eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno › Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wężyki - I Etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Rybno: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wężyki - I Etap
Numer ogłoszenia: 181145 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno, woj. mazowieckie, tel. 046 8611438, fax 046 8611438.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybno.e-sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wężyki - I Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej przez wieś Wężyki - I etap o długości 700 mb obejmująca wykonanie następującego zakresu robót: - roboty przygotowawcze - 0,7 km, - roboty ziemne - 147 m³ - podbudowę z kruszywa łamanego , grubość warstwy 15 cm, - 2675,5 m², - nawierzchnię - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego , grubość warstwy 4 cm, - 2549,5 m², - oznakowanie pionowe - ustawienie znaków w ilości 3 szt. - pobocza - 1050 m² Początek odcinka drogi przewidzianego do przebudowy drogi znajduje się w km 0+000 przy drodze powiatowej Wężyki - Rybno - Sochaczew w miejscowości Wężyki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 6000,00zł ( słownie : sześć tysięcy złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz art.24 ust.2 pkt 1- 4 ustawy PZP Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólni, każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 UPzp a także muszą spełniać łącznie warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 . 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany formularz OFERTY (bez wprowadzania zmian) 1. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium 2. Kosztorys ofertowy Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) wykonawca może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5..Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za okres działalności 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia 7. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia . Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Do wykazu należy dołączyć przebieg pracy zawodowej oraz posiadanie kwalifikacji, posiadanych uprawnień, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Wykonawcy, należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia . 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem oraz wartością oferty - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. W przypadku wykonawców, których okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat - za okres działalności. 9. Dokumenty potwierdzające , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10.Oświadczenie finansowe .Do oświadczenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe łącznie z bilansem, rachunkiem zysków i strat , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za okres działalności. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego oświadczenie finansowe , oraz inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za okres działalności 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w wysokości kwoty oferty. Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybno.e-sochaczew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno ul. Długa 20,96-514 Rybno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20,96-514 Rybno, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.