eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego nad projektowaniem, pełnieniem nadzoru autorskiego i realizacją inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej Curie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Działdowo: usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego nad projektowaniem, pełnieniem nadzoru autorskiego i realizacją inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej Curie.
Numer ogłoszenia: 179635 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142892 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Działdowie, Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 6973143 w. 136, faks 0-23 6973508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego nad projektowaniem, pełnieniem nadzoru autorskiego i realizacją inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej Curie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego nad projektowaniem, pełnieniem nadzoru autorskiego i realizacją inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej Curie. 2. Inwestorowi zastępczemu powierzone zostaną następujące zadania: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) na wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z infrastrukturą techniczną, uzyskanie wymaganych prawem i warunkami technicznymi niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę budynku przy ul. Marii Skłodowskiej Curie w Działdowie. Zakres prac obejmuje m.in.: a)przygotowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, wzoru umowy oraz wszystkich niezbędnych załączników), b) sprawdzenie i ocenę kompletności zaproponowanych rozwiązań koncepcji programowo-przestrzennej wraz z programem funkcjonalno-użytkowym budowy przedmiotowego budynku. Wskazanie najkorzystniejszego rozwiązania dla celów Zamawiającego, c) uzyskanie akceptacji Zamawiającego na sporządzonych dokumentach, d) uzyskanie akceptacji Ministerstwa Finansów wybranego wariantu koncepcji projektowej, która stanowić będzie podstawę do wykonania wielobranżowej dokumentacji technicznej przez Wykonawcę, tj. biuro projektów, e) prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w trakcie postępowania, f) przygotowanie rozstrzygnięcia postępowania, g) sporządzenie protokołu z postępowania, h) przygotowanie umowy z wybranym Wykonawcą. Przedstawiciele Zamawiającego wchodzą w skład komisji przetargowej. Kierownik Zamawiającego zatwierdza wybór najkorzystniejszej oferty i podpisuje umowę z Wykonawcą projektu. Inwestor zastępczy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa; 2) odbiór projektu technicznego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz sprawdzenie i ocena poprawności wykonania powyższych dokumentów, między innymi: a) sprawdzenie kompletności oraz poprawności wykonania projektu; b) wskazanie i wyegzekwowanie ewentualnych zmian lub poprawek w przedłożonej dokumentacji projektowej; c) protokolarny odbiór projektu oraz niezbędnych pozwoleń; 3) zorganizowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, między innymi: a) przygotowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, wzoru umowy oraz wszystkich niezbędnych załączników), b) uzyskanie akceptacji Zamawiającego na sporządzonych dokumentach, d) prowadzenie korespondencji z wykonawcami w trakcie postępowania, e) przygotowanie rozstrzygnięcia postępowania, f) sporządzenie protokołu z postępowania, g) przygotowanie umowy z wybranym wykonawcą. Przedstawiciele Zamawiającego wchodzą w skład komisji przetargowej. Kierownik Zamawiającego zatwierdza wybór najkorzystniejszej oferty i podpisuje umowę z wykonawcą robót; 4)przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania, w uzgodnieniu z wykonawcami i zatwierdzonego przez Kierownika Zamawiającego; 5) wykonywanie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania czynności zastępstwa inwestycyjnego oraz nadzoru inwestorskiego w trakcie prowadzenia prac budowlanych, między innymi: a) wyznaczenie i sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi branżami (elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ogólnobudowlaną, centralnego ogrzewania i wentylacyjną oraz innymi), b) wyznaczenie inspektorów nadzoru robót branżowych oraz koordynatora pełniącego nadzór nad realizacją inwestycji, c) zaznajomienie zespołu wyznaczonych inspektorów z poszczególnych branż z dokumentacją projektową, terenem budowy, jego uzbrojeniem i przebiegiem instalacji, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz warunkami technicznymi przyłączenia poszczególnych mediów, d) protokolarne przekazanie terenu robót wykonawcy, e) koordynowanie prac wykonywanych przez wykonawcę i podwykonawców, f) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzanie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego protokołów z powyższych uzgodnień, g) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru prac ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową, h) dokumentowanie przebiegu robót budowlanych poprzez bieżące nanoszenie wpisów do dziennika budowy oraz wykonywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej potwierdzającej jakość i zgodność wykonania poszczególnych prac z projektem, w szczególności sukcesywna dokumentacja i częściowy odbiór prac, instalacji i urządzeń ulegających zakryciu w trakcie realizacji przed końcowym odbiorem inwestycji, i) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, j) prowadzenie narad roboczych z kierownikiem budowy, kierownikami poszczególnych robót branżowych lub z przedstawicielami wykonawcy i podwykonawców na terenie budowy oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, k) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót branżowych poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, l) wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuowanie mogło wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem technicznym lub pozwoleniem na budowę, m) kontrola terminowości i zgodności przebiegu procesu budowlanego z przyjętym harmonogramem i podpisanymi umowami, n) egzekwowanie od projektantów pełnienia obowiązku nadzoru autorskiego, a w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta uwag i zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez wykonawców lub Zamawiającego w toku realizacji inwestycji (nie możliwych do ustalenia na etapie projektowania) i dokonywanie z nim stosownych zmian, uzgodnień lub wyjaśnień, o) dokonywanie czynności sprawdzania, wyceny, kalkulacji robót dodatkowych i przekazywanie wyliczeń wraz z uzasadnieniem konieczności przeprowadzenia prac dodatkowych do akceptacji przez Zamawiającego, p) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami inwestycji, poprzez przygotowanie stosownych aneksów do tych umów, zgodnych z ustawą Pzp, r) informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji inwestycji, s) składanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, t) kontrola zaawansowania robót, ich ilości i jakości oraz potwierdzanie i opisywanie faktur do celów rozliczeniowych i przedstawianie ich Zamawiającemu do akceptacji i dokonania płatności, u) sprawdzanie i egzekwowanie od wykonawców przedstawienia wymaganych dokumentów, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń oraz ich instrukcji obsługi i eksploatacji przed ich wbudowaniem, w) częściowe i końcowe, protokolarne odbiory prac, zgodne z harmonogramem prac i zawartymi umowami, x) uzyskanie od wykonawcy prac budowlanych kompletnej dokumentacji powykonawczej, wraz z potwierdzonymi przez projektanta zmianami wprowadzonych w toku realizacji inwestycji do projektu technicznego, y) nadzór nad usuwaniem przez wykonawcę prac budowlanych usterek i sporządzanie odpowiednich protokołów, z) naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawcy na rzecz Zamawiającego, aa) opracowanie opinii dotyczących wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy z określeniem utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty, ab) finansowe rozliczenie inwestycji zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowych zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa, ac) archiwizację korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, ad)zawiadomienie organów nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przygotowanie dokumentów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji oraz udział w uzyskaniu wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu prac budowlanych, ae) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 6) egzekwowanie w imieniu Zamawiającego przysługujących praw z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi od wykonawcy inwestycji (likwidacja zauważonych podczas eksploatacji budynku usterek); 7) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności faktycznych i prawnych koniecznych dla wykonania zadania inwestycyjnego, nawet jeśli nie zostały one wymienione w treści SIWZ, a ich wykonanie jest w interesie Zamawiającego lub są konieczne dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego; Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace związane z realizacją niniejszej inwestycji, które dadzą się przewidzieć, a nie zostały wyszczególnione w SIWZ, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej. Oferowana cena ryczałtowa obejmuje wszystkie koszty. Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty dojazdu swoich przedstawicieli do i z miejsca realizacji zadań oraz zapewni obsługę sekretarską i administracyjną w ramach oferowanej ryczałtowej kwoty wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., 10-542 Olsztyn ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194893,50

  • Oferta z najniższą ceną: 194893,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1107000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.