To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Nowy Dwór Mazowiecki: Zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na doradztwie zawodowym, psychologicznym oraz zajęć z psychoterapeutą rodzinnym w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 169218 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107820 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na doradztwie zawodowym, psychologicznym oraz zajęć z psychoterapeutą rodzinnym w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na doradztwie zawodowym , psychologicznym oraz zajęciach z psychoterapeutą rodzinnym w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części: Część 1 Doradztwo zawodowe W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym dla ok. 70 uczestników projektu w wymiarze 210 h zegarowych w okresie kwiecień - maj - czerwiec 2013r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań z doradcą zawodowym stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2)Określenia indywidualnej ścieżki kariery zawodowej dla ok. 70 uczestników projektu, dostosowanie wsparcia doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestnika. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu określenie ścieżki reintegracji, diagnozę możliwości zawodowych uczestników projektu po przez rozpoznanie obszarów trudności, rozpoznanie potencjału zawodowego, zainteresowań przydatnych w wyborze kariery zawodowej, kwalifikacji zawodowych wymaganych na konkretne stanowiska pracy. Opracowanie indywidualnego planu działania, analiza potrzeb uczestnika. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. 3)Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do realizacji spotkań z doradcą zawodowym. Pomieszczenie musi być dostosowane do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 4)Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z doradcą zawodowym tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5)Prowadzenia dokumentacji z doradztwa tj. listy obecności, indywidualny plan działania notatki, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6)Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7)Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia doradztwa zawodowego. 8)Bieżącej współpraca z pracownikami PCPR. Część 2. Doradztwo psychologiczne W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychologiem dla ok. 70 uczestników projektu w wymiarze 140 h zegarowych w okresie maj - czerwiec 2013r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2)Dostosowania wsparcia psychologicznego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów. Indywidualne konsultacje z psychologiem mają na celu wspieranie uczestników w rozwiązywaniu problemów w związku z aktualną sytuacją życiową, społeczną, zawodową. 3)Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań z psychologiem. Pomieszczenie musi być dostosowane do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 4) Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z psychologiem tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5)Prowadzenia dokumentacji tj. listy obecności, notatki, opinie o uczestniku, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6)Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7)Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia doradztwa psychologicznego. 8)Bieżącej współpracy z pracownikami PCPR. CZEŚĆ 3. Zajęcia z psychoterapeutą rodzinnym. W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychoterapeutą rodzinnym dla ok. 11 uczestników projektu z problemami opiekuńczo - wychowawczymi w wymiarze 55 h zegarowych w okresie lipiec-październik 2013r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2)Dostosowania wsparcia psychoterapeuty rodzinnego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce psychoterapii rozwiązywanie konfliktów rodzinnych oraz określenie odpowiednich ról w rodzinie. 3)Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań z psychoterapeutą rodzinnym. 4)Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z psychoterapeutą rodzinnym tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5)Prowadzenia dokumentacji z zajęć tj. listy obecności, notatki, opinie, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6)Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7)Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia psychoterapii rodzinnej. 8)Bieżącej współpracy z pracownikami PCPR.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.27 - 85.12.12.27 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt on Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eko-System Józef Grygorcewicz, ul. Rumińskiego 3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13368,60
Oferta z najniższą ceną: 13368,60 / Oferta z najwyższą ceną: 23730,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: doradztwo psychologiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eko - System Józef Grygorcewicz, ul. Rumińskiego 3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9030,00
Oferta z najniższą ceną: 9030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zajęcia z psychoterapeutą rodzinnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8745,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8195,00
Oferta z najniższą ceną: 4174,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8195,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
- SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
- SVA/U/4620-40/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku nr 3 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.