eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Kompleksowa modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Jeziorany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Jeziorany: Kompleksowa modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Jeziorany
Numer ogłoszenia: 166819 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Jeziorany. Realizacja modernizacji oświetlenia obejmuje wymianę istniejących punktów świetlnych wraz z osprzętem elektrycznym i elementami konstrukcyjnymi na istniejącej sieci oraz montaż nowych opraw wraz z osprzętem. W ramach realizacji kompleksowego zadania Wykonawca powinien wykonać następujące czynności: - zrealizować modernizację systemu oświetlenia ulicznego w oparciu o zapisy niniejszej SIWZ i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 10) oraz przedmiar robót (zał. nr 11). W przedmiarze robót: Poz. 5 wymiana opraw rtęciowych oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach. Ilość opraw na wysięgniku,. przy 1 ramieniu - 1 oprawa - na zewnętrzne oprawy sodowe 150W. Powinno być na zewnętrzne oprawy sodowe 100 W. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Modernizacja systemu oświetlenia powinna być wykonana zgodnie z posiadanym przez Gminę projektem technicznym (załączony do opisu przedmiotu zamówienia) wskazującym konkretne typy i producentów sprzętu wynikającą z niepowtarzalności charakterystyk oświetleniowych opraw. W związku z tym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Postępowanie takie jest zgodne z art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych i nie stanowi naruszenia uczciwej konkurencji. Sprzęt oraz urządzenia przedstawione przez wykonawcę muszą gwarantować co najmniej takie same parametry jak przedstawione poniżej. Wykonawca chcący złożyć ofertę na sprzęcie równoważnym pod względem jakości zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających parametry sprzętu. Oferta zawierająca sprzęt nie spełniający kryteriów określonych poniżej zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków SIWZ. 3. Użyte do realizacji kompleksowej modernizacji oświetlenia drogowego na terenia miasta i gminy Jeziorany oprawy i źródła światła - sprzęt, muszą spełniać następujące parametry techniczne, użytkowe i fotometryczne. - stopień ochrony układu optycznego oprawy ulicznej przed przedostawaniem się zanieczyszczeń stałych i wody powinien wynosić minimum IP - 65 - stopień ochrony zespołu elektrycznego oprawy ulicznej powinien wynosić minimum IP - 43 - jednoczęściowy odbłyśnik wykonany z aluminium wysokiej czystości, - odbłyśnik musi być chroniony przed bezpośrednimi wpływami atmosferycznymi (całkowicie zabudowany), - oprawy muszą być wyposażone w układ kompensacji mocy biernej , - korpus oprawy wykonany z tworzywa, materiału odpornego na czynniki atmosferyczne oraz promieniowanie UV i uderzenia, - zastosowane oprawy uliczne muszą być wykonane w wersji dwukomorowej (oddzielnie komora lampy i komora osprzętu elektrycznego), nie dopuszcza się stosowania opraw wykonanych w wersji jednokomorowej, - klosz ochraniający komorę lampy musi być wykonany z poliwęglanu, materiału odpornego na uderzenia ( IK 10 ), - możliwość wymiany źródeł światła, od dołu bez użycia narzędzi, nawet w złych warunkach atmosferycznych (śnieg, deszcz). Klosz oprawy nie może być przymocowany na stałe do korpusu. - materiały, z których wykonano oprawę powinny gwarantować jej sprawne użytkowanie przez min 15 lat, - oprawy uliczne muszą być wykonane i dostarczone w II klasie ochrony ppor. - producent winien udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na dostarczony sprzęt, - tabularne źródła światła o podwyższonym strumieniu świetlnym, - trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie minimum 18 000 godz. Trwałość źródeł światła ma wynikać z karty katalogowej producenta. Skuteczność świetlna sodowych źródeł światła musi wynosić: - 70W - 6600 lm - 100W - 10700 lm - 150W - 17 500 lm - do oferty należy dołączyć kartę katalogową potwierdzającą spełnienie powyższych parametrów dotyczących oferowanych opraw oświetleniowych i źródeł światła, oraz deklarację CE. 4. Zakres realizacji kompleksowej modernizacji oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Jeziorany obejmuje: 1/ Dokonanie uzgodnień przed realizacją zadania dotyczących: - robót energetycznych - z właściwym terenowo Zakładem Energetycznym, - zajęciem pasa drogowego - z właściwym zarządcą dróg, - opłata za wyłączenia - z właściwym terenowo Zakładem Energetycznym. 2/ Roboty demontażowe starych opraw oraz ich rozliczenie z Zamawiającym. 3/ Zakup nowych opraw oświetleniowych i źródeł światła (szczegółowe zestawienie ilości w załączonym opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót). 4/ Wykonanie innych robót modernizacyjnych wynikających z przedmiaru robót załączonego do niniejszej specyfikacji. 5/ Wykonanie utylizacji rtęciowych źródeł światła. 6/ Wykonanie inwentaryzacji po realizacji robót modernizacyjnych. 7/ Odbiór wykonanych robót modernizacyjnych przy udziale przedstawiciela właściwego Zakładu Energetycznego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy PZP 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zrealizowali w ciągu ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 zadanie modernizacji oświetlenia o wartości nie mniejszej niż wartość oferty złożonej w niniejszym przetargu potwierdzone referencjami Zamawiającego - posiadają osoby do realizacji zamówienia z uprawnieniami i aktualnym członkowstwem w Izbie Samorządu Zawodowego 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania 6. Spełnią warunki dotyczące przedmiotu zamówienia, zastosują materiały określone przez Zamawiającego 7. Udzielą 36 -miesięcznej gwarancji na wykonane zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i wymagane dokumenty w formule spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oferta sporządzona na Formularzu ofertowym lub innym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 do siwz 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 2 do siwz 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego z opłacaniem podatków i opłat - zał. Nr 3 do siwz 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zał. Nr 4 do siwz 7. Kwalifikacje kluczowego personelu (osób) do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzone decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia SEP elektryków i uprawnienia SEP dla Kierownika robót. Należy do oferty załączyć dokumenty potwierdzające wpis na listę Członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. Nr 5 do siwz 8. Potwierdzenie zrealizowania w ciągu ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 zadanie modernizacji oświetlenia o wartości nie mniejszej niż wartość oferty złożonej w niniejszym przetargu potwierdzone referencjami Zamawiającego - zał. Nr 6 do siwz. 9.Polisa ubezpieczeniowa OC na wartość nie mniejszą niż 100 tys. zł ważna na cały okres wykonywania zamówienia. 10.Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia 11.Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem modernizacji oświetlenia drogowego - zał. Nr 7 do siwz 12. Oświadczą, że udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - zał. Nr 8 do siwz 13. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art,. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 9 do siwz 14. W oparciu o sporządzony kosztorys szczegółowy należy sporządzić zestawienie wartości robót wraz z elementami cenotwórczymi. Kosztorys szczegółowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy do sprawdzenia, który będzie integralną częścią umowy 15. Udokumentują zastosowanie materiałów do wykonania zamówienia opisanych w pkt. II.1.3 Określenie przedmiotu zamówienia i w pkt. II - SIWZ 16. Załączyć do oferty dowód wniesienia wadium. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3,5 i 6 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodplatnie na stronie internetowej Zamawiającego i siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6,7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, Plac Zamkowy 4, sekretariat - pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.