eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU TWOJA WIEDZA DROGĄ DO SUKCESU!!!

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-01

Sępólno Krajeńskie: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU TWOJA WIEDZA DROGĄ DO SUKCESU!!!
Numer ogłoszenia: 184488 - 2014; data zamieszczenia: 01.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155634 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3888450, faks 052 3888451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU TWOJA WIEDZA DROGĄ DO SUKCESU!!!.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń w projekcie: Twoja wiedza drogą do sukcesu!!! realizowanym w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1) Usługi będą świadczone dla uczestników szkoleń: - Kurs kroju i szycia. Liczba uczestników kursu - 10 osób. Czas trwania kursu 130h. - Kurs z obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Liczba uczestników kursu - 12 osób. Czas trwania kursu 120h. - Kurs prawa jazdy kat. B. Liczba uczestników kursu 20 osób. Czas trwania kursu 30h teorii. - Kurs z podstaw języka angielskiego. Liczba uczestników kursu - 8 osób. Czas trwania kursu 60h. - Kurs opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych. Liczba uczestników kursu - 21 osób. Czas trwania kursu 130h. - Trening umiejętności psychospołecznych. Liczba uczestników szkolenia - 75 osób. Czas trwania kursu 24h. - Warsztaty szybkiego uczenia się i zapamiętywania (mnemotechniki). Liczba uczestników warsztatów 10 osób. Czas trwania kursu 32h. - Warsztaty z zasad kreowana własnego wizerunku. Liczba uczestników warsztatów - 20 osób. Czas trwania kursu 16h. - Pierwsza pomoc przedmedyczna. Liczba uczestników kursu - 10 osób. Czas trwania kursu 15 h. - Warsztaty z zakresu radzenia sobie ze stresem. Liczba uczestników warsztatów - 10 osób. Czas trwania kursu 15h. - Warsztaty z zakresu kompetencji rodzicielskich. Liczba uczestników warsztatów - 10 osób. Czas trwania kursu 15h. - Warsztaty dot. założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, stworzenia biznes planu oraz pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych na jej otwarcie i prowadzenie. Liczba uczestników warsztatów - 40 osób. Czas trwania kursu 24h. 2) Przez usługę cateringową Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków. 3) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - przygotowania, dowozu (środkami transportu dopuszczonymi do transportu żywności - zgodnie z właściwymi przepisami) i podawania posiłków w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, gdzie będą odbywały się szkolenia, - podawania gorącego posiłku, który będzie posiadał temperaturę co najmniej + 60 °C, - świadczenie usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania, dostarczania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), - świadczenia usług cateringowych w naczyniach jednorazowego użytku wraz ze sztućcami, - przygotowana kawy i herbaty w termosach, - dostarczenia: plastikowych, jednorazowych kubków do napojów zimnych oraz styropianowych kubków + mieszadełek jednorazowych do napojów gorących; serwetek , - estetycznego podawania posiłków. 4) W zakresie przedmiotu zamówienia dostarczonych zostanie maksymalnie 1825 zestawów posiłków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków, niż w/w - maksymalna ze względu na specyfikę zamówienia. Zapłata nastąpi za rzeczywiście dostarczoną ilość posiłków na podstawie poszczególnych zleceń Zamawiającego (w zleceniu Zamawiający określi dokładną liczbę posiłków). Wykonawca zapewni stałą cenę jednostkową netto w okresie obowiązywania umowy. 5) Usługa cateringowa świadczona będzie sukcesywnie w okresie od maja 2014 r. do 15 listopada 2014 r. W miesiącu lipcu nastąpi przerwa w dostarczaniu posiłków. 6) Posiłki będą dostarczane do miejsca wyznaczone przez Zamawiającego na terenie miasta Sępólno Krajeńskie, od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 16.00 za wyjątkiem świąt i niedziel. W wyjątkowych sytuacjach posiłki mogą być dostarczane do godz. 20.00. 7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach określonych w zleceniu przesłanym Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, w terminach określonych w harmonogramach (harmonogram na pierwszy miesiąc zostanie przedstawiony Wykonawcy w dniu podpisania umowy, harmonogramy na kolejne miesiące będą przedstawione Wykonawcy co najmniej na 2 tygodnie przed kolejnym miesiącem realizacji przedmiotu umowy; zmiany harmonogramu nie stanowią zmiany treści umowy, przy czym powinny być one dokonywane z odpowiednim wyprzedzeniem po zasięgnięciu opinii Wykonawcy) oraz według wskazań określonych przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zaopiniowania na tydzień przed rozpoczęciem miesiąca jadłospisu na dany miesiąc: jeśli Zamawiający w terminie 5 dni od daty otrzymania od Wykonawcy jadłospisu nie zgłosi uwag co do jego zapisów, oznacza to jego akceptację - w przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do przedłożonego jadłospisu, do czasu uzgodnienia przez strony jego składu, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków na podstawie ostatniego uzgodnionego jadłospisu. 9) Gorący posiłek obiadowy przeznaczony na jedną osobę składać się będzie z zestawu obiadowego, o składzie: - porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 150 g, przygotowywana w sposób różnorodny, dopuszcza się również pierogi; makaron; naleśniki o wadze nie mniej niż 300 g, - jeden dodatek obiadowy o wadze nie mniejszej niż 250 g (dotyczy: ziemniaki, ryż, kasza, kluski, frytki itp.), - drugi dodatek obiadowy o wadze nie mniejszej niż 150 g (dotyczy: surówka, sałatka itp.) - trzeci dodatek obiadowy w formie 0,5 litra napoju (woda niegazowana bądź sok owocowy). 10) Zestaw deserowy przeznaczony na jedną osobę składać się będzie z: - min. 1 kawa 0,2 l , min.1 herbata 0,2 l, - ciasto min. 100g, podane na tackach jednorazowych, - 2 porcje cukru, 1 porcji mleka do kawy lub śmietanki. - napój owocowy bądź woda niegazowana podana w dzbankach do wyboru (min 0,2l na osobę). 11) Wszystkie posiłki zapewnione przez Wykonawcę muszą być bezwzględnie świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi, muszą charakteryzować się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników oraz estetyki podania. Produkty przetworzone (takie jak kawa, herbata, soki i inne) będą posiadały odpowiednią datę przydatności do spożycia i temperaturę. Dania i napoje ciepłe będą podane w taki sposób, aby przez czas trwania usługi utrzymywana była ich stała odpowiednio wysoka temperatura. 12) Posiłki będą przygotowywane przez Wykonawcę w obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. 13) Wykonawca odpowiada za dostawę przedmiotu zamówienia oraz przekazanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. 14) W przypadku nieprzewidzianych sytuacji z powodu, których Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć własnych posiłków jest on zobowiązany do zapewnienia posiłków nie gorszej jakości, pokrycia ewentualnej różnicy w kosztach oraz zachowania uzgodnionego terminu dostaw. Zadanie 2: Świadczenie usługi cateringowej polegającej na zapewnieniu poczęstunku w formie stołu szwedzkiego na spotkanie integracyjne podsumowujące projekt Twoja wiedza drogą do sukcesu!!! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1) Usługa zostanie zrealizowana na zakończenie projektu w dniu 28 listopada 2014r. Czas trwania usługi max. 3 godziny w przedziale czasowym od godziny 12:00 do 15:00. 2) Przez usługę cateringową Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków dla 75 osób objętych przedmiotem zamówienia. 3) Wykonawca w ramach zamówienia zapewni lokal na terenie Sępólna Krajeńskiego, który dostosowany jest dla min. 75 osób. Wykonawca ponosi koszty wynajęcia lokalu. 4) Wykonawca musi zabezpieczyć obsługę kelnerską. 5) Wymagania odnośnie realizacji usługi przez Wykonawcę: - zapewnienie transportu, tj. dostarczenie usługi na miejsce jej świadczenia, - zapewnienie kompletnego sprzętu gastronomicznego do tego typu usługi, m.in. termosy do kawy i herbaty, zastawa nie może być jednorazowego użytku, sztućce metalowe, szklane dzbanki na soki. Użyte naczynia mają być czyste, nieuszkodzone i wysterylizowane, - Wykonawca zapewni serwetniki z papierowymi serwetkami gastronomicznymi, - wszystkie posiłki zapewnione przez Wykonawcę muszą być bezwzględnie świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi, muszą charakteryzować się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników oraz estetyki podania. Produkty przetworzone (takie jak kawa, herbata, soki i inne) będą posiadały odpowiednią datę przydatności do spożycia i temperaturę, - Wykonawca będzie dbał o przygotowanie posiłków oraz o zachowanie zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych, - posiłki będą przygotowywane przez Wykonawcę w obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę, - Wykonawca odpowiada za dostawę przedmiotu zamówienia oraz przekazanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności, - W przypadku nieprzewidzianych sytuacji z powodu, których Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć własnych posiłków jest on zobowiązany do zapewnienia posiłków nie gorszej jakości, pokrycia ewentualnej różnicy w kosztach oraz zachowania uzgodnionego terminu dostaw. 6) Menu serwowane w dniu spotkania: - butelkowana woda mineralna (butelki szklane o pojemności 0,25l - 0,33l każda) - woda niegazowana 40 szt., woda gazowana 35 szt. - soki owocowe w dzbankach - 5l sok jabłkowy, 5l sok pomarańczowy, - kawa serwowana do filiżanek - bez ograniczeń, co najmniej 0,45 l/os. - herbata serwowana do filiżanek - bez ograniczeń co najmniej 0,45l/os. - (torebki herbaty pakowane w indywidualne zamykane koperty - 4 rodzaje w tym czarna), - porcjowana śmietanka do kawy - 150 szt., - cukier pakowany w małe saszetki - 150 szt., - świeża cytryna w plasterkach - 75 szt., - ciasto świeże porcjowane, dwa rodzaje min. 110 g każdy kawałek - 150 szt., - świeże owoce - min. 3 rodzaje do wyboru: np. banany całe, winogrona białe w kiściach, winogrona zielone w kiściach, mandarynki, pomarańcze obrane i pokrojone w okrągłe plastry, grejpfrut obrany i pokrojony w okrągłe plastry, brzoskwinia pokrojona w ćwiartki bez pestki, - waga łączna co najmniej 15 kg, - mini kanapeczki podane w dekoracyjny sposób co najmniej 4 rodzaje - waga jednej co najmniej 30 g - co najmniej 300 szt., - bufet sałatkowy - 3 rodzaje sałatek podanych w dekoracyjny sposób - waga jednej porcji co najmniej 120g/os., - przekąski gorące - wybór spośród co najmniej 8 rodzajów, np.: pomidory faszerowane, schab faszerowany śliwką lub morelą, paszteciki, pieczarki faszerowane, ciepłe bułeczki drożdżowe nadziewane, ciepłe pierożki, itp. (4 szt./os. - w ilości co najmniej 120g). Przekąski gorące wybierane przez Zamawiającego na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę menu. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zaopiniowania na tydzień przed rozpoczęciem spotkania szczegółowego menu: jeśli Zamawiający w terminie 5 dni od daty otrzymania od Wykonawcy menu nie zgłosi uwag co do jego zapisów, oznacza to jego akceptację. 8) Zamawiający ma prawo zmienić liczbę osób biorących udział w cateringu nie później niż na 2 dni kalendarzowe przed terminem rozpoczęcia spotkania. W sytuacji zgłoszenia przez Zamawiającego mniejszej niż pierwotnie liczby uczestników cateringu, wynagrodzenie za daną usługę cateringową ulega obniżeniu proporcjonalnie do ostatecznej liczby uczestników cateringu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.31.20.00 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1.- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej oraz ze środków budżetu Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Gastronomiczne i handel. Transport. Bożena Binkowska, ul. Szkolna 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31522,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.