eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › Sprzątanie i utrzymaniu porządku w obiektach oraz przed obiektami Uzdrowiska Szczawno-Jedlina SA w Szczawnie Zdroju1. Dom Zdrojowy z pomieszczeniami Fitness Klubu z Salą Gimnastyczną i kriokomorą, 2. Pionier z Salą Gimnastyczną, 3. Zacisze, 4. Sala

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Szczawno Zdrój: Sprzątanie i utrzymaniu porządku w obiektach oraz przed obiektami Uzdrowiska Szczawno-Jedlina SA w Szczawnie Zdroju: 1. Dom Zdrojowy z pomieszczeniami Fitness Klubu z Salą Gimnastyczną i kriokomorą, 2. Pionier z Salą Gimnastyczną, 3. Zacisze, 4. Sala
Numer ogłoszenia: 214777 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 184720 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, fax 074 8436764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymaniu porządku w obiektach oraz przed obiektami Uzdrowiska Szczawno-Jedlina SA w Szczawnie Zdroju: 1. Dom Zdrojowy z pomieszczeniami Fitness Klubu z Salą Gimnastyczną i kriokomorą, 2. Pionier z Salą Gimnastyczną, 3. Zacisze, 4. Sala Gimnastyczna w Koronie Piastowskiej, 5. Dąbrówka, 6. Anka, 7. Zakład Przyrodoleczniczy, 8. Pijalnia Wód Mineralnych, 9. Hala Spacerowa...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sprzątanie, odśnieżanie, odladzanie schodów zewnętrznych i chodników przyległych do obiektów chodników, 2. Sprzątanie korytarzy, schodów, holi, 3. Odkurzanie wycieraczek (sucho - mokro) 4. Mycie podłóg i schodów, podestów, podstopnic, cokolików, ścian, balustrad z elementami pionowymi, poręczy, drzwi, klamek, włączników, kontaktów, lamp, odbojnic, boazerii, 5. Pielęgnowanie kwiatów żywych, 6. Mycie kwiatów sztucznych, 7. Mycie wszelkiego rodzaju przeszkleń, drzwi i okien (z zewnątrz, wewnątrz, a jeśli jest rozkręcane, to również w środku) z ramami (drewno, metal i in.) i parapetami (różnego rodzaju) 8. Zabezpieczanie powierzchni kamiennych metodą krystalizacji (np. marmur), polimeryzacji (polimerami, które nie żółkną) lub akrylem, 9. Doczyszczanie, specjalistyczna konserwacja i zabezpieczanie powierzchni podłogowych, posadzek każdego typu, 10. Uzupełnia na bieżąco materiały higieniczne w pokojach, łazienkach i WC - środki do odświeżania powietrza, kostki toaletowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie. 11. Odkurzanie mebli tapicerskich, 12. Czyszczenie mebli, 13. Codzienne opróżnianie koszy ze śmieciami, dezynfekcja kubłów, zakładanie worków na śmieci, 14. Codzienne mycie i dezynfekcja wszelkiego rodzaju urządzeń sanitarnych w tym: muszli i desek klozetowych, szczotek klozetowych, umywalek, baterii łazienkowych, umywalkowych, innych zainstalowanych urządzeń, 15. Bieżące usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, parapetów, mebli i wyposażenia biurowego oraz czyszczenie lamp, luster, klamek i telefonów, 16. Mycie lamp oświetleniowych, kafelków, drzwi, kaloryferów, wszystkich wysięgników, pastowanie podłóg 17. Sporadyczna pomoc w pracach związanych z funkcjonowaniem obiektu - m.in. pomoc w obsłudze szatni, przynoszenie/zanoszenie kluczy, roznoszenie i kserowanie formularzy itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 582680 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów NAPRZÓD w Krakowie, ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 582680
  • Oferta z najniższą ceną: 582680 / oferta z najwyższą ceną: 1097600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.