eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa foteli, krzeseł i siedzisk do nowo wybudowanego budynku biurowego przy ul. Gazowej 3 we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Nr: NP/2017/06/0350/WRO

Przedmiot zamówienia: Dostawa foteli, krzeseł i siedzisk do nowo wybudowanego budynku biurowego przy ul. Gazowej 3 we Wrocławiu

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Dostawy

Miasto: Wrocław

Województwo: dolnośląskie

Data publikacji: 2017-06-29

Data wygaśnięcia: 2017-07-07

CPV:

Osoba kontaktowa: Justyna Kopcza (ZA) justyna.kopcza@gaz-system.pl 71 335 33 56

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa mebli tapicerowanych tj. foteli, krzeseł oraz sof do budynku biurowego, 2) transport, wniesienie, rozpakowanie oraz ustawienie mebli tapicerowanych w pomieszczeniach budynku biurowego, 3) udzielenie gwarancji jakości. Dostarczone meble powinny posiadać wymagane i niezbędne atesty, certyfikaty, aprobaty. 2. Opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1do SIWZ. 3. Tam gdzie w treści SIWZ Zamawiający wskazuje konkretny rodzaj norm, Zamawiający dopuszcza normy równoważne. Dostawca, który w celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu lub realizacji Zamówienia powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że wskazywane przez niego dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu lub oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający opisując przedmiot Zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Dostawca, który w celu realizacji Zamówienia powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie SIWZ znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyposażenia o równoważnych parametrach technicznych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Dostawca przedstawi porównanie parametrów rozwiązań równoważnych z opisanymi przez Zamawiającego tj.: wymiary, materiał wykonania, wykończenie, widok elementu. W przypadku, gdy Dostawca zaproponuje rozwiązanie równoważne, poza dokumentami wymienionymi powyżej, Dostawca złoży bardzo dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta dla zaproponowanych rozwiązań. 5. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców oraz wdrożyć zasady i postanowienia zawarte w Kodeksie we własną działalność, a także działalność swoich podwykonawców. Kodeks Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. jest dostępny na stronie internetowej: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postępowania-dla-dostawców/.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ. 4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 4.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5.O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadamia: a) Dostawców, którym przekazano SIWZ lub na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, b) wszystkich Dostawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6.Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnień przewidzianych w niniejszych Rozdziale. 7.Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych wyłącznie w zakresie tych warunków ofert, które podlegają ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert w danym postępowaniu. Negocjacje będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji lub drogą elektroniczną i udokumentowane protokołem. 4.Oferta Dostawcy powinna zawierać: a) wypełniony Formularz ,,OFERTA" wraz z Formularzem cenowym (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ), b) podpisane oświadczenie (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do formularza ,,OFERTA"), c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez Dostawcę warunków opisanych w rozdziale VIII SIWZ, d) Próbkę, zawierającą po 1 sztuce zmontowanych niżej wymienionych mebli: ? -fotel pracowniczy (FP), ? -krzesło stacjonarne pracownicze (KP). Próbka stanowi część oferty, tym samym nie będzie podlegała uzupełnieniu. Dostawca nie może dołączyć próbki innych mebli, niż te które zaoferuje w ofercie. Jeżeli Dostawca nie dołączy do oferty próbki mebli lub dostarczy próbkę mebli niespełniającą wymagań SIWZ lub niezgodną z parametrami określonymi w przedłożonych z ofertą dokumentach (w szczególności z opisem oferowanych mebli, certyfikatami, atestami, kartami katalogowymi) oznacza to, iż oferta nie spełnia wymagań określonych w SIWZ i zostanie odrzucona przez Zamawiającego na podstawie Rozdziału X ust. 1 lit a) SIWZ. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) próbkę mebli, o której mowa powyżej Dostawcy składają wspólnie. e) Karty katalogowe wszystkich zaoferowanych mebli, o których mowa w Załączniku nr 2 do Umowy - opisy w formie papierowej na każdy z elementów mebli. Karty katalogowe powinny być sporządzone w sposób jednoznacznie pozwalający stwierdzić, że parametry techniczno-użytkowe są zgodne z wymogami Zamawiającego, przedstawionymi w Specyfikacji technicznej stanowiącej, załącznik nr 2 do Umowy, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Karty katalogowe muszą zawierać nazwę i model mebla, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie mebla, wymiary, szczegóły techniczne. Zamawiający wymaga, aby na każdej karcie znajdował się symbol, określający wymagany mebel zgodnie ze Specyfikacją techniczną, o której mowa powyżej.
Warunki udziału w Projekcie : W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: Część 1 Nazwa części: Dostawa mebli tapicerowanych do budynku biurowego przy ul. Gazowej 3 we Wrocławiu. Uprawnienia ustawowe do prowadzenia działalności Opis szczegółowy: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy m.in.: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Brak podstaw do wykluczenia Opis szczegółowy: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy m.in.: -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego Wiedza i doświadczenie Opis szczegółowy: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy m.in.: -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego: Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Dostawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i montażu mebli tapicerowanych, w tym foteli pracowniczych i krzeseł o wartości minimum 100.000 zł netto. Jako jedno zamówienie należy rozumieć jedno zlecenie dostawy bądź jedną umowę w ramach, której dostawy były/są realizowane. Zdolność finansowa Opis szczegółowy: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy m.in.: -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego: Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli: Dostawcy potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300.000 złotych.
Informacje dotyczące wadium : Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych). Szczegółowe informacje w SIWZ.
Termin realizacji zamówienia : jsp.notice_form.sDeadlineRequirement.
Data realizacji zamówienia : 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
Miejsce realizacji zamówienia : ul.Gazowa 3, 50-513 Wrocław
Termin składania ofert : 2017-07-07
Miejsce składania ofert : 1. Termin składania ofert wraz z próbką upływa w dniu 07.07.2017r. godz. 10:00 2. Oferty w formie papierowej należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj.: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział we Wrocławiu ul. Gazowa 3, 50-513 Wrocław, Budynek E, Kancelaria Próbki po złożeniu oferty w wyżej wskazanym miejscu należy dostarczyć do: Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział we Wrocławiu ul. Gazowa 3, budynek Z, Magazyn Główny 50-513 Wrocław W celu dostarczenia próbki mebli do budynku Z należy skontaktować się z osobą wskazaną w Rozdziale V SIWZ. Uwaga: Zamawiający informuje, że jeżeli oferta wpłynie na adres inny niż wskazany w SIWZ zostanie uznana za nieprawidłowo złożoną. 3. Otwarcie ofert jest niejawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu składania ofert. 4. W przypadku złożenia oferty po upływie terminu składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Dostawcę o złożeniu oferty po terminie.
Termin otwarcia ofert : 2017-07-07
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.