Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00298184/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00342460/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 323 18 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a89c1cc-017e-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPSIII.5.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu świebodzińskiego w ilości maksymalnie 1104 h w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego dla członków rodzin biologicznych, zastępczych oraz adopcyjnych (w tym pre/przed i postadopcyjnych) oraz ich otoczenia co należy rozumieć jako: rodziny zastępcze i kandydatów na rodziny zastępcze (z możliwością wsparcia dzieci przebywających w pieczy instytucjonalnej), rodziny (naturalne, zastępcze i adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, kandydatów do pełnienia funkcji w ramach pieczy zastępczej, jak i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz członków ich rodzin:
a) Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, grupowej i indywidualnej, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego);
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia psychoterapii;
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzież;
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników;
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychoterapeutów;
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych;
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 228804,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu słubickiego w ilości maksymalnie 1100 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego dla członków rodzin biologicznych, zastępczych oraz adopcyjnych (w tym pre/przed i postadopcyjnych) oraz ich otoczenia co należy rozumieć jako: rodziny zastępcze i kandydatów na rodziny zastępcze (z możliwością wsparcia dzieci przebywających w pieczy instytucjonalnej), rodziny (naturalne, zastępcze i adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, kandydatów do pełnienia funkcji w ramach pieczy zastępczej, jak i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz członków ich rodzin:
a) Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, grupowej i indywidualnej, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego);
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia psychoterapii;
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzież;
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników;
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychoterapeutów;
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych;
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 227930,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu strzelecko - drezdeńskiego w ilości maksymalnie 1000 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego dla członków rodzin biologicznych, zastępczych oraz adopcyjnych (w tym pre/przed i postadopcyjnych) oraz ich otoczenia co należy rozumieć jako: rodziny zastępcze i kandydatów na rodziny zastępcze (z możliwością wsparcia dzieci przebywających w pieczy instytucjonalnej), rodziny (naturalne, zastępcze i adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, kandydatów do pełnienia funkcji w ramach pieczy zastępczej, jak i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz członków ich rodzin:
a) Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, grupowej i indywidualnej, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego);
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia psychoterapii;
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzież;
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników;
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychoterapeutów;
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych;
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 207250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu gorzowskiego w tym Miasto Gorzów Wielkopolski w ilości maksymalnie 1650 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego dla członków rodzin biologicznych, zastępczych oraz adopcyjnych (w tym pre/przed i postadopcyjnych) oraz ich otoczenia co należy rozumieć jako: rodziny zastępcze i kandydatów na rodziny zastępcze (z możliwością wsparcia dzieci przebywających w pieczy instytucjonalnej), rodziny (naturalne, zastępcze i adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, kandydatów do pełnienia funkcji w ramach pieczy zastępczej, jak i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz członków ich rodzin:
a) Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, grupowej i indywidualnej, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego);
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia psychoterapii;
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzież;
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników;
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychoterapeutów;
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych;
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 352091,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu sulęcińskiego w ilości maksymalnie 1100 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego dla członków rodzin biologicznych, zastępczych oraz adopcyjnych (w tym pre/przed i postadopcyjnych) oraz ich otoczenia co należy rozumieć jako: rodziny zastępcze i kandydatów na rodziny zastępcze (z możliwością wsparcia dzieci przebywających w pieczy instytucjonalnej), rodziny (naturalne, zastępcze i adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, kandydatów do pełnienia funkcji w ramach pieczy zastępczej, jak i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz członków ich rodzin:
a) Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, grupowej i indywidualnej, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego);
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia psychoterapii;
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzież;
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników;
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychoterapeutów;
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych;
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 227975,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu międzyrzeckiego w ilości maksymalnie 1000 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego dla członków rodzin biologicznych, zastępczych oraz adopcyjnych (w tym pre/przed i postadopcyjnych) oraz ich otoczenia co należy rozumieć jako: rodziny zastępcze i kandydatów na rodziny zastępcze (z możliwością wsparcia dzieci przebywających w pieczy instytucjonalnej), rodziny (naturalne, zastępcze i adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, kandydatów do pełnienia funkcji w ramach pieczy zastępczej, jak i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz członków ich rodzin:
a) Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, grupowej i indywidualnej, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego);
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia psychoterapii;
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzież;
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników;
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychoterapeutów;
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych;
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 207250,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu zielonogórskiego w tym Miasta Zielona Góra w ilości maksymalnie 1200 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego dla członków rodzin biologicznych, zastępczych oraz adopcyjnych (w tym pre/przed i postadopcyjnych) oraz ich otoczenia co należy rozumieć jako: rodziny zastępcze i kandydatów na rodziny zastępcze (z możliwością wsparcia dzieci przebywających w pieczy instytucjonalnej), rodziny (naturalne, zastępcze i adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, kandydatów do pełnienia funkcji w ramach pieczy zastępczej, jak i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz członków ich rodzin:
a) Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, grupowej i indywidualnej, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego);
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia psychoterapii;
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzież;
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników;
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychoterapeutów;
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych;
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 248700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert w Części
3, 4, 5, 6, 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert w Części
3, 4, 5, 6, 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert w Części
3, 4, 5, 6, 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert w Części
3, 4, 5, 6, 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert w Części
3, 4, 5, 6, 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
- Remont toalet w budynku Urzędu Skarbowego we Wschowie przy ul. Zielony Rynek 7
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- "Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa rodzinnego - psychiatrycznego - 1560 porad realizowane w ramach projektu własnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego pn. "Rodzina w centrum Etap I"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.