eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Obsługa bankowa budżetu Gminy Resko w latach 2011-2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Resko: Obsługa bankowa budżetu Gminy Resko w latach 2011-2015
Numer ogłoszenia: 177739 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167995 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko, Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Resko w latach 2011-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Gminy Resko i jednostek organizacyjnych gminy, a w szczególności: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy w formie elektronicznej (w złotych polskich, w EURO oraz innych walutach wymienialnych- w razie potrzeby); b) realizacja wszystkich rodzajów przelewów, do wszystkich banków wyłącznie w formie elektronicznej,a w uzasadnionych przypadkach w formie papierowej- realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz. 14.00, najpóźniej w następnym dniu roboczym, jeżeli dyspozycja złożona została po godz. 14.00; c) zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej; d) realizacja wpłat i wypłat gotówkowych w oddziale lub punkcie kasowym na terenie miasta Resko (średniomiesieczna ilość operacji: Gmina Resko ok.1200, Ośrodek Pomocy Społecznej ok 470); e) wydawanie książeczek czekowych jednostkom organizacyjnym; f) gotowość do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym, na podstawie uchwały budżetowej na dany rok, w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Zamawiający wymaga jako zabezpieczenie kredytu weksel in blanco. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu w rachunku bieżącym poza stałą marżą banku oraz jednorazową prowizją za uruchomienie kredytu. Wykonawca udzieli każdej kwoty kredytu w rachunku bieżącym o jaką wniesie zamawiający, jednak nie więcej niż 1 mln zł (jeden milion złotych) w roku 2011, a w latach 2012-2015 do wysokości określonej w uchwale budżetowej na lata 2012-2015; g) nieodpłatne świadczenie następujących usług bankowych: I. sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowymi wtórnikami na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku; II. wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń; III. bezpłatna realizacja wszystkich przelewów w ramach rachunków w banku; IV. zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej niezwłocznie w Urzędzie Miejskim w Resku oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Resko, a także nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu i przeszkolenie pracowników; V. zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych. h) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (również typu overnight (tygodniowe, miesięczne)); i) zamawiający będzie miał prawo umieszczania wolnych środków pieniężnych na rachunkach i lokatach w innych bankach niż bank wykonawcy. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową: a) wykonawca zapewni wykonanie czynności związanych z obsługą kasową (realizacja wpłat i wypłat gotówkowych) budżetu Gminy Resko oraz jednostek organizacyjnych w dni robocze w godz. od 9 - 15. b) wykonawca będzie posiadał oddział banku bądź placówki lub też inną zastępczą obsługę kasową na terenie miasta Resko; c) wykonawca zapewni dokładny opis operacji bankowych zawartych w wyciągach bankowych, zwłaszcza dotyczących wpływów na rachunki Gminy; d) wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu zawiadomienia o stanie rachunków na koniec każdego roku kalendarzowego. 3. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje: a) w zakresie budżetu Gminy Resko: I. rachunek bieżący podstawowy II. rachunki pomocnicze III. rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych IV. rachunek sum depozytowych b) w zakresie jednostek budżetowych: Rachunek bieżący następujących jednostek budżetowych: I. Ośrodek Pomocy Społecznej w Resku II. Szkoła Podstawowa w Resku III. Szkoła Podstawowa w Starogardzie IV. Szkoła Podstawowa w Łabuniu Wielkim V. Szkoła Podstawowa w Łosośnicy VI. Zespół Szkół w Resku VII. Gimnazjum w Resku VIII. Przedszkole Miejskie w Resku c) rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych następujących jednostek organizacyjnych: I. Ośrodek Pomocy Społecznej w Resku II. Szkoła Podstawowa w Resku III. Szkoła Podstawowa w Starogardzie IV. Szkoła Podstawowa w Łabuniu Wielkim V. Szkoła Podstawowa w Łosośnicy VI. Zespół Szkół w Resku VII. Gimnazjum w Resku VIII. Przedszkole Miejskie w Resku d) rachunki pomocnicze dla jednostki organizacyjnej gminy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Resku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Gryficach, Plac Zwycięstwa 5, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.