eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Siedlce: Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce.
Numer ogłoszenia: 166363 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 144848 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce oraz montaż, demontaż i remont koszy. Stan koszy na dzień 16 września 2007 r. będzie wynosił 370 szt. Szczegółowy wykaz koszy stanowi załącznik nr 1 do umowy. Umowa na wywóz nieczystości z koszy ulicznych zostanie zawarta od dnia 16 września 2007 r. do dnia 15 września 2010 r. 1)Opróżnianie śmietniczek należy wykonywać według następującego harmonogramu: 1. W miesiącach od maja do września we wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta, (w soboty- dodatkowe opróżnianie koszy w centrum miasta w ulicach od ul. Armii Krajowej do ul. Floriańskiej oraz od ul. 3 Maja do ul. B-pa I. Świrskiego), 2.W miesiącach od października do kwietnia we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do soboty (w tym w soboty - dodatkowe opróżnianie koszy w centrum miasta w ulicach zawartych pomiędzy ulicami: od ul. Armii Krajowej do ul. Floriańskiej oraz od ul. 3 Maja do ul. B-pa I. Świrskiego). Kosze nie będą opróżniane w niedziele i święta z zastrzeżeniem, że w przypadku kilku dni świątecznych następujących kolejno opróżnianie koszy nie może następować rzadziej niż co drugi dzień. 2)Utrzymanie koszy w czystości i porządku oraz drobne naprawy podczas wykonywania usługi wywozu nieczystości z koszy ulicznych (np. bieżące przykręcanie koszy zsuwających się ze słupków). 3)W przypadku wyboru Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy z Zakładem Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ul. 11 Listopada 19, 08-110 Siedlce na przyjmowanie odpadów na wysypisko komunalne w Woli Suchożebrskiej. 4)Usługa musi być wykonywana w godzinach nie utrudniających ruchu ulicznego z zachowaniem przepisów sanitarnych i i ochrony środowiska. 5)Opróżnianie koszy powinno być zakończone przed godz. 7.00 rano, natomiast drugie opróżnianie w soboty w centrum miasta powinno odbywać się pomiędzy godz. 14.00.a 16.00. 6)W zakresie umowy zawarte będzie również wykonywanie następujących usług: 1. remont koszy - obejmujący malowanie koszy (w razie potrzeby również malowanie słupków), przyspawanie brakujących części, uzupełnianie brakujących śrub, nakrętek itp.), 2. montażu koszy polegającego na dostarczeniu kosza do miejsca montażu (z miejsca wskazanego przez Zamawiającego), wbetonowaniu słupków koszy na głębokość ok. 50 cm w podłożu (koszty betonu ponosi Wykonawca) i zamontowaniu kosza do słupka, 3. demontażu koszy obejmującego: wyjęcie słupka lub wycięcie z podłoża, na którym znajdował się kosz, transport słupka wraz z koszem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, naprawę podłoża, w którym zamontowany był kosz. 4.montażu koszy betonowych polegającego na transporcie kosza do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i zamocowanie kosza do podłoża. 5.demontażu koszy betonowych polegającego na zdemontowaniu kosza z podłoża i transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta. 7) Przeciętnie w ciągu każdego roku obowiązywania umowy planowany jest: demontaż (wraz ze słupkami) - około 30 szt., montaż nowych koszy oraz wbetonowanie uszkodzonych słupków koszy - zakres wykonania tej usługi jest analogiczny do montażu nowych koszy - około 70 szt., remont koszy - około 80 szt. montaż koszy betonowych - około 55 szt. demontaż koszy betonowych - około 10 szt. 8)Wszystkie koszty związane z wykonywaniem usług dodatkowych, tj. montażu, demontażu, remontu (w tym koszty zużytych materiałów do naprawy) ponosi Wykonawca. 9)Usługi montażu, demontażu, remontu koszy będą wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym i w terminie określonym przez Zamawiającego w odrębnym piśmie. 10)W przypadku pilnej konieczności wykonania usług montażu, demontażu i remontu koszy usługi te będą wykonywane na zlecenie telefoniczne, a następnie potwierdzane pisemnie. 11)W razie konieczności zakupu nowych koszy, słupków do koszy wkładów lub daszków do koszy koszty zakupów ponosi Zamawiający.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 230131 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Brzeska 110, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10066
  • Oferta z najniższą ceną: 10066 / oferta z najwyższą ceną: 10066
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.