eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Rozbudowa , montaż i instalacja oraz uruchomienie szkolnej sieci komputerowej (kablowej) i montaż 3 punktów zakończeń sieci pod punkty dostępowe WiFi w Szkole Podstawowej nr 11 ul.Batorego 2 w Ostrowie Wielkopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Ostrów Wielkopolski: Rozbudowa , montaż i instalacja oraz uruchomienie szkolnej sieci komputerowej (kablowej) i montaż 3 punktów zakończeń sieci pod punkty dostępowe WiFi w Szkole Podstawowej nr 11 ul.Batorego 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 165446 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mirosława Ferica , ul. Batorego 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7365181, faks 062 7365181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa , montaż i instalacja oraz uruchomienie szkolnej sieci komputerowej (kablowej) i montaż 3 punktów zakończeń sieci pod punkty dostępowe WiFi w Szkole Podstawowej nr 11 ul.Batorego 2 w Ostrowie Wielkopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. rozbudowa lokalnej sieci komputerowej kablowej z całkowitym wykorzystaniem istniejącej infrastruktury Sali informatycznej sala 210. Doprowadzenie do sal lekcyjnych po jednym przewodzie w miejsce wskazane Technologia prowadzenia przewodów - naścienna korytkowa. Liczba sal do których należy doprowadzić przewód i zainstalować kompletne gniazda - 25. 2) dostawa: 20 kpl. zestawów komputerowych stacjonarnych, 20 szt.monitorów typ podświetlania ekranów LED, 1 szt. SWITCH, 1 szt. Szafa Rack 19 1 szt. Patchpanel , 3 szt. tablic interaktywnych wraz z okablowaniem oraz uchwytami, wielkość co najmniej 78 cali i format 4:3, 5 szt. projektorów multimedialnych wraz z okablowaniem oraz uchwytami Technologia LCD, 2 szt. ekranów ściennych o rozmiarach min.175x132,5 cm, 20 kpl. głośników, 1 szt. listwy przeciwprzepięciowej z 5 gniazdami. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 oraz załączniku nr 9 do SIWZ. 3.3. Inne wymagania Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej. UWAGA! Roboty można prowadzić w godzinach: od 15.00 do 22.00. Roboty winny zostać wykonane w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem budynku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. pkt 6 ustawy Pzp, w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację. Zamówienie uzupełniające musi być wykonane przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów zgodnych z SIWZ zamówienia podstawowego, oraz nośnikami cenotwórczymi ujętymi w ofercie Wykonawcy. Zakres zamówień uzupełniających: EKRAN ŚCIENNY - 1 szt. (parametry zgodnie z załącznikiem nr 8; TABLICA INTERAKTYWNA wraz z okablowaniem oraz uchwytami - 1 szt. parametry zgodnie z załącznikiem nr 8; PROJEKTOR MULTIMEDIALNY wraz z okablowaniem oraz uchwytami - 1 szt. parametry zgodnie z załącznikiem nr 8; LISTWA PRZECIWPRZEPIĘCIOWA z 5 gniazdami - 19 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ oraz dokumentu okr.w pkt.7.3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z oferta oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ oraz dokumentu określonego w pkt.7.5 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Aktualny na dzień przygotowania oferty wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net potw.że oferowany w komputerach procesor uzyskał wymaganą ilość punktów w teście PassMark-CPU Mark 2.oświadczenie że sprzęt komputerowy jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedenastka11.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 11, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul.Batorego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 11, ul.Batorego 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.