eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › Sprawowanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Kobyłka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kobyłka: Sprawowanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Kobyłka
Numer ogłoszenia: 166377 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kobyłka , ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 22 760 70 08, faks 22 760 70 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Kobyłka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał wszelkie prace związane z bieżącą konserwacją tzn. usuwaniem awarii, naprawami, wymianą lub modernizacją urządzeń oświetlenia drogowego w oparciu o zlecenie zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01 września 2016 r., do 23 grudnia 2017 r., Jednak Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z terminem 1 miesiąca jednak nie wcześniej niż za 6 miesięcy od daty podpisania umowy ww. postępowania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia uzupełniające polegać mogą w szczególności na: 1) powierzeniu wybranemu wykonawcy usług konserwacyjnych o podobnym zakresie - konserwacje elektryczne lub inne prace przy oświetleniu ulicznym (wymiana i instalacja nowych opraw ulicznych, remont, wymiana i naprawa skrzynek licznikowych SON, naprawa zdewastowanych elementów oświetlenia ulicznego itp.); 2) powierzeniu wybranemu wykonawcy usług będących przedmiotem zamówienia ponad termin ujęty w rozdz. IV; 3) wieszanie lampek choinkowych na drzewach oraz słupach w okresie świąt Bożego Narodzenia. 3. Przed powierzeniem zamówień dodatkowych i uzupełniających wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji koszt ich wykonania (zestawienie kosztów)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.41.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku wymienionego w ust. 1 pkt 1 wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (w szczególności zawarte w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 w prawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych Dz. U. 2013.492 z dnia 2013.04.23, Rozporządzenie Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828 z późn. zm.) lub anlogiczny ważny dokument wydany na podstawie przepisów wcześniejszych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • celu spełnienia warunku wykonawca winien wykazać maksymalnie dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (to jest wykazać maksymalnie dwie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego - o łącznej ilości opraw minimum 3 000) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku wykonawca winien dysponować narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi umożliwiającymi właściwe (zgodne z prawem i zasadami określonymi w SIWZ) wykonanie przedmiotu zamówienia tj: dysponować, co najmniej dwoma sprawnymi podnośnikami koszowymi (spełniającym wymogi prawa np. dopuszczenie do pracy przez UDT, jeśli zachodzi taka konieczność) z ramieniem sięgającym minimum 10 m, o konstrukcji umożliwiającej bezpieczne (odpowiednia izolacja) i zgodne z przepisami prawa (np. BHP) wykonywanie przedmiotu zamówienia, dysponować sprawnym zestawem pojazdów (pojazd np. z hydraulicznym dźwigiem samochodowym plus przyczepa) umożliwiającym przewóz infrastruktury oświetlenia ulicznego w szczególności słupów o długości minimum 10 metrów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku wykonawca winien dysponować osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - dysponować, co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 54 ustawy Prawo energetyczne (Dz.U.2012.1059 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą prawo energetyczne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. - dysponować, co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 54 ustawy Prawo energetyczne, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, i sieci elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. - dysponować, co najmniej jedną osobą która posiadaja ukończony z wynikiem pozytywnym kurs i zdany pomyślnie egzamin uprawniający do prac techniką PPN (prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, kablowych i urządzeń rozdzielczych do 1 kV dla elektromonterów).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas reakcji - 3
  • 3 - czas na usunięcie awarii - 7

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegółowe warunki zmian ujęte są w SIWZ i wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.