eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 2 kwietnia 2013 do 31 grudnia 2013 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w dwóch Domach Pomocy Społecznej prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa tj.a) Dom Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48 ; NIP873-16-93-217 b) Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ; 33-100 Tarnów ; ul. Szpitalna 53 ; NIP873-00-10-162

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 2 kwietnia 2013 do 31 grudnia 2013 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w dwóch Domach Pomocy Społecznej prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa tj.: a) Dom Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48 ; NIP: 873-16-93-217 b) Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ; 33-100 Tarnów ; ul. Szpitalna 53 ; NIP: 873-00-10-162
Numer ogłoszenia: 178560 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26109 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie, ul. Szpitalna 53, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6888-667, 6888-668, faks 14 6888-666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budzetowa Gminy Mista Tarnowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 2 kwietnia 2013 do 31 grudnia 2013 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w dwóch Domach Pomocy Społecznej prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa tj.: a) Dom Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48 ; NIP: 873-16-93-217 b) Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ; 33-100 Tarnów ; ul. Szpitalna 53 ; NIP: 873-00-10-162.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 2 kwietnia 2013 do 31 grudnia 2013 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w dwóch Domach Pomocy Społecznej prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa tj.: a) Dom Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48 ; NIP: 873-16-93-217 b) Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ; 33-100 Tarnów ; ul. Szpitalna 53 ; NIP: 873-00-10-162 2. Symbol dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień: wg CPV 15500000-3, 03140000-4, 15810000-9, 15200000-0, 15100000-9, 15300000-1, 15000000-8. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 część I i II - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce (15600000, 15800000, 15331400, 15332100) Zadanie nr 2 część I i II - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze (15810000) Zadanie nr 3 część I i II - Produkty mleczarskie (15500000) Zadanie nr 4 część I i II - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (15100000)- drób Zadanie nr 5 część I i II - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (15100000) Zadanie nr 6 część I i II - Ryby przetworzone i konserwowe, mrożonki warzywne (15200000, 15331170) Zadanie nr 7 część I i II - Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne (03212000,03221100, 03221200, 03221300, 03222110, 03222300) Zadanie nr 8 część I i II - Jajka (03142500) Część Nr I stanowią dostawy dla DPS ul. Czarna Droga 48 w Tarnowie. Część nr II stanowią dostawy dla DPS im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ul. Szpitalna 53 Definicje: Zadanie nr 1 - produkty suche, niezawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone, bez oznak bombażu. Opakowania jednostkowe mąk i kasz 1kg. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 2 - wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Chleb krojony winien być świeży w opakowaniu foliowym. Do każdej dostawy należy dołączyć wykaz zawierający rodzaj pieczywa, wagę i datę przydatności do spożycia. Zadanie nr 3 - wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności i odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 4 - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 5 - produkty o odpowiednim naturalnym zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Na okres świąt (Wielkanoc, Boże Narodzenie), wędlina winna być pokrojona i hermetycznie zamknięta w ilości zamówionej przez Zamawiającego. Zadanie nr 6 - wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Zadanie nr 7- produkty świeże(w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 8 - jaja świeże, klasa A, rozmiar L, gramatura 63-73g o podłużnym kształcie, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności nie krótszym niż 14 dni i odpowiednich warunkach transportu. Jakość dostarczanego towaru powinna odpowiadać ogólnie przyjętym normom w tym zakresie z zastrzeżeniem art. 357 ustawy Kodeks Cywilny. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego /załącznikach od nr 1 do nr 8 do siwz/, który określa roczne potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiających. Zamawiający nie są zobowiązani do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg. odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiających telefonicznie lub fax na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Terminarz dostaw: Dostawy towarów poszczególnych zadań i części muszą odbywać się w wyznaczonych godzinach. Zadanie nr 1 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.700-1200 Zadanie nr 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.7-730 Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730 Zadanie nr 4 i 5 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.700-1200 Zadanie nr 6 - Ryby przetworzone i konserwowe -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.700-1200 Zadanie nr 7 - Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.700-1200 Zadanie nr 8 - Jajka -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.700-1200 . Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy do właściwego magazynu Zamawiającego. Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę. Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.21.00 - Przetworzone owoce 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone 03.22.11.00 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 03.14.25.00 - Jaja .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy MARS Andrzej Michnik, Sufczyn 183, 32-852 Dębno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92130,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99625,90

  • Oferta z najniższą ceną: 99625,90 / Oferta z najwyższą ceną: 121466,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Piekarniczy STARÓWKA A.Kobel i A. Kobel s.c., ul. Krakowska 4, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31472,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33473,63

  • Oferta z najniższą ceną: 33473,63 / Oferta z najwyższą ceną: 46114,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Wygoda 147, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125256,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123618,94

  • Oferta z najniższą ceną: 123618,94 / Oferta z najwyższą ceną: 201985,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -drób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROBTAR Sp. z o.o., Nowe Żukowice 50B, 33-151 Nowa Jastrzabka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48808,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50909,25

  • Oferta z najniższą ceną: 50909,25 / Oferta z najwyższą ceną: 58091,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przetwórstwo Mięsa ŁATANICE Zbigniew Chrobot, Łatanice 132, 28-160 Wiślica, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98301,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101684,63

  • Oferta z najniższą ceną: 101684,63 / Oferta z najwyższą ceną: 106709,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Ryby przetworzone i konserwowe, mrożonki warzywne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia WIDAN-export-import- mgr inż. Danuta Malczyńska, ul. Jasińskiego 56B, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33621,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34183,82

  • Oferta z najniższą ceną: 34183,82 / Oferta z najwyższą ceną: 41694,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarnowska Spółdzielnia Ogrodnicza, ul. Hodowlana 5, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96153,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118785,18

  • Oferta z najniższą ceną: 118785,18 / Oferta z najwyższą ceną: 140363,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Jajka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. JAJ-POL s.c. M.P.Słowik, ul. Bandrowskiego 20, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17603,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15179,64

  • Oferta z najniższą ceną: 15179,64 / Oferta z najwyższą ceną: 21876,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.