eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi - pełnienia funkcji Członka Rady Inwestycyjnej ds. naukowo-technologicznych - znak sprawy CITT LPNT/PN/05/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Lublin: Usługi - pełnienia funkcji Członka Rady Inwestycyjnej ds. naukowo-technologicznych - znak sprawy CITT LPNT/PN/05/2011
Numer ogłoszenia: 177117 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156951 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego" sp. z o. o., ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4790917, faks 81 4790917.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi - pełnienia funkcji Członka Rady Inwestycyjnej ds. naukowo-technologicznych - znak sprawy CITT LPNT/PN/05/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług - pełnienia funkcji Członka Rady Inwestycyjnej ds. naukowo-technologicznych w ramach projektu Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego Sp. z o.o. - Zainwestujmy w Innowacje - Inkubator Technologiczny (zwanego dalej Projektem), numer umowy o dofinansowanie zawartej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości: UDA-POIG.03.01.00-00-012/10-00 (3. Oś priorytetowa: Kapitał dla innowacji; Działanie 3.1: Inicjowanie działalności innowacyjnej) Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, w terminie do dnia 28.02.2013 r., w wymiarze min. 60 roboczogodzin miesięcznie, na podstawie umowy cywilnoprawnej - zlecenia z zastrzeżeniem, iż Wykonawca w razie zaistnienia takiej konieczności będzie zdolny do zapewnienia 30 roboczogodzin pracy Członka Rady Inwestycyjnej na rzecz Zamawiającego w dowolnie wskazanym tygodniu kalendarzowym wykonywania zamówienia (obowiązywania umowy). 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1. wykonywanie przez Wykonawcę - Członka Rady Inwestycyjnej czynności polegających w szczególności na: 3.2.1.1. weryfikacji Pomysłów na etapie rozpoznania i oceny pod kątem naukowo - technologicznym, 3.2.1.2. weryfikacji ocen Pomysłów na każdym etapie Projektu, 3.2.1.3. analizie i weryfikacji dokumentacji technologicznej dla poszczególnych Pomysłów, 3.2.1.4. weryfikacji opinii o innowacyjności oraz analiz technologicznych dla inwestorów, stanowiących elementy m.in. memorandum inwestycyjnego, 3.2.1.5. ostatecznej weryfikacji Pomysłów przeznaczonych do Inkubacji (wejścia kapitałowego), 3.2.1.6. udziale w posiedzeniach Rady Inwestycyjnej, 3.2.1.7. doradztwie dla Pomysłodawców w zakresie naukowo - technologicznym. 3.2.2. Czynności, o których mowa w pkt 3.2.1. muszą być realizowane zgodnie z założeniami Projektu wynikającymi w szczególności z wniosku o dofinansowanie realizacji Projektu, umowy o jego dofinansowanie wraz z załącznikami, oraz zgodnie z harmonogramem Projektu. 3.2.3. Czynności, o których mowa w pkt 3.2.1. muszą być ponadto realizowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. 3.2.4. Rada Inwestycyjna ocenia na każdym etapie Pomysły pod kątem ich potencjału inwestycyjnego, finansowego i innych aspektów biznesowych, ryzyk i zagrożeń związanych z powstaniem nowego podmiotu gospodarczego, oraz potencjału i atrakcyjności dla inwestorów. Rada Inwestycyjna ocenia merytoryczne przygotowanie dokumentów (Biznes Plan, Memorandum Inwestycyjne) celem wyboru najlepszych Pomysłów przeznaczonych do wejścia kapitałowego (Inkubacji). Rada Inwestycyjna na swoich posiedzeniach dokonuje weryfikacji poszczególnych Pomysłów i ich ewaluacji, celem alokowania poszczególnych usług doradczych - biznesowych. Rada Inwestycyjna ocenia Pomysły zarówno na etapie wstępnym, jak i na etapie Preinkubacji właściwej, pod kątem efektywności biznesowej i odpowiada za wejścia kapitałowe podczas trwania Projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem wydatków. Rada Inwestycyjna w ostateczności odpowiada za merytoryczną i biznesową weryfikację Pomysłów z fazy Preinkubacji do fazy Inkubacji. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymagającą ściśle osobistego świadczenia usług przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega, że żadna część ani całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Zainwestujmy w Innowacje - Inkubator Technologiczny, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji. Umowa o dofinansowanie zawarta z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, numer umowy UDA-POIG.03.01.00-00-012/10-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosław Wendeker, ul. Szaserów 9/11, 20-553 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.