eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Wykonanie prac remontowo-budowlanych i modernizacji lokalu na parterze budynku w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Krasickiego 1, w ramach projektuModernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Lidzbark Warmiński: Wykonanie prac remontowo-budowlanych i modernizacji lokalu na parterze budynku w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Krasickiego 1, w ramach projektu: Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 165970 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131725 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlanych i modernizacji lokalu na parterze budynku w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Krasickiego 1, w ramach projektu: Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie prac remontowo-budowlanych i modernizacji lokalu na parterze budynku w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Krasickiego 1 w ramach projektu: Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w zakres których wchodzą: 1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2) Naprawa tynków, 3) Wymiana posadzek, 4) Wykonanie węzła sanitarnego, 5) Wymiana instalacji elektrycznej, 6) Malowanie, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Budynek, w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia decyzją WKZ z dnia 17 grudnia 1957 r. objęty jest ścisłą, prawną ochroną konserwatorską, w oparciu o art. 7 pkt.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), na podstawie wpisu do rejestru zabytków nieruchomych województwa warmińsko-mazurskiego założenia urbanistycznego miasta Lidzbark Warmiński. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektowa, z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, z aktualną i posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, z zasadami doświadczenia zawodowego, z warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz zgodnie z zaleceniami Urzędu Ochrony Zabytków. 6. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji technicznej. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia w każdym czasie, iż proponowane materiały i urządzenia są równoważne. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje materiały i urządzenia równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów i urządzeń równoważnych, wraz z dokumentami stwierdzającymi w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany STOLBUD mgr Jan Podolak, ul. Nadbrzeżna 10, 11-220 Górowo Iławeckie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99660,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98859,07

  • Oferta z najniższą ceną: 98859,07 / Oferta z najwyższą ceną: 127402,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.