Ogłoszenie z dnia 2008-08-02
Stopnica: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stopnicy.
Numer ogłoszenia: 179486 - 2008; data zamieszczenia: 02.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stopnica, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3779153, fax 041 3779606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stopnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 211 000 euro na dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stopnicy. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy www.stopnica.pl Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych. Wymagalny termin wykonania zamówienia: 01.09.2008r. do 19.06.2009r. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie - cena za 1 km - 100 %. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Stopnicy Oświata II piętro. Uprawniony do kontaktów z oferentami - mgr Andrzej Banach tel.0 41 3779 052, mgr Danuta Rogala tel. 041 3779809. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Stopnicy w referacie oświaty II piętro - do dnia 12.08.2008 roku do godz. 9:45 . Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.08.2008 roku o godz.10:00 w Urzędzie Gminy w Stopnicy w referacie oświaty II piętro. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. W przetargu może wziąć udział podmiot spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz podmiot, który złożył wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w § 6 siwz. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie ,,spełnia - ,,nie spełnia Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty jako załączniki do oferty: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) dokumenty potwierdzające uprawnienia do świadczenia usług objętych zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Stopnicy Oświata II piętro. Urząd Gminy w Stopnicy ul.Kościuszki 2, Oświata II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy ul.Kościuszki 2, Oświata II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej-02.09-20.12.2024r.
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
- Świadczenie usług medycznym środkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów MSCZ
- usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami z podziałem na 3 zadania:
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.