eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie, dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie systemu AWOS (Automatyczny System Obserwacji Warunków Atmosferycznych) na potrzeby osłony meteorologicznej dla Portu Lotniczego Lublin S.A.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Lublin: Zaprojektowanie, dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie systemu AWOS (Automatyczny System Obserwacji Warunków Atmosferycznych) na potrzeby osłony meteorologicznej dla Portu Lotniczego Lublin S.A.
Numer ogłoszenia: 165192 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Lublin S.A. , ul. Hempla 6, 20-008 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 74 40, faks 81 534 74 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: działalność portów lotniczych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie systemu AWOS (Automatyczny System Obserwacji Warunków Atmosferycznych) na potrzeby osłony meteorologicznej dla Portu Lotniczego Lublin S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zaprojektowanie systemu i uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, 2. dostarczenie po testach fabrycznych FAT kompletne zestawy (włącznie z wymaganą częścią infrastruktury technicznej i oprogramowaniem) zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej i/lub Umowy, 3. dostosowanie istniejącej infrastruktury teletechnicznej i energetycznej do przyjętej koncepcji projektu systemu, 4. zainstalowanie czujników meteorologicznych i urządzeń pomocniczych, 5. zainstalowanie oprogramowania systemu, oraz przeprowadzenie jego integracji z urządzeniami lub systemami pracującymi na terenie lotnisk (m.in. systemem świateł drogi startowej, czas UTC), 6. uruchomienie wszystkich elementów i funkcji systemu, przeprowadzając odpowiednie testy poprawności działania wszystkich sprzężonych elementów i zewnętrznych systemów, 7. po testach akceptacyjnych AWOS wydanie certyfikatów SAT z protokołem zdawczo-odbiorczym przy udziale Zamawiającego 8. dostarczenie dokumentacji technicznej 9. przeprowadzenie adekwatnego szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego, dostarczając odpowiednie materiały szkoleniowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00 - Przyrządy meteorologiczne 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.44.10.00 - Sprzęt telemetryczny 32.41.21.20 - Sieć intranetowa 32.41.80.00 - Sieć radiowa 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.13.10.00 - Pakiety oprogramowania dla wsparcia naziemnego dla lotnictwa 48.61.00.00 - Systemy baz danych 57.10.00.00 - 57.10.00.00 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15 000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy którzy wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykażą się należytym wykonaniem zamówienia polegającego na: dostawie min. jednej dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem systemu AWOS na lotnisku cywilnym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 2 Oświadczenie o podwykonawcach Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 8.7.SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi dostarczyć następujące oświadczenia, deklaracje i certyfikaty: 1) oświadczenie Wykonawcy o zgodności dostarczonego i zainstalowanego Systemu z wymaganiami ICAO i wytycznymi WMO, 2) deklaracja zgodności CE i przydatności systemu, 3) deklaracja zgodności z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 482/2008 z dnia 30 maja 2008 r. dotyczącym zapewnienia bezpieczeństwa dla oprogramowania, 4) certyfikat zgodności urządzeń i czujników z normami europejskimi oraz Certyfikat Interoperacyjności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 552/2004 z dnia 10 marca 2004 r. wraz wyszczególnieniem wszelkich zastrzeżeń zarejestrowane podczas wykonywania testów FAT/SAT i konfiguracji instalacji w celu zapewnienia zgodności z załącznikiem IV do Rozporządzenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy wykonanie przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie, c) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt. 1) -zmiana terminu realizacji umowy: lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w wykonaniu przedmiotu umowy, -ad pkt 2) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portlotniczy.lublin.pl (zakładka bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Lublin S.A. ul. Hempla 6, 20-008 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Port Lotniczy Lublin S.A. ul. Hempla 6, 20-008 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.