eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Siedlce: Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce.
Numer ogłoszenia: 144848 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Siedlce oraz montaż, demontaż i remont koszy. Stan koszy na dzień 16 września 2007 r. będzie wynosił 370 szt. Szczegółowy wykaz koszy stanowi załącznik nr 1 do umowy. Umowa na wywóz nieczystości z koszy ulicznych zostanie zawarta od dnia 16 września 2007 r. do dnia 15 września 2010 r. 1)Opróżnianie śmietniczek należy wykonywać według następującego harmonogramu: 1. W miesiącach od maja do września we wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta, (w soboty- dodatkowe opróżnianie koszy w centrum miasta w ulicach od ul. Armii Krajowej do ul. Floriańskiej oraz od ul. 3 Maja do ul. B-pa I. Świrskiego), 2.W miesiącach od października do kwietnia we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do soboty (w tym w soboty - dodatkowe opróżnianie koszy w centrum miasta w ulicach zawartych pomiędzy ulicami: od ul. Armii Krajowej do ul. Floriańskiej oraz od ul. 3 Maja do ul. B-pa I. Świrskiego). Kosze nie będą opróżniane w niedziele i święta z zastrzeżeniem, że w przypadku kilku dni świątecznych następujących kolejno opróżnianie koszy nie może następować rzadziej niż co drugi dzień. 2)Utrzymanie koszy w czystości i porządku oraz drobne naprawy podczas wykonywania usługi wywozu nieczystości z koszy ulicznych (np. bieżące przykręcanie koszy zsuwających się ze słupków). 3)W przypadku wyboru Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy z Zakładem Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ul. 11 Listopada 19, 08-110 Siedlce na przyjmowanie odpadów na wysypisko komunalne w Woli Suchożebrskiej. 4)Usługa musi być wykonywana w godzinach nie utrudniających ruchu ulicznego z zachowaniem przepisów sanitarnych i i ochrony środowiska. 5)Opróżnianie koszy powinno być zakończone przed godz. 7.00 rano, natomiast drugie opróżnianie w soboty w centrum miasta powinno odbywać się pomiędzy godz. 14.00. a 16.00. 6)W zakresie umowy zawarte będzie również wykonywanie następujących usług: 1. remont koszy - obejmujący malowanie koszy (w razie potrzeby również malowanie słupków), przyspawanie brakujących części, uzupełnianie brakujących śrub, nakrętek itp.), 2. montażu koszy polegającego na dostarczeniu kosza do miejsca montażu (z miejsca wskazanego przez Zamawiającego), wbetonowaniu słupków koszy na głębokość ok. 50 cm w podłożu (koszty betonu ponosi Wykonawca) i zamontowaniu kosza do słupka, 3. demontażu koszy obejmującego: wyjęcie słupka lub wycięcie z podłoża, na którym znajdował się kosz, transport słupka wraz z koszem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, naprawę podłoża, w którym zamontowany był kosz. 4.montażu koszy betonowych polegającego na transporcie kosza do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i zamocowanie kosza do podłoża. 5.demontażu koszy betonowych polegającego na zdemontowaniu kosza z podłoża i transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta. 7) Przeciętnie w ciągu każdego roku obowiązywania umowy planowany jest: demontaż (wraz ze słupkami) - około 30 szt., montaż nowych koszy oraz wbetonowanie uszkodzonych słupków koszy - zakres wykonania tej usługi jest analogiczny do montażu nowych koszy - około 70 szt., remont koszy - około 80 szt. montaż koszy betonowych - około 55 szt. demontaż koszy betonowych - około 10 szt. 8)Wszystkie koszty związane z wykonywaniem usług dodatkowych, tj. montażu, demontażu, remontu (w tym koszty zużytych materiałów do naprawy) ponosi Wykonawca. 9)Usługi montażu, demontażu, remontu koszy będą wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym i w terminie określonym przez Zamawiającego w odrębnym piśmie. 10)W przypadku pilnej konieczności wykonania usług montażu, demontażu i remontu koszy usługi te będą wykonywane na zlecenie telefoniczne, a następnie potwierdzane pisemnie. 11) W razie konieczności zakupu nowych koszy, słupków do koszy wkładów lub daszków do koszy koszty zakupów ponosi Zamawiający

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a)Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)Przedstawią zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania (zbierania) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 99 - na podstawie art.7 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) oraz art.28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U.z 2007 r. Nr 39, poz. 251). e)Przedstawią zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 99 - na podstawie art.28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz.251). W razie braku zezwoleń wymienionych w pkt. d) i e) należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy, że w przypadku, gdy zostanie wyłoniony do świadczenia wyżej wymienionych usług w wyniku rozstrzygniętego przetargu nieograniczonego wystąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na świadczenie usług. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. samochody specjalistyczne do transportu odpadów komunalnych - minimum 5 szt., b) Przedstawią informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 10 pracowników w każdym roku odrębnie, c) Wykonują lub wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z złączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru). W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wywozie nieczystości komunalnych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a)Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50.000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000 zł w dniu otwarcia ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania (zbierania) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 99 - na podstawie art.7 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) oraz art.28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U.z 2007 r. Nr 39, poz. 251). 5. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 99 - na podstawie art.28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz.251). W razie braku zezwoleń wymienionych w pkt. 4 i 5 należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy, że w przypadku, gdy zostanie wyłoniony do świadczenia wyżej wymienionych usług w wyniku rozstrzygniętego przetargu nieograniczonego wystąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na świadczenie usług. 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 50.000 zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000 zł ważna w dniu otwarcia ofert. 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: samochody specjalistyczne do transportu odpadów komunalnych - minimum 5 szt. 9.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 10 pracowników w każdym roku odrębnie. 10.Wykaz wykonywanych lub wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z złączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie(referencje, protokół odbioru). W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wywozie nieczystości komunalnych. 11. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Siedlce, 08 - 110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. 3. cena: 2, 70 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.