eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa i montaż oświetlenia technologicznego sceny na potrzeby Olsztyńskiego Teatru Lalek przy ul.Głowackiego 17 w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Olsztyn: Dostawa i montaż oświetlenia technologicznego sceny na potrzeby Olsztyńskiego Teatru Lalek przy ul.Głowackiego 17 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 166887 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120553 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Olsztyński Teatr Lalek, ul. Głowackiego 17, 10-447 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 538 70 38, faks 0-89 538 70 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oświetlenia technologicznego sceny na potrzeby Olsztyńskiego Teatru Lalek przy ul.Głowackiego 17 w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń: I. URZĄDZENIA NASTAWCZO - REGULACYJNE, KONSOLETA I AKCESORIA - Konsoleta do sterowania oświetleniem pracująca w protokole DMX 512 oraz Ethernet wraz z oprzyrządowaniem - 1 kpl. 2. Naścienny oświetleniowy regulator mocy 24x2500W, pracujący w systemie DMX Ethernet -1 kpl. 3. Naścienny oświetleniowy regulator mocy (oświetlenie widowni) pracujący w systemie DMX 6x16A -1 kpl. 4.Rozdzielacz sygnału DMX (spliter)Uwaga! W przypadku wątpliwości przed wyborem oferty-zamawiający może zażądać dostarczenia oferowanych powyższych urządzeń oświetlenia do testów. II.ELEMENTY PREFABRYKOWANE - BLOK ZASILANIA I KASETY STEROWNICZE - 1. Blok zasilania(BZ) rozdzielni oświetlenia scenicznego - 1 kpl.Uwaga! 1. Wszystkie obwody odbiorcze oraz sterujące mają być wyprowadzone na złączki sprężynowe, wykonanie trwałych opisów poszczególnych przewodów na każdym końcu oraz aparaty; 2. Wszystkie przewody wewnątrz szafy prowadzone w kanałach PVC.2.Kasety sterownicze oświetlenia nieregulowanego, roboczego, oświetlenia widowni -1 kpl.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, określenie przez Zamawiającego parametrów przedmiotu zamówienia w sposób podany w powyższej tabeli, stanowi jedynie określenie minimalnych standardów realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych odpowiedników materiałów, urządzeń i sprzętów - równoważnych z tymi wskazanymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane odpowiedniki Wykonawcy nie mogą odbiegać standardem od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń i sprzętów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia w załączeniu do oferty informacji o tych produktach potwierdzających ich standard i równoważność cech i jakości. 2.Zadanie obejmuje wszystkie czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a)prace przygotowawczo - zabezpieczeniowe, b)dostawa wraz z podłączeniem i uruchomieniem oświetleniowych regulatorów mocy, konsolety i rozdzielacza sygnału DMX, c)wykonanie instalacji DMX (8 punktów odbioru), według wskazań użytkownika, d) dostawa oraz montaż wraz z uruchomieniem Bloku Zasilającego BZ dla 4szt bloków regulatorów oświetlenia regulowanego, 12 obwodów oświetlenia nieregulowanego, 6szt oświetlenia widowni, 4szt oświetlenia roboczego, e) wykonanie instalacji zasilającej dla czterech Regulatorów Napięcia oświetlenia scenicznego kablem 5xLgY 35mm2 f)w korytach kablowych metalowych, g) montaż 4szt. regulatorów oświetlenia scenicznego i 1szt. regulatora widowni, wraz z podłączeniem linii zasilających oraz obwodów odbiorczych, h)wymiana kaset sterowniczych oświetlenia nieregulowanego, roboczego, oświetlenia widowni wraz z uruchomieniem i) demontaż istniejących szaf z regulatorami oraz bloku zasilającego, j) wymiana kabla zasilającego Blok Zasilający BZ (kabel YKYżo 5x70mm2 145mb. W rurze PVC n/t ), k)wykonanie dokumentacji powykonawczej, badania instalacji, rozruch l) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi zainstalowanego sprzętu - 8 godzin m)prace tynkarsko-malarskie po w/w pracach 3.Opis przedmiotu zamówienia zawierający wymogi szczegółowe i dodatkowe Zamawiającego nie stanowią jedynej podstawy ustalenia zakresu niezbędnych prac i sporządzenia wyceny ofertowej. Oferta i ryczałtowa wycena przedmiotu zamówienia w niej zawarta winny obejmować cały zakres koniecznych i niezbędnych prac oraz ewentualnych dodatkowych kosztów, które w oparciu o wiedzę i doświadczenie Wykonawcy, winny zostać wykonane i wycenione. Załącznikiem do oferty winien być uprosz-czony kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie Przedmiaru, ewentualnie uzupełniony (wyodrębniona pozycja pozycje na końcu kosztorysu) o dodatkowe koszty, które zdaniem Wykonawcy należy ponieść. Kosztorys ofertowy winien zawierać zestawienie wszystkich materiałów, które Wykonawca zamierza zastosować do realizacji zamówienia. Materiały wymienione w zestawieniu winny być opisane i scharakteryzowane w taki sposób, aby było możliwe jednoznaczne zidentyfikowanie i dokonanie oceny zgodności oferty z dokumentacją. 4. Wymogi szczegółowe i dodatkowe Zamawiającego: a) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że spełniają one wszystkie wymogi. W tym celu wykonawca może załączyć do oferty foldery, specyfikacje tech-niczne, aprobaty techniczne, inne dokumenty zawierające dane techniczne lub może w inny sposób wykazać równoważności. b) Wszystkie elementy oświetlenia technologicznego wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia, materiały i urządzenia ( Konsoleta do sterowania oświetleniem, naścienny oświetleniowy regulator mocy 24x2500W, rozdzielacz sygnału DMX (spliter)itp.) muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać wszelkie wymagane atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do użytkowania. 5. Zdemontowane elementy dotychczasowego oświetlenia winny zostać zutylizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Prace - przewierty, przekucia, prace instalacyjne i montażowe winny być prowadzone w sposób sprawny i w możliwie naj-mniejszym stopniu zakłócający porządek w pomieszczeniach Teatru. W trakcie prac sprzęty biurowe (meble, komputery itp.) należy szczelnie zakrywać folią. 7. Wykonawca zabezpiecza własne służby sprzątające, które bezzwłocznie (na bieżąco) sprzątają pomieszczenia i ciągi komunikacyjne, na których prowadzone są roboty. 8. Nie później niż w dniu pisemnego zgłoszenia prac do odbioru końcowego Wykonawca dostarczy pełną dokumentację powykonawczą i instrukcję obsługi zainstalowanych urządzeń w języku polskim wraz z DTR. Ponadto dostarczy komplet wymaganych certyfikatów, atestów i świadectw dopuszczających do użytkowania urządzenia i materiały zainstalowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Gwarancja 9.1. Na wykonane roboty, zainstalowane urządzenia oraz świadczenie usług serwisowych Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy sporządzając, jako załącznik do faktury, dokument zgodny z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy - karta gwarancji. 9.2. W okresie gwarancji Wykonawca: a) jest obowiązany przystąpić do usuwania wad lub usterek urządzeń dostarczonych i uruchomionych w ramach wykonanego przedmiotu zamówienia w ciągu 24 godzin w dni robocze i 48 godzin w dni wolne i święta, b) winien przestrzegać czasu wykonania naprawy, od otrzymania zgłoszenia: 3 dni robocze, dla awarii polegających na całkowitym zniszczeniu któregoś z urządzeń, 1dzień roboczy, dla pozostałych/innych awarii urządzeń dla pozostałych awarii - czas naprawy zostanie ustalony indywidualnie, w zależności od rodzaju i wielkości awarii c) udzielać będzie wsparcia technicznego (konsultacje telefoniczne) dni robocze w godz. 830-1630 bez limitu zgłoszeń. 9.3. Okres rękojmi wynosi 1 rok od daty odbioru końcowego przedmiotu Umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROLIGHT Sp. z o.o, ul. Farbiarska 24, 02-862 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215982,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210482,52

  • Oferta z najniższą ceną: 210482,52 / Oferta z najwyższą ceną: 302915,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.