eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont Al. Armii Krajowej w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Chełm: Remont Al. Armii Krajowej w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 176038 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116604 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Al. Armii Krajowej w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont Al. Armii Krajowej w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie remontu Al. Armii Krajowej w Chełmie na odcinku od wiaduktu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 do ulicy Lwowskiej, w tym: 1) roboty ziemne i rozbiórkowe; 2) przekruszenie materiału betonowego i bitumicznego pochodzącego z rozbiórek, wywóz, wbudowanie wraz z zagęszczeniem gruzu betonowego i bitumicznego na drogach gruntowych (w odl. do 15 km od miejsca rozbiórki) w miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru, 3) wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej jezdni poprzez: frezowanie istniejących warstw bitumicznych nawierzchni, wymianę całej konstrukcji nawierzchni w miejscach załamań, ułożenie nowej nawierzchni jezdni z masy SMA; 4) wbudowanie pozyskanego frezu rozkładarką do mas bitumicznych (w odl. do 15 km od miejsca pozyskania) w miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru; 5) załadunek i transport materiałów z rozbiórki nie przeznaczonych do przekruszenia i ponownego wbudowania (krawężniki kamienne, kostka brukowa betonowa, złom i inne) na odległość do 10 km (plac przy siedzibie Zarządu Dróg Miejskich w Chełmie) - wg wskazań Zamawiającego; 6) wykonanie remontu chodników poprzez wymianę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych lub asfaltu lanego na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej; 7) wymianę konstrukcji nawierzchni zatok autobusowych; 8) remont załamanego kanału deszczowego w pasie zieleni; 9) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń infrastruktury podziemnej; 10) wymianę urządzeń bezpieczeństwa ruchu (w tym m.in.: elementów wygrodzenia jezdni i chodników, oznakowania pionowego, wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego); 11) roboty ogrodnicze (zakładanie trawników). 3. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaniami, o których mowa w pkt. 3, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, uwzględniającego warunki płatności zawarte w § 7 ust. 2, 3 i 6 umowy. 3) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych), 5) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 6) uzyskanie (przez rozpoczęciem realizacji zadania) pisemnego uzgodnienia lokalizacji urządzeń wodno-kanalizacyjnych nie podlegających zakryciu od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 7) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, 8) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 9) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność, 10) bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 11) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 12) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 13) dostarczanie na każde żądanie Zamawiającego wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 14) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, 15) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2450585.93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Towarowa 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2450585.93
  • Oferta z najniższą ceną: 2450585.93 oferta z najwyższą ceną: 2895121.80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.