eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na doradztwie zawodowym, psychologicznym oraz zajęć z psychoterapeutą rodzinnym w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Nowy Dwór Mazowiecki: Zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na doradztwie zawodowym, psychologicznym oraz zajęć z psychoterapeutą rodzinnym w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 107820 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na doradztwie zawodowym, psychologicznym oraz zajęć z psychoterapeutą rodzinnym w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na doradztwie zawodowym, psychologicznym oraz zajęciach z psychoterapeutą rodzinnym w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części: Część 1. Doradztwo zawodowe W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym dla ok. 70 uczestników projektu w wymiarze 210 h zegarowych w okresie kwiecień, maj,czerwiec 2013r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań z doradcą zawodowym stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2. Określenia indywidualnej ścieżki kariery zawodowej dla ok. 70 uczestników projektu, dostosowanie wsparcia doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestnika. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu określenie ścieżki reintegracji, diagnozę możliwości zawodowych uczestników projektu po przez rozpoznanie obszarów trudności, rozpoznanie potencjału zawodowego, zainteresowań przydatnych w wyborze kariery zawodowej, kwalifikacji zawodowych wymaganych na konkretne stanowiska pracy. Opracowanie indywidualnego planu działania, analiza potrzeb uczestnika. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. 3. Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do realizacji spotkań z doradcą zawodowym. Pomieszczenie musi być dostosowane do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 4. Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z doradcą zawodowym tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5. Prowadzenia dokumentacji z doradztwa tj. listy obecności, indywidualny plan działania notatki, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6. Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia doradztwa zawodowego. 8. Bieżącej współpraca z pracownikami PCPR. Część 2. Doradztwo psychologiczne W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychologiem dla ok. 70 uczestników projektu w wymiarze 140 h zegarowych w okresie maj, czerwiec 2013 r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2. Dostosowania wsparcia psychologicznego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów. Indywidualne konsultacje z psychologiem mają na celu wspieranie uczestników w rozwiązywaniu problemów w związku z aktualną sytuacją życiową, społeczną, zawodową. 3. Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań z psychologiem. Pomieszczenie musi być dostosowane do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 4. Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z psychologiem tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5. Prowadzenia dokumentacji tj. listy obecności, notatki, opinie o uczestniku, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6. Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7.Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia doradztwa psychologicznego. 8. Bieżącej współpracy z pracownikami PCPR. CZEŚĆ 3. Zajęcia z psychoterapeutą rodzinnym. W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychoterapeutą rodzinnym dla ok. 11 uczestników projektu z problemami opiekuńczo wychowawczymi w wymiarze 55 h zegarowych w okresie lipiec-październik 2013 r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2. Dostosowania wsparcia psychoterapeuty rodzinnego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce psychoterapii rozwiązywanie konfliktów rodzinnych oraz określenie odpowiednich ról w rodzinie. 3. Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań z psychoterapeutą rodzinnym. 4. Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z psychoterapeutą rodzinnym tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5. Prowadzenia dokumentacji z zajęć tj. listy obecności, notatki, opinie, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6. Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia psychoterapii rodzinnej. 8.Bieżącej współpracy z pracownikami PCPR..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.27-6, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia. Wykonawca udokumentuje, że: - wykonał, co najmniej 2 usługi w zakresie doradztwa zawodowego, składając ofertę na: doradztwo zawodowe. - wykonał, co najmniej 2 usługi w zakresie doradztwa psychologicznego, składając ofertę na: doradztwo psychologiczne. - wykonał, co najmniej 2 usługi w zakresie psychoterapii rodzinnej, składając ofertę na: zajęcia z psychoterapeutą rodzinnym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować kadrą spełniającą następujące wymagania Zamawiającego: Dotyczy części 1 zamówienia osoba przewidziana do realizacji zamówienia musi posiadać wykształcenie wyższe w zakresie lub o specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy oraz minimum 2-letni okres pracy w tym zawodzie lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad w zakresie doradztwa zawodowego; Dotyczy części 2 zamówienia osoba przewidziana do realizacji zamówienia musi posiadać dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 2-letni okres wykonywania zawodu psychologa lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad psychologicznych; Dotyczy części 3 zamówienia - osoba przewidziana do realizacji zamówienia musi posiadać dyplom magistra szkoły wyższej uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej, powinna posiadać ukończone 4 letnie szkolenie z zakresu psychoterapii posiadać co najmniej 2 letni okres prowadzenia psychoterapii rodzinnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany wartości wynagrodzenia brutto, w wypadku zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia; 2. zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy; 3. zmiany przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, III piętro, pokój 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym dla ok. 70 uczestników projektu w wymiarze 210 h zegarowych w okresie kwiecień - maj - czerwiec 2013r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań z doradcą zawodowym stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2.Określenia indywidualnej ścieżki kariery zawodowej dla ok. 70 uczestników projektu, dostosowanie wsparcia doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestnika. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu określenie ścieżki reintegracji, diagnozę możliwości zawodowych uczestników projektu po przez rozpoznanie obszarów trudności, rozpoznanie potencjału zawodowego, zainteresowań przydatnych w wyborze kariery zawodowej, kwalifikacji zawodowych wymaganych na konkretne stanowiska pracy. Opracowanie indywidualnego planu działania, analiza potrzeb uczestnika. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. 3. Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do realizacji spotkań z doradcą zawodowym. Pomieszczenie musi być dostosowane do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 4.Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z doradcą zawodowym tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5. Prowadzenia dokumentacji z doradztwa tj. listy obecności, indywidualny plan działania notatki, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6. Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia doradztwa zawodowego. 8. Bieżącej współpraca z pracownikami PCPR..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychologiem dla ok. 70 uczestników projektu w wymiarze 140 h zegarowych w okresie maj - czerwiec 2013r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2. Dostosowania wsparcia psychologicznego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów. Indywidualne konsultacje z psychologiem mają na celu wspieranie uczestników w rozwiązywaniu problemów w związku z aktualną sytuacją życiową, społeczną, zawodową. 3. Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań z psychologiem. Pomieszczenie musi być dostosowane do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 4. Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z psychologiem tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5. Prowadzenia dokumentacji tj. listy obecności, notatki, opinie o uczestniku, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6. Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7.Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia doradztwa psychologicznego. 8. Bieżącej współpracy z pracownikami PCPR..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z psychoterapeutą rodzinnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychoterapeutą rodzinnym dla ok. 11 uczestników projektu z problemami opiekuńczo - wychowawczymi w wymiarze 55 h zegarowych w okresie lipiec-październik 2013r. Zamawiający będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Harmonogram spotkań stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach np. choroba, wypadek losowy. 2. Dostosowania wsparcia psychoterapeuty rodzinnego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce psychoterapii rozwiązywanie konfliktów rodzinnych oraz określenie odpowiednich ról w rodzinie. 3. Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio przygotowanego pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań z psychoterapeutą rodzinnym. 4. Zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia spotkań z psychoterapeutą rodzinnym tj. skrypty, testy, notatnik, długopis. 5. Prowadzenia dokumentacji z zajęć tj. listy obecności, notatki, opinie, testy, ankiety na początku i na końcu spotkania. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu po wykonaniu usługi. 6. Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia psychoterapii rodzinnej. 8. Bieżącej współpracy z pracownikami PCPR..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.