eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Warsztaty aktywnej integracji z zakresu planowania budżetu domowego, samodzielności, dyscypliny, obowiązków życia codziennego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Świebodzin: Warsztaty aktywnej integracji z zakresu planowania budżetu domowego, samodzielności, dyscypliny, obowiązków życia codziennego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie
Numer ogłoszenia: 167468 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4755353, faks 68 4755353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty aktywnej integracji z zakresu planowania budżetu domowego, samodzielności, dyscypliny, obowiązków życia codziennego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 8 dniowe (7 noclegów) wyjazdowe warsztaty aktywnej integracji z zakresu planowania budżetu domowego, samodzielności, dyscypliny, obowiązków życia codziennego (sprzątanie, gotowanie, radzenie sobie z problemami) dla 30 osób w wieku 17 - 22 lat będących w procesie usamodzielnienia. Cykl szkoleniowy zorientowany wokół podstawowych umiejętności w zakresie prowadzenia domu, gospodarowania swoim czasem, aby pogodzić obowiązki życia rodzinnego, zawodowego i rozrywkowego. Uczestnik szkolenia podczas warsztatów ma w praktyczny sposób nabyć umiejętności, planowania swojego czasu, gospodarowania się budżetem domowym (wydatki podstawowe - obligatoryjne jak opłaty, egzystencjalne jak żywienie, nieprzewidziane jak np. koszty leczenia, dodatkowe jak np. wyjście do kina). Ponadto uczestnikom należy przekazać podstawowe umiejętności w zakresie sprzątania, gotowania (sporządzania posiłków jak śniadania i kolacje), a także przekazania umiejętności komunikacji społecznej, radzenia sobie z trudnościami, powstałymi nagle problemami, stresem, umiejętności integracji z grupą. Przez 8 dni pobytu 48 godzin szkoleniowych dla grupy 30 osobowej, rozbite na bloki tematyczne po 8 godzin szkoleniowych dziennie przez 6 dni pobytu. Ilość uczestników szklenia: 33 osoby w wieku 17 -22 lata, w tym 30 uczestników projektu systemowego, 3 opiekunów z PCPR w Świebodzinie. Termin: 1 - 31 lipca 2012r. Miejsce szkolenia: w odległości od 40 do 60 km od Świebodzina nad jeziorem. Zakwaterowanie w domkach/ośrodku/hotelu/pensjonacie o standardzie hotelu co najmniej dwugwiazdkowego. Pokoje 2-3-4 osobowe z łazienkami, bieżącą i ciepłą wodą, WC, czajnikiem elektrycznym, TV (kanały polskie co najmniej TVP1, TVP2, TVN, Polsat), lodówka, w pokojach/domkach/aneksem kuchennym, ręczniki dla gości. Na terenie ośrodka do dyspozycji uczestników wyjazdu szkoleniowego: pole do siatkówki, wypożyczalnia sprzętu wodnego i rowerowego, wiata grillowa z miejscem na ognisko, stoły do ping - ponga, sala szkoleniowa na co najmniej 30 osób, parking, stołówka do przygotowywania posiłków. Teren ośrodka musi być ogrodzony. Wyżywienie: Zapewnienie 264 porcji obiadu dwudaniowego z deserem przez okres pobytu dla 33 osób, rozpoczynając obiadem od 1 dnia pobytu i kończąc obiadem w ostatnim dniu pobytu. Ponadto zapewnienie miejsca (kuchni z pełnym wyposażeniem jak kuchenka, naczynia, garnki, sztuczce na co najmniej 33 osoby) i produktów do samodzielnego przygotowywania posiłków takich jak śniadanie i kolację. W składzie w/w produktów musza znaleźć się każdego dnia świeże produkty, z ważnym terminem przydatności do spożycia, w skład których wejdą co najmniej: pomidory, ogórki, sałata, pieczywo białe, ciemne lub mieszane, masło, wędliny (szynka, kiełbasa, parówka, pasztet) o zawartości mięsa co najmniej 80%, w tym jedna drobiowa, a druga wieprzowa lub mieszana, jajka, tłuszcz do smażenia, makarony, płatki zbożowe, dżem, cukier, cytryna, herbata, kawa rozpuszczalna, mleko, woda mineralna gazowana i niegazowana. Zapewnienia co najmniej jednej przerwy 15 minutowej w trakcie każdego bloku szkoleniowego przez 7 dni szkoleniowych z bufetem kawowym (kawa, herbata, cukier, śmietanka, cytryna, woda mineralna gazowana i niegazowana oraz co najmniej 3 rodzajów ciastek). Nieograniczona ilość wody mineralnej dla każdego uczestnika przez cały okres pobytu. Zapewnienie sali szkoleniowej dla 33 osób, wyposażonej w stoliki i krzesełka, tablicę flipchart, ekran, rzutnik, mazaki, nagłośnienie, DVD, przez 7 dni pobytu w godzinach 9.00 - 15.00 Dodatkowe informacje: Zapewnienia transportu do miejsca szkolenia w dniu jego rozpoczęcia z miejscowości Świebodzin (PKS Świebodzin) oraz zapewnienia transportu w dniu zakończenia szkolenia z miejsca szkoleniowego do miejscowości Świebodzin (PKS Świebodzin). Zapewnienie co najmniej 2 wykwalifikowanych instruktorów posiadających doświadczenie w zakresie zarządzania finansami domowymi oraz w pracy z klientami pomocy społecznej, którzy przeprowadzili co najmniej 300 godzin szkoleniowych, w tym co najmniej 100 z klientami pomocy społecznej. Osoby szkolące mają posiadać wykształcenie wyższe, ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, socjalne lub pokrewne. Zapewnienie materiałów szkoleniowych każdemu uczestników, w tym teczka z gumką, skrypt szkoleniowy, notes, długopis. Ubezpieczenie NNW dla 33 osób na sumę ubezpieczenia co najmniej 10.000 zł dla 1 osoby i 3 opiekunów OC na sumę ubezpieczenia co najmniej 5.000 zł. Zapewnienie sprawnego autokaru klimatyzowanego na co najmniej 33 miejsca siedzące. Na terenie ośrodka opieka pielęgniarska.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 zadanie w zakresie usług szkoleń wyjazdowych, o wartości min. 20.000,00 zł brutto (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) należy ponadto dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 1. zmiany (przesunięcia) terminu realizacji umowy ze względu na obiektywne okoliczności uniemożliwiające wyjazd większości osób z grupy, 2. zmniejszenia się z przyczyn obiektywnie niezależnych od Zamawiającego, ilości osób uczestniczących w wyjeździe i w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia się wartości zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.swiebodzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie organizowane w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.