eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja i utrzymanie pogotowia d¼wigowego d¼wigów zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-01-19

Warszawa: Konserwacja i utrzymanie pogotowia d¼wigowego d¼wigów zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP
Numer og³oszenia: 18263 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Instytucja gospodarki bud¿etowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja i utrzymanie pogotowia d¼wigowego d¼wigów zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie pogotowia d¼wigowego oraz bie¿±ca obs³uga konserwacyjna d¼wigów zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP, tj.: Czê¶æ I - obiekty po³o¿one w Warszawie i okolicy; Czê¶æ II - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej Czê¶æ III - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wi¶le - Narodowy Zespó³ Zabytkowy; Czê¶æ IV - Dworek Prezydenta RP - O¶rodek Informacyjno-Edukacyjnych Ciechocinek. Zakres us³ug i wymagania Zamawiaj±cego okre¶la za³±cznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia. W zakres us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia wchodz±: a) konserwacja d¼wigów wg terminów podanych w za³±czniku nr 2 wraz z dostarczeniem i wymian± czê¶ci zamiennych; b) utrzymanie pogotowia d¼wigowego. Wykonawca powinien dysponowaæ pogotowiem d¼wigowym dzia³aj±cym ca³odobowo we wszystkie dni tygodnia..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 743.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy nie ¿±da od Wykonawców wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentowaæ posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia o ³±cznej warto¶ci minimum: dla czê¶ci I - 200.000 z³ brutto dla czê¶ci II - 45.000 z³ brutto dla czê¶ci III - 55.000 z³ brutto dla czê¶ci IV - 8.000 z³ brutto Ponadto Wykonawcy za³±cz± dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ, minimalna warto¶æ wykonanych us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia musi stanowiæ warto¶ci zsumowanych czê¶ci.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentowaæ, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie: dla czê¶ci I co najmniej 10 osób, które posiadaj± odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia potwierdzone za¶wiadczeniami kategorii I wydanymi przez Urz±d Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji d¼wigów wystêpuj±cych w czê¶ci I co najmniej 1 osoby, która posiada odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia potwierdzone za¶wiadczeniem wydanym przez Urz±d Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji wci±gników tj. konserwacji elektrycznego mechanizmu windowania ¿yrandola dla czê¶ci II co najmniej 4 osób, które posiadaj± odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia potwierdzone za¶wiadczeniami kategorii I wydanymi przez Urz±d Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji d¼wigów wystêpuj±cych w czê¶ci II dla czê¶ci III co najmniej 4 osób, które posiadaj± odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia potwierdzone za¶wiadczeniami kategorii I wydanymi przez Urz±d Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji d¼wigów wystêpuj±cych w czê¶ci III dla czê¶ci IV co najmniej 2 osób, które posiadaj± odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia potwierdzone za¶wiadczeniami co najmniej kategorii III wydanymi przez Urz±d Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji d¼wigu wystêpuj±cego w czê¶ci IV tj. przedstawi± wykaz personelu odpowiedzialnego za realizacjê zamówienia (za³±cznik nr 7).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4 do SIWZ). 3. w przypadku osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z naprawami awaryjnymi i pe³nieniem dy¿uru w dni powszednie od 6.00 do 22.00 - 25
  • 3 - Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z napraw. awaryjn. i pe³nieniem dy¿uru w dni powsz. od 22.00 do 6.00 oraz ca³odob. w sob. niedz. ¶wiêta - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany osobowe tj. zmianê osób lub dodanie nowych osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na osoby legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w SIWZ jedynie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego. Zmiany osobowe nie wymagaj± aneksowania umowy. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany stawki podatku (VAT) na us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas umowne wynagrodzenie brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: obiekty po³o¿one w Warszawie i okolicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: W ramach pogotowia d¼wigowego Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznego, tj. nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 1 godziny od momentu przyjêcia zg³oszenia, podjêcia dzia³añ naprawczych zwi±zanych z usuwaniem awarii w tym w szczególno¶ci odblokowaniem d¼wigu z uwiêzion± osob±. Ponadto, w trakcie trwania umowy wykonawca zapewni 24 godzinn± gotowo¶æ do usuniêcia awarii d¼wigów zg³aszanych przez Zamawiaj±cego oraz zapewni obs³ugê zleconych dy¿urów przy wskazanych d¼wigach. Wykonywanie i rozliczanie usuwania awarii oraz dy¿urów bêdzie odbywaæ siê na podstawie odrêbnych zleceñ, po wcze¶niejszym zatwierdzeniu kosztorysu przez Zamawiaj±cego. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu 24 miesiêcznej gwarancji na nowo zainstalowane czê¶ci w ramach umowy, pocz±wszy od daty podpisania protoko³u wykonania us³ugi. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezp³atny serwis gwarancyjny dla zainstalowanych czê¶ci oraz bezp³atny przyjazd serwisanta w celu usuniêcia awarii..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 743.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z naprawami awaryjnymi i pe³nieniem dy¿uru w dni powszednie od 6.00 do 22.00 - 25
    • 3. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z napraw. awaryjn. i pe³nieniem dy¿uru w dni powsz. od 22.00 do 6.00 oraz ca³odob. w sob. niedz. ¶wiêta - 15

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: W ramach pogotowia d¼wigowego Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznego, tj. nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 godziny od momentu przyjêcia zg³oszenia, podjêcia dzia³añ naprawczych zwi±zanych z usuwaniem awarii w tym w szczególno¶ci odblokowaniem d¼wigu z uwiêzion± osob±. Ponadto, w trakcie trwania umowy wykonawca zapewni 24 godzinn± gotowo¶æ do usuniêcia awarii d¼wigów zg³aszanych przez Zamawiaj±cego oraz zapewni obs³ugê zleconych dy¿urów przy wskazanych d¼wigach. Wykonywanie i rozliczanie usuwania awarii oraz dy¿urów bêdzie odbywaæ siê na podstawie odrêbnych zleceñ, po wcze¶niejszym zatwierdzeniu kosztorysu przez Zamawiaj±cego. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu 24 miesiêcznej gwarancji na nowo zainstalowane czê¶ci w ramach umowy, pocz±wszy od daty podpisania protoko³u wykonania us³ugi. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezp³atny serwis gwarancyjny dla zainstalowanych czê¶ci oraz bezp³atny przyjazd serwisanta w celu usuniêcia awarii..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 743.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z naprawami awaryjnymi i pe³nieniem dy¿uru w dni powszednie od 6.00 do 22.00 - 25
    • 3. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z napraw. awaryjn. i pe³nieniem dy¿uru w dni powsz. od 22.00 do 6.00 oraz ca³odob. w sob. niedz. ¶wiêta - 15

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wi¶le - Narodowy Zespó³ Zabytkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: W ramach pogotowia d¼wigowego Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznego, tj. nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 godziny od momentu przyjêcia zg³oszenia, podjêcia dzia³añ naprawczych zwi±zanych z usuwaniem awarii w tym w szczególno¶ci odblokowaniem d¼wigu z uwiêzion± osob±. Ponadto, w trakcie trwania umowy wykonawca zapewni 24 godzinn± gotowo¶æ do usuniêcia awarii d¼wigów zg³aszanych przez Zamawiaj±cego oraz zapewni obs³ugê zleconych dy¿urów przy wskazanych d¼wigach. Wykonywanie i rozliczanie usuwania awarii oraz dy¿urów bêdzie odbywaæ siê na podstawie odrêbnych zleceñ, po wcze¶niejszym zatwierdzeniu kosztorysu przez Zamawiaj±cego. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu 24 miesiêcznej gwarancji na nowo zainstalowane czê¶ci w ramach umowy, pocz±wszy od daty podpisania protoko³u wykonania us³ugi. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezp³atny serwis gwarancyjny dla zainstalowanych czê¶ci oraz bezp³atny przyjazd serwisanta w celu usuniêcia awarii..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 743.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z naprawami awaryjnymi i pe³nieniem dy¿uru w dni powszednie od 6.00 do 22.00 - 25
    • 3. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z napraw. awaryjn. i pe³nieniem dy¿uru w dni powsz. od 22.00 do 6.00 oraz ca³odob. w sob. niedz. ¶wiêta - 15

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dworek Prezydenta RP - O¶rodek Informacyjno-Edukacyjnych Ciechocinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: W ramach pogotowia d¼wigowego Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia dzia³añ naprawczych zwi±zanych z usuwaniem awarii, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 1 dnia od momentu przyjêcia zg³oszenia. Ponadto, w trakcie trwania umowy wykonawca zapewni 24 godzinn± gotowo¶æ do usuniêcia awarii d¼wigów zg³aszanych przez Zamawiaj±cego oraz zapewni obs³ugê zleconych dy¿urów przy wskazanych d¼wigach. Wykonywanie i rozliczanie usuwania awarii oraz dy¿urów bêdzie odbywaæ siê na podstawie odrêbnych zleceñ, po wcze¶niejszym zatwierdzeniu kosztorysu przez Zamawiaj±cego. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu 24 miesiêcznej gwarancji na nowo zainstalowane czê¶ci w ramach umowy, pocz±wszy od daty podpisania protoko³u wykonania us³ugi. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezp³atny serwis gwarancyjny dla zainstalowanych czê¶ci oraz bezp³atny przyjazd serwisanta w celu usuniêcia awarii..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 743.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z naprawami awaryjnymi i pe³nieniem dy¿uru w dni powszednie od 6.00 do 22.00 - 25
    • 3. Cena za 1 roboczogodzinê czynno¶ci zwi±zanych z napraw. awaryjn. i pe³nieniem dy¿uru w dni powsz. od 22.00 do 6.00 oraz ca³odob. w sob. niedz. ¶wiêta - 15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.