eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymaniu porządku w obiektach oraz przed obiektami Uzdrowiska Szczawno-Jedlina SA w Szczawnie Zdroju1. Dom Zdrojowy z pomieszczeniami Fitness Klubu z Salą Gimnastyczną i kriokomorą, 2. Pionier z Salą Gimnastyczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Szczawno Zdrój: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymaniu porządku w obiektach oraz przed obiektami Uzdrowiska Szczawno-Jedlina SA w Szczawnie Zdroju: 1. Dom Zdrojowy z pomieszczeniami Fitness Klubu z Salą Gimnastyczną i kriokomorą, 2. Pionier z Salą Gimnastyczną, 3. Zacisze, 4. Sala Gimnastyczna w Koronie Piastowskiej, 5. Dąbrówka, 6. Anka, 7. Zakład Przyrodoleczniczy, 8. Pijalnia Wód Mineralnych, 9. Hala Spacerowa.
Numer ogłoszenia: 184720 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, fax 074 8436764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymaniu porządku w obiektach oraz przed obiektami Uzdrowiska Szczawno-Jedlina SA w Szczawnie Zdroju: 1. Dom Zdrojowy z pomieszczeniami Fitness Klubu z Salą Gimnastyczną i kriokomorą, 2. Pionier z Salą Gimnastyczną, 3. Zacisze, 4. Sala Gimnastyczna w Koronie Piastowskiej, 5. Dąbrówka, 6. Anka, 7. Zakład Przyrodoleczniczy, 8. Pijalnia Wód Mineralnych, 9. Hala Spacerowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje: 1. Sprzątanie, odśnieżanie, odladzanie schodów zewnętrznych i chodników przyległych do obiektów chodników, 2. Sprzątanie korytarzy, schodów, holi, 3. Odkurzanie wycieraczek (sucho - mokro) 4. Mycie podłóg i schodów, podestów, podstopnic, cokolików, ścian, balustrad z elementami pionowymi, poręczy, drzwi, klamek, włączników, kontaktów, lamp, odbojnic, boazerii, 5. Pielęgnowanie kwiatów żywych, 6. Mycie kwiatów sztucznych, 7. Mycie wszelkiego rodzaju przeszkleń, drzwi i okien (z zewnątrz, wewnątrz, a jeśli jest rozkręcane, to również w środku) z ramami (drewno, metal i in.) i parapetami (różnego rodzaju) 8. Zabezpieczanie powierzchni kamiennych metodą krystalizacji (np. marmur), polimeryzacji (polimerami, które nie żółkną) lub akrylem, 9. Doczyszczanie, specjalistyczna konserwacja i zabezpieczanie powierzchni podłogowych, posadzek każdego typu, 10. Uzupełnia na bieżąco materiały higieniczne w pokojach, łazienkach i WC - środki do odświeżania powietrza, kostki toaletowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie. 11. Odkurzanie mebli tapicerskich, 12. Czyszczenie mebli, 13. Codzienne opróżnianie koszy ze śmieciami, dezynfekcja kubłów, zakładanie worków na śmieci, 14. Codzienne mycie i dezynfekcja wszelkiego rodzaju urządzeń sanitarnych w tym: muszli i desek klozetowych, szczotek klozetowych, umywalek, baterii łazienkowych, umywalkowych, innych zainstalowanych urządzeń, 15. Bieżące usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, parapetów, mebli i wyposażenia biurowego oraz czyszczenie lamp, luster, klamek i telefonów, 16. Mycie lamp oświetleniowych, kafelków, drzwi, kaloryferów, wszystkich wysięgników, pastowanie podłóg 17. Sporadyczna pomoc w pracach związanych z funkcjonowaniem obiektu - m.in. pomoc w obsłudze szatni, przynoszenie/zanoszenie kluczy, roznoszenie i kserowanie formularzy itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.71.00.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.11.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Kod CPV wg słownika 2008: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Oryginalny kod CPV: 75.12.20.00 - Usługi administracyjne w zakresie opieki zdrowotnej Kod CPV wg słownika 2008: 75.12.20.00 - Usługi administracyjne w zakresie opieki zdrowotnej Oryginalny kod CPV: 75.11.20.00 - Usługi administracyjne dotyczące działalności gospodarczej Kod CPV wg słownika 2008: 75.11.20.00 - Usługi administracyjne dotyczące działalności gospodarczej Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium - Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł, (pięć tysięcy), 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 u.6 pzp, 4. wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić: Bank Śląski S.A. oddział Wałbrzych 83105019081000002243673353: Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonywali lub wykonują w obiektach sanatoryjnych, hotelarskich, szpitalnych, co najmniej jedno świadczenie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł/rok, 3. zatrudnią co najmniej 5 osób, z doświadczeniem bezpośrednio przy wykonywaniu usług sprzątania i utrzymania porządku w obiektach hotelarskich, sanatoryjnych lub szpitalnych (ciągłe zatrudnienie u jednego pracodawcy w latach 2000-2007) min 3 lata - Zamawiający posiada bazę danych osób, które spełniają ten warunek, 4. zatrudnia (zatrudni) osoby, które mogą pracować na wysokości do 3 m i powyżej 3 m, 5. zatrudnia (zatrudni) osoby zdolne do wykonywania prac, przy których istnieje szczególne ryzyko przeniesienia na inne osoby zakażenia prątkami gruźlicy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. wykaz świadczeń wykonanych a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonywanych polegających na sprzątaniu w sanatoriach, hotelach, szpitalach w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. 4), 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w zakresie sprzątania obiektów sanatoryjnych, hotelarskich, szpitalnych niezbędnych do wykonania zamówienia: - osoby, które będą bezpośrednio nadzorować wykonywane prace, - osoby, które zatrudnione zostaną bezpośrednio przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem - min. 5 osób; w przypadku zatrudnienia osób umieszczonych w bazie prowadzonej przez Zamawiającego zamiast tego wykazu wystarczy załączyć stosowną informację (zał.5). Oświadczenia: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie o ubezpieczeniu w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i odpowiedzialności deliktowej ważną do 31.12.2007 r., 3. Oświadczenie o osobach zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia: a) wykonawca zatrudnia (zatrudni) osoby, które mogą pracować na wysokości do 3 m i powyżej 3 m, posiada odpowiedni sprzęt i zabezpieczenia do pracy na wysokościach - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki socjalnej z dn. 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (DzU Nr 169 poz. 1650), Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (DzU Nr 69 poz.332), b) osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia są zdolne do wykonywania prac, przy których istnieje szczególne ryzyko przeniesienia na inne osoby zakażenia prątkami gruźlicy (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 4 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby (Dz.U. Nr 67, poz.633).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Szczawno Jedlina SA ul. Ratuszowa 1 58-310 Szczawno Zdrój.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dot.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dot.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno Jedlina SA ul.Ratuszowa 1 58-310 Szczawno Zdrój Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dot.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.