eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie - odcinek I, odcinek II, odcinek III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Celestynów: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie - odcinek I, odcinek II, odcinek III
Numer ogłoszenia: 187834 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Celestynów , ul. Obrońców Pokoju 58, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897003, faks 22 7898285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_celestynow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie - odcinek I, odcinek II, odcinek III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych typu zaprojektuj i wybuduj, polegających na wykonaniu projektu technicznego i po zatwierdzeniu go przez Zamawiającego oraz wykonaniu robót budowlanych określonych w tym projekcie. Całość przedmiotu zamówienia podzielona jest na trzy pakiety:Pakiet 1: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie - Odcinek I, Pakiet 2: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie - Odcinek II, Pakiet 3: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie - Odcinek III Miejscem realizacji zamówienia jest teren Leśnictwa Sobienie, w Obrębie Kotwica- Pakiet 1 - leśnictwo Sobienie oddz-175, 183, 182, 190, 189, 188, 187, Pakiet 2 - leśnictwo Sobienie oddz-186, 185, Pakiet 3 - leśnictwo Sobienie oddz-187, 179, 173, 167, 166, 165 Program Funkcjonalno- Użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ, określa szczegółowo technologię budowy oraz szacunkowe parametry dróg: Odcinek I- szacunkowa długość 2900 m Odcinek II- szacunkowa długość 1400 m Odcinek III- szacunkowa długość 2400 m.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający oferty częściowe jest zobowiązany do wniesienia wadium: 1) dla części nr 1 - w wysokości 17 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy zł 00/100); 2) dla części nr 2 - w wysokości 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy zł 00/100); 3) dla części nr 3 - w wysokości 12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy zł 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczace formy składania wadium zawiera SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. że wykonali z należytą starannością: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę lub remont dróg, w podobnej technologii, przy użyciu materiałów co najmniej posiadających wymagane parametry techniczne i spełniające normy ekologiczne określone w programach funkcjonalno-użytkowych (określonych dla każdej części niniejszego zamówienia) i o długości 1- dla części nr 1 i jeżeli oferta opiewa na dwie lub wszystkie części - co najmniej 2 800 mb długości każda; 2- dla części nr 2 - co najmniej 1 300 mb długości każda; 3-dla części nr 3 - co najmniej 2 300 mb długości każda. oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1-co najmniej 2 dokumentację projektową obejmującą budowę, przebudowę lub remont , przy zastosowaniu podobnej technologii lub w technologii spełniającej większe wymagania, o długości co najmniej: 1- dla części nr 1 - jeżeli oferta opiewa na dwie lub wszystkie części, co najmniej 2,8 km. 2- dla części nr 2 - co najmniej 1,3 km. 3- dla części nr 3 - co najmniej 2,3 km. Wskazanym jest wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez przedstawienie wykonanych dokumentacji projektowych oraz zrealizowanych inwestycji, robót budowlanych w ramach zamówień na roboty budowlane typu zaprojektuj i wybuduj.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące:dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. że dysponują (lub będą dysponować) co najmniej: 1- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 2- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności budownictwa drogowego. W obu przypadkach dopuszcza się wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez osobę posiadająca uprawnienia budowlane dotyczące zarówno wykonawstwa jak i projektowania. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej, tzn. że posiadają lub będą posiadali w okresie wykonywania zamówienia: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin wykonania - 15
  • 3 - okres udzielenia gwarancji - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności: 1) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia konieczności nie możliwej wcześniej do zinwentaryzowanych robót dodatkowych; 2) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: a) wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, powodujących przestój powyżej kolejnych 7dni roboczych; b) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne, a także związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania; c) okolicznościami leżącymi po stronie Zmawiającego; d) brakiem wydania w zgodnym z przepisami terminie przez instytucje samorządowe decyzji niezbędnych dla prowadzenia prac lub zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego; 3) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu Umowy; 4) zmianą sposobu wypłaty wynagrodzenia, w tym wprowadzenia płatności częściowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 5) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_celestynow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_celestynow.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Celestynów, ul. Obrońców Pokoju 58 w Celestynowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie- odcinek I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leśnictwo Sobienie oddz: 175, 183, 182, 190, 189, 188, 187- szacunkowa długość 2900 m po trasie od pktu A do B. Szczegółowy opis zawiera Program funkcjonalno-użytkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania - 15
    • 3. okres udzielenia gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie- odcinek II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leśnictwo Sobienie oddz: 175, 183, 182, 190, 189, 188, 187- szacunkowa długość 1400 m po trasie od pktu A do B. Szczegółowy opis zawiera Program funkcjonalno-użytkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Sobienie- odcinek III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leśnictwo Sobienie oddz: 175, 183, 182, 190, 189, 188, 187- szacunkowa długość 2400 m po trasie od pktu A do B. Szczegółowy opis zawiera Program funkcjonalno-użytkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.