eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont Al. Armii Krajowej w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Chełm: Remont Al. Armii Krajowej w Chełmie
Numer ogłoszenia: 116604 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Al. Armii Krajowej w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont Al. Armii Krajowej w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie remontu Al. Armii Krajowej w Chełmie na odcinku od wiaduktu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 do ulicy Lwowskiej, w tym: 1) roboty ziemne i rozbiórkowe; 2) przekruszenie materiału betonowego i bitumicznego pochodzącego z rozbiórek, wywóz, wbudowanie wraz z zagęszczeniem gruzu betonowego i bitumicznego na drogach gruntowych (w odl. do 15 km od miejsca rozbiórki) w miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru, 3) wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej jezdni poprzez: frezowanie istniejących warstw bitumicznych nawierzchni, wymianę całej konstrukcji nawierzchni w miejscach załamań, ułożenie nowej nawierzchni jezdni z masy SMA; 4) wbudowanie pozyskanego frezu rozkładarką do mas bitumicznych (w odl. do 15 km od miejsca pozyskania) w miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru; 5) załadunek i transport materiałów z rozbiórki nie przeznaczonych do przekruszenia i ponownego wbudowania (krawężniki kamienne, kostka brukowa betonowa, złom i inne) na odległość do 10 km (plac przy siedzibie Zarządu Dróg Miejskich w Chełmie) - wg wskazań Zamawiającego; 6) wykonanie remontu chodników poprzez wymianę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych lub asfaltu lanego na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej; 7) wymianę konstrukcji nawierzchni zatok autobusowych; 8) remont załamanego kanału deszczowego w pasie zieleni; 9) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń infrastruktury podziemnej; 10) wymianę urządzeń bezpieczeństwa ruchu (w tym m.in.: elementów wygrodzenia jezdni i chodników, oznakowania pionowego, wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego); 11) roboty ogrodnicze (zakładanie trawników). 3. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaniami, o których mowa w pkt. 3, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, uwzględniającego warunki płatności zawarte w § 7 ust. 2, 3 i 6 umowy. 3) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych), 5) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 6) uzyskanie (przez rozpoczęciem realizacji zadania) pisemnego uzgodnienia lokalizacji urządzeń wodno-kanalizacyjnych nie podlegających zakryciu od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 7) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, 8) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 9) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność, 10) bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 11) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 12) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 13) dostarczanie na każde żądanie Zamawiającego wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 14) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, 15) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80 000, 00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy PLN 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z adnotacją Remont Al. Armii Krajowej w Chełmie - wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują lub będą dysponować urządzeniami w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - frezarka drogowa o szer. rob. min. 2,0m - 1 szt. - zamiatarka - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - walec statyczny - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - samochód samowyładowczy 5-10 t - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami w tym: - co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego - co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego, c) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: - co najmniej dwa zamówienia każde polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni 3500 m2 i co najmniej dwa zamówienia każde polegające na ułożeniu nawierzchni bitumicznej każde o wartości co najmniej 1 mln zł. albo - co najmniej dwa zamówienia każde polegające na ułożeniu łącznie nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z kostki brukowej betonowej każde o wartości co najmniej 2 mln zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności udokumentują wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 mln zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. A. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 4 do SIWZ. Wykaz, o którym mowa w pkt. 4, złożony przez Wykonawcę powinien zawierać informacje określone we wzorze druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, których wykaz nie będzie obejmował asortymentu i ilości jednostek wymienionych w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 4 do SIWZ zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz osób złożony przez Wykonawcę powinien zawierać informacje określone we wzorze druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 2 osoby w tym: a) jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego b) co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego. Do wykazu należy załączyć: - dokument stwierdzający, że dana osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, - zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego potwierdzające członkostwo. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz robót budowlanych złożony przez Wykonawcę powinien zawierać informacje określone we wzorze druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz powinien zawierać: a) co najmniej dwa zamówienia każde polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni 3500 m2 i co najmniej dwa zamówienia każde polegające na ułożeniu nawierzchni bitumicznej każde o wartości co najmniej 1 mln zł. albo b) co najmniej dwa zamówienia każde polegające na ułożeniu łącznie nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, każde o wartości co najmniej 2 mln zł. Do każdej roboty umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty). 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z treści przedłożonych dokumentów wynikać będzie, że wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest mniejsza niż 1 mln zł, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pok. nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego (Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pokój nr 20) lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.