Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Ostrów Wielkopolski: Rozbudowa , montaż i instalacja oraz uruchomienie szkolnej sieci komputerowej (kablowej) i montaż 3 punktów zakończeń sieci pod punkty dostępowe WiFi w Szkole Podstawowej nr 11 ul.Batorego 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 165446 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mirosława Ferica , ul. Batorego 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7365181, faks 062 7365181.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa , montaż i instalacja oraz uruchomienie szkolnej sieci komputerowej (kablowej) i montaż 3 punktów zakończeń sieci pod punkty dostępowe WiFi w Szkole Podstawowej nr 11 ul.Batorego 2 w Ostrowie Wielkopolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. rozbudowa lokalnej sieci komputerowej kablowej z całkowitym wykorzystaniem istniejącej infrastruktury Sali informatycznej sala 210. Doprowadzenie do sal lekcyjnych po jednym przewodzie w miejsce wskazane Technologia prowadzenia przewodów - naścienna korytkowa. Liczba sal do których należy doprowadzić przewód i zainstalować kompletne gniazda - 25. 2) dostawa: 20 kpl. zestawów komputerowych stacjonarnych, 20 szt.monitorów typ podświetlania ekranów LED, 1 szt. SWITCH, 1 szt. Szafa Rack 19 1 szt. Patchpanel , 3 szt. tablic interaktywnych wraz z okablowaniem oraz uchwytami, wielkość co najmniej 78 cali i format 4:3, 5 szt. projektorów multimedialnych wraz z okablowaniem oraz uchwytami Technologia LCD, 2 szt. ekranów ściennych o rozmiarach min.175x132,5 cm, 20 kpl. głośników, 1 szt. listwy przeciwprzepięciowej z 5 gniazdami. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 oraz załączniku nr 9 do SIWZ. 3.3. Inne wymagania Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej. UWAGA! Roboty można prowadzić w godzinach: od 15.00 do 22.00. Roboty winny zostać wykonane w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem budynku..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. pkt 6 ustawy Pzp, w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację. Zamówienie uzupełniające musi być wykonane przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów zgodnych z SIWZ zamówienia podstawowego, oraz nośnikami cenotwórczymi ujętymi w ofercie Wykonawcy. Zakres zamówień uzupełniających: EKRAN ŚCIENNY - 1 szt. (parametry zgodnie z załącznikiem nr 8; TABLICA INTERAKTYWNA wraz z okablowaniem oraz uchwytami - 1 szt. parametry zgodnie z załącznikiem nr 8; PROJEKTOR MULTIMEDIALNY wraz z okablowaniem oraz uchwytami - 1 szt. parametry zgodnie z załącznikiem nr 8; LISTWA PRZECIWPRZEPIĘCIOWA z 5 gniazdami - 19 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ oraz dokumentu okr.w pkt.7.3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z oferta oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ oraz dokumentu określonego w pkt.7.5 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.5 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/g formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Aktualny na dzień przygotowania oferty wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net potw.że oferowany w komputerach procesor uzyskał wymaganą ilość punktów w teście PassMark-CPU Mark 2.oświadczenie że sprzęt komputerowy jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedenastka11.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 11, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul.Batorego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 11, ul.Batorego 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie wymiany wodomierzy lokalowych, montaż nakładek radiowych z systemem zdalnego odczytu w lokalach mieszkalnych będących w zasobie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja i przebudowa budynku Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej
- usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych.
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.