eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawa:sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Kielce: Zakup i dostawa:sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej
Numer ogłoszenia: 186797 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa:sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 41 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1- Strzykawki Pakiet nr2- Igły 1xużytku Pakiet nr3- Rękawice lateksowe Pakiet nr4- Papiery i żele do EKG,USG Pakiet nr5- Opaski identyfikacyjne Pakiet nr6-Przedłużacze, przyrządy do przetoczeń, Pakiet nr7-Worki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr8-Elektrody holterowskie pediatryczne Pakiet nr9-Przyrządy do aspiracji butelek Pakiet nr10-Cewniki, dreny, kanki, sondy, zgłębniki Pakiet nr11-Prowadnice do rurek Pakiet nr12-Rurki intubacyjne Pakiet nr13-Butelki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr14-Filtry Pakiet nr15-Płyny do myjni Pakiet nr16-Uniwersalne woreczki do moczu Pakiet nr17-Maty p/kurzowe Pakiet nr18-Mydło chirurgiczne, emulsje Pakiet nr19-Ostrza chirurgiczne Pakiet nr20-Pianka do mycia noworodków Pakiet nr21-Osprzęt do pomp infuzyjnych, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, katetery Pakiet nr22-Elektrody noworodkowe Pakiet nr23-Igły do portu naczyniowego Pakiet nr24-Przyrządy do pomp objętościowych Plum A Pakiet nr25-Środki do mycia i konserwacji Pakiet nr26-Sonda Sengstakena Pakiet nr27-Rurki donosowe, cewniki typu Premicath Pakiet nr28-Igły do punkcji lędźwiowej Pakiet nr29-Igła do biopsji szpiku kostnego Pakiet nr30-Strzykawki 50 ml Pakiet nr31-Kapturki 1 x użytku Pakiet nr32-Nożyki alergologiczne Pakiet nr33-Szew pętlowy endoskopowy Pakiet nr34-Igła do trepanobiopsji Pakiet nr35-Rękawice nitrylowe Pakiet nr36-Filtry higieniczne do laparoskopii Pakiet nr37-Zestaw do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, cewniki Tiemanna Pakiet nr38-Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) Pakiet nr39-Sączek rynienkowy Pakiet nr40-Igły Hubera do nakłuwania portu naczyniowego Pakiet nr41-Płyn dezynfekcyjny do myjni 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej zadań (pakietów) od nr1 do nr 41. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Pakiet od nr1 do nr 41-dostawa w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach pilnych dostawa w ciągu 3 dni. 4. Przedmiot zamówienia opisany w Pakiecie musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.12.40-4, 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8, 44.61.90.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 41.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr1-1200,00 PLN Pakiet nr2- 200,00PLN Pakiet nr3-2800,00PLN Pakiet nr4- 100,00PLN Pakiet nr5- 50,00PLN Pakiet nr6-1000,00PLN Pakiet nr7- nie wymaga Pakiet nr8- 50,00PLN Pakiet nr9- 450,00PLN Pakiet nr10-700,00PLN Pakiet nr11- 50,00PLN Pakiet nr12- 300,00PLN Pakiet nr13- 50,00PLN Pakiet nr14- 100,00PLN Pakiet nr15- 50,00PLN Pakiet nr16-nie wymaga Pakiet nr17-nie wymaga Pakiet nr18-250,00PLN Pakiet nr19-nie wymaga Pakiet nr20-nie wymaga Pakiet nr21-400,00PLN Pakiet nr22-100,00PLN Pakiet nr23-100,00PLN Pakiet nr24- 900,00PLN Pakiet nr25-nie wymaga Pakiet nr26-nie wymaga Pakiet nr27- 600,00PLN Pakiet nr28-nie wymaga Pakiet nr29- 150,00PLN Pakiet nr30- 150,00PLN Pakiet nr31- 100,00PLN Pakiet nr32- 150,00PLN Pakiet nr33- 200,00PLN Pakiet nr34-nie wymaga Pakiet nr35-300,00PLN Pakiet nr36-nie wymaga Pakiet nr37-150,00PLN Pakiet nr38-200,00PLN Pakiet nr39-nie wymaga Pakiet nr40-150,00PLN Pakiet nr41-nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji dwóch dostaw przedmiotu zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: Pakiet nr 1-dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 2- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 3- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 4- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 5- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 6- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 7- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 8- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 9- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 10- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 11- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 12- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 13- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 14- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 15- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 16- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 17- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 18- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 19- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 900,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 20- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 21- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 22- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 23- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 24- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 25- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 26- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 27- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 28- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 29- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 30- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 31- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 32- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 33- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 34- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 35- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 36- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 37- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 38- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 39- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 40- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 41- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto (PLN),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, żąda: oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy, b)Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet c)złożyć oświadczenie, że zapoznał się i dostosował do wymogów zawartych w niżej wymienionych aktach prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia: Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz.U. Nr 93 poz 896 z późn.zm, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3.07.2002r w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego Dz. U. Nr 140 poz. 1171 z późn. zm., Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 2 września 2003 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych Dz. U. z 2003r Nr 173 poz 1679. d)złożyć wraz z ofertą dokumenty dopuszczające do obrotu oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz. U. 2004.93.896 z późn zm którymi są: deklaracja zgodności CE, dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, Certyfikat CE producenta. W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz kompletne karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwo rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem. Kosmetyki wprowadzone do obrotu posiadają zgłoszenie do Krajowego Systemu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 , posiadają świadectwo PZH ( jeżeli dotyczy).Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie. Dokumenty w/w z wyraźnym zaznaczeniem numeru: pakietu i pozycji której dotyczą. e)do oferty należy dołączyć: katalogi , foldery, materiały źródłowe producenta(w j. polskim)- dla oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), według wzoru stanowiącego załącznik nr2 do SIWZ (specyfikacji).Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. a)Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 9.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego chyba, że Kupujący przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji oraz określił warunki takiej zmiany. Kupujący dopuszcza zmiany w zakresie: terminu wykonania umowy, zmiany wysokości stawki VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób reprezentujących strony, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, w zakresie numeru katalogowego produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego, w zakresie nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/ udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, w przypadku jeśli produkty będące przedmiotem umowy zostaną wycofane przez Producenta z produkcji lub z innych przyczyn niezależnych od Sprzedającego ich dostarczenie nie będzie możliwe w terminie określonym w umowie (np. produkt na specjalne zamówienie, przejściowe problemy produkcyjne) i Sprzedający po pisemnym zawiadomieniu Kupującego o fakcie, może zaproponować produkty zamienne o nie gorszych cechach jakościowych i cenie nie wyższej niż ceny określone w umowie, w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub Sprzedającego, po upływie zadeklarowanego przez Sprzedającego terminu stałości ceny, zachowaniem co najmniej 1-miesięcznego okresu liczonego od dnia otrzymania pisemnej informacji przez Kupującego. Kupujący zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w ilościach zamawianego asortymentu nie przekraczając ustalonej wartości zamówienia, oraz nie zmieniając jego zakresu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Kupującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły 1xużytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły 1xużytku szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery i żele do EKG,USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery i żele do EKG,USG szczegółowo opisano w załaczniku nr 1 - Pakiet nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opaski identyfikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski identyfikacyjne szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedłużacze, przyrządy do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze, przyrządy do przetoczeń szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Worki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do dobowej zbiórki moczu szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elektrody holterowskie pediatryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody holterowskie pediatryczne szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przyrządy do aspiracji butelek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do aspiracji butelek szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cewniki, dreny, kanki, sondy, zgłębniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, dreny, kanki, sondy, zgłębniki szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadnice do rurek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnice do rurek szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Butelki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki do dobowej zbiórki moczu szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Płyny do myjni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do myjni szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Uniwersalne woreczki do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalne woreczki do moczu szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Maty p/kurzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maty p/kurzowe szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Mydło chirurgiczne, emulsje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło chirurgiczne, emulsje szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 18 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 19 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pianka do mycia noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka do mycia noworodków szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 20 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Osprzęt do pomp infuzyjnych, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do pomp infuzyjnych, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, katetery szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 21 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Elektrody noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody noworodkowe szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 22 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Igły do portu naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do portu naczyniowego szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 23 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Przyrządy do pomp objętościowych Plum A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do pomp objętościowych Plum A szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 24 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Środki do mycia i konserwacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i konserwacji szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 25 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sonda Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda Sengstakena szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 26 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Rurki donosowe, cewniki typu Premicath.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki donosowe, cewniki typu Premicath szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 27 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Igły do punkcji lędźwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do punkcji lędźwiowej szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 28 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Igła do biopsji szpiku kostnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do biopsji szpiku kostnego szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 29 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Strzykawki 50 ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki 50 ml szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 30 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Kapturki 1 x użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapturki 1 x użytku szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 31 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Nożyki alergologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki alergologiczne szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 32 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Szew pętlowy endoskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew pętlowy endoskopowy szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 33 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Igła do trepanobiopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do trepanobiopsji szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 34 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Rękawice nitrylowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice nitrylowe szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 35 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Filtry higieniczne do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry higieniczne do laparoskopii szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 36 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zestaw do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, cewniki Tiemanna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, cewniki Tiemanna szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 37 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 38 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Sączek rynienkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sączek rynienkowy szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 39 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Igły Hubera do nakłuwania portu naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły Hubera do nakłuwania portu naczyniowego szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 40 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Płyn dezynfekcyjny do myjni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn dezynfekcyjny do myjni szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 41 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.