eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Remont mostu na drodze gminnej Zadolina 617 093 S w km 0+080 - w ramach usuwania skutków powodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Istebna: Remont mostu na drodze gminnej Zadolina 617 093 S w km 0+080 - w ramach usuwania skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 169879 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135749 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej, Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu na drodze gminnej Zadolina 617 093 S w km 0+080 - w ramach usuwania skutków powodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych pn: Remont mostu na drodze gminnej Zadolina 617 093 S w km 0+80 w ramach usuwania skutków powodzi. Remont przedmiotowego mostu nie zmieni charakteru zagospodarowania terenu. W ramach remontu nie będzie dokonywana zmiana lokalizacji obiektu. Oś mostu pozostanie niezmieniona. Przyjęto, że krawędź projektowanego przyczółka od strony Istebnej Centrum będzie pokrywała się z krawędzią istniejącej podpory mostu. 1) Podstawowe parametry projektowanego mostu: - Zaprojektowano most o konstrukcji ramowej z rozporą w postaci belek prefabrykowanych DS9 połączonych przegubowo z podporami. Belki DS9 zespolone są monolityczną płytą żelbetową o grubości min. 24 cm. Prefabrykaty mają kształt prostokątny o szerokości 89 cm i wysokości równej 19 cm. W przekroju poprzecznym prefabrykaty w ilości 5 szt. rozmieszczone są w rozstawie 90 cm z wyjątkiem prefabrykatów skrajnych które odsunięte są od sąsiednich elementów o 165 mm. Analizowany obiekt znajduje się na prostej, płyta ustroju nośnego pod jezdnią znajduje się w dwustronnym spadku równym 2,0% w kierunku osi jezdni, spadek na kapach równy jest 4% w stronę jezdni. Podpory ramy zaprojektowano jako żelbetowe ściany oparte na wierconych palach żelbetowych o600 mm. Trzon podpór o przekroju prostokątnym posiada grubość 0,90 m. Długość ściany czołowej wynosi 5,30 m. Z każdej strony obiektu zaprojektowano płyty przejściowe o długości 3,0 m. W tylnej części podpór wykształcone zostały półki pod płyty przejściowe o wysięgu 0,30 m. Od strony górnej wody zaprojektowano skrzydła równoległe do osi drogi natomiast skrzydła od strony dolnej wody ukształtowane są pod kątem 42o w stosunku do ściany przedniej przyczółka. Zbrojenie podpór, płyty zespalającej i pali zaprojektowano ze stali BSt500. Na połączeniu nasypu drogowego z obiektem przewidziano ułożenie siatki poliestrowej do zbrojenia betonów asfaltowych 0 szerokości 1,5 m. Przyjęte rozwiązanie konstrukcyjne w formie obiektu ramowego posadowionego na palach jest w przypadku pokonywanej przeszkody rozwiązaniem optymalnym pod względem konstrukcyjnym, uzasadnionym również względami ekonomicznymi i estetycznymi. Takie rozwiązanie zminimalizuje ilość materiału konstrukcyjnego oraz ograniczy czas budowy do minimum. 2) Podstawowe parametry techniczne mostu: - długość ustroju nośnego 9,45 m, - rozpiętość teoretyczna 8,55 m; - szerokość całkowita 5,70 m; - szerokość jezdni: 4,00 m; - gzyms z bariero poręczą 2x0,85 m; - klasa obciążenia B wg PN-85/S-10030 - spadek podłużny 1%. 3) Rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe: - DS9: B45 (C35/45); - Beton płyty zespalającej B35 (C30/37); - Beton podpór B35 (C30/37); - Stal zbrojeniowa BSt500. 4) Izolacja: - Izolacja ustroju nośnego powinna zostać wykonana z pojedynczej warstwy papy zgrzewalnej odpornej na uszkodzenia mechaniczne, niewymagającej stosowania warstwy ochronnej. Izolację podziemnej części podpór od strony zasypki przewidziano zabezpieczyć materiałem powłokowym stosowanym na zimno. 5) Nawierzchnia: Konstrukcja nawierzchni na obiekcie: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego; Konstrukcja nawierzchni na dojazdach: -4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego; -5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego; - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. 6) Kapy chodnikowe i gzymsy Zaprojektowano kapy skrajne betonowe monolitycznie połączone z gzymsami, wykształcone z płyty zespalającej ustroju nośnego. Spadek poprzeczny na kapach wynosi 4% w stronę jezdni. Wysokość gzymsu wynosi 60 cm, a grubość 45 cm. Przed betonowaniem należy przy górnej powierzchni kap zamocować elementy zakotwienia bariero poręczy. 7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Na całej długości obiektu zaprojektowano krawężniki wykształcone z płyty zespalającej ustroju nośnego. Na krawędziach obiektu zastosowano bariero poręczę ze słupkami co 1 m lub 1,33 m. Wysokość górnej krawędzi prowadnicy bariery powinna wynosić 75 cm od poziomu góry kapy. 8) Umocnienie skarp potoku: Dno potoku pod obiektem oraz po 1,0 m przed i za mostem zostanie umocnione kamieniem łamanym typu ciężkiego układanym ręcznie. Skarpy potoku planuje się umocnić koszami siatkowo kamiennymi. Warunki ogólne dla zadania 1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty objęte zamówieniem minimum - 60 miesięcy. 2. Rozliczenie finansowe należy prowadzić na podstawie kosztorysu powykonawczego. 3. Inwestor wymaga ciągłego nadzoru na zadaniu przez uprawnionego kierownika budowy. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, kosztorys ślepy, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacje projektowe tj: - Projekt Wykonawczy Remontu mostu na drodze gminnej Zadolina 617 093 S w km 0+080 w ramach usuwania skutków powodzi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlano - Montażowych EURO - BUD Sp. z o.o., ul. Górnicza 5B, 39-402 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160520,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158965,20

  • Oferta z najniższą ceną: 158965,20 / Oferta z najwyższą ceną: 318976,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.