eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Wykonanie robót budowlanych I etapu remontu i rewaloryzacji konserwatorskiej elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bieckiej 6 w Gorlicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Gorlice: Wykonanie robót budowlanych I etapu remontu i rewaloryzacji konserwatorskiej elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bieckiej 6 w Gorlicach
Numer ogłoszenia: 164496 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gorlickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 73 10, faks 18 353 73 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka, inwestor zastępczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych I etapu remontu i rewaloryzacji konserwatorskiej elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bieckiej 6 w Gorlicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Wykonanie I-go etapu robót budowlanych w zakresie remontu i rewaloryzacji konserwatorskiej oraz odtworzenia detali architektonicznych elewacji na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bieckiej 6 w Gorlicach będącym we Wspólnocie Mieszkaniowej w zakresie określonym dokumentacją projektową, wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, między innymi: 1. Wykonawca w kosztach pośrednich pokryje koszt pracy zawodowego konserwatora zabytkowych dzieł sztuki i kierownika kierującego robotami budowlanymi, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac konserwatorsko restauratorskich w zakresie prac renowacyjnych i odtworzeniowych historycznego wystroju elewacji oraz okładziny kamiennej cokołu budynku. 2. Przedstawione w dokumentacji projektowej rozwiązania remontu elewacji są zaopiniowane ze stanowiska konserwatorskiego pozytywnie, z warunkiem konserwacji wszystkich istniejących elementów oraz uzupełnienia uszkodzonych elementów wystroju sztukatorskiego i kowalskiego elewacji wyposażonych w te elementy oraz konserwacji i właściwego uzupełnienia cokołu kamiennego budynku, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. roboty przygotowawcze, zabezpieczające oraz rozbiórkowe, zagospodarowanie placu budowy, a nadto : 1) częściowe zajęcie pasa drogowego na szerokości chodnika, 2) postawienie i rozbiórka rusztowań, 3) demontaż obróbek blacharskich, orynnowania i wykonanie nowych, 4) wydłużenie okapu dachu, 5) usunięcie nakrapianki cementowej ze ścian zewnętrznych, 6) częściową wymianę pokrycia dachowego od strony Stróżowianki z blachy trapezowej na blachę płaską powlekaną w kolorze grafitowym, elewacja południowo-zachodnia, 7) montaż nowych wyłazów dachowych o wymiarach minimum 80cm x 80cm, 8) naprawę pęknięć ścian zgodnie z projektem remontu i wzmocnień elementów budynku innowacyjnym systemem naprawczym i wzmacniającym wszelkiego rodzaju konstrukcje ceglane i betonowe firmy HELIFIX, 9) uszczelnienie powierzchownych rys żywicą ASODUR EK za pomocą iniekcji ciśnieniowej, 10) zabezpieczenie dylatacji sznurem i profilem systemowym, 11) rozbiórkę balkonów od strony podwórka z naprawą uszkodzonych miejsc po rozbiórce i wymianą balustrad, 12) remont i konserwacja lica kamiennego cokołu budynku zestawem atestowanych materiałów renowacyjnych systemu naprawczego Firmy REMMERS, 13) wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z materiałów naprawczych systemu Ceresit. Izolacja bitumiczna CP48 o łącznej grubości 4mm zbrojona siatką, 14) remont loggii i balkonów materiałami naprawczymi systemu Ceresit z zastosowaniem izolacji przeciwwilgociowych poziomych, posadzkami cementowymi zbrojonymi, posadzkami z płytek Gres na zaprawie elastycznej, fugowaniem wodoodpornym, podwyższeniem balustrad oraz wymianą, renowacją spodu loggii i balkonów materiałami naprawczymi systemu Schomburg i malowanie farbą nanosilikonową CT 49, 15) wymianę rur spustowych, parapetów na wspornikach z płaskownika 40x1,5 i obróbek z blachy płaskiej powlekanej w kolorze grafitowym, 16) remont kanalizacji deszczowej w obrębie elewacji wraz z remontem drenażu oraz wymianą na nowe rury PCW, 17) wymianę drzwi wejściowych na aluminiowe z reofili ciepłych, szybami bezpiecznymi, zamkami, samozamykaczami w kolorystyce według projektu, 18) demontaż luksferów i zamurowanie otworów, wymiana okien piwnicznych, na klatkach schodowych, strychowych na okna PVC co najmniej 5-o komorowe, z nawiewnikami, z klamkami zamykanymi na klucz na klatkach schodowych w kolorze białym. Okna PCV w piwnicach uchylne. Stolarka okienna PCV winna posiadać następujące ogólne dane techniczne: - profil co najmniej pięciokomorowy z nieplastyfikowanego PCV zakwalifikowanego do materiałów niezapalnych, wewnątrz wzmocnienie z kształtownika nierdzewnego, o współczynniku U = 1,5 W/m2K - szyba zespolona o współczynniku nie większym niż U = 1,1 W/m2K, - łączniki między oknami ze wzmocnieniem z kształtownika nierdzewnego, - okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w górnej części futryn, - wykonanie skrzydeł w oknie rozwieralno-uchylnych na klatkach schodowych, - mocowanie kotwami zgodne z załączonym do okna schematem montażu, - dostosowanie wymiarów i montażu do wymiarów ocieplonych ościeżnic, - uszczelki szybowe, przeciwkurczowe, - kolor biały, - pianka poliuretanowa - jednoskładnikowa - do uszczelniania i ocieplania stolarki po wbudowaniu, - zastosowany system wyrobu i montażu okien winien uwzględniać normy obciążeń wiatrem według PN-77/B02011 , dopuszczalne ugięcia elementów okna, wytrzymałość metalowych kształtowników wzmacniających, spełniać warunki zachowania szczelności na przenikalność wody i prawidłową infiltracje powietrza. - gwarancje, - instrukcje użytkowania, 19) prace remontowe i konserwatorskie w zakresie elewacji - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, balkonów, loggii, kostki betonowej itp., skucie odstających tynków zewnętrznych o gzymsów, naprawa ubytków murów z cegły oraz wzmocnienie pęknięć murów w systemie firmy Remmers lub innym równoważnym, wykonanie nowych tynków renowacyjnych boniowanych w systemie Ceresit lub równoważnym, wyszpachlowanie tynków gr. do 0,5cm, ułożenie tynku mineralnego gr. 5mm, dwukrotne malowanie farbą nanosilikonową CT49. Farba nanosilikonowa CT 49 Silix XD jest wysoce hydrofobowa i paroprzepuszczalna, przeznaczona do malowania elewacji o właściwościach i cechach technicznych: znikoma nasiąkliwość, wysoce paroprzepuszczalna, samoczyszcząca, wysoce odporna na zabrudzenia, wysoce odporna na rozwój grzybów, alg i pleśni, wysoce trwała na promieniowanie ultrafioletowe UV i warunki atmosferyczne np. kwaśne deszcze, tiksotropowa, przeznaczona także do malowania miejsc narażonych na porażenie biologiczne: grzyby, algi i inne, dostępny jest wybór w pełnej palecie barw szczególnie zalecana jest w obiektach zabytkowych, na tynkach renowacyjnych oraz na wszelkich powierzchniach, gdzie wymagana jest wysoka estetyka i trwałość powłoki. W przypadku malowania elewacji budynku przy ul. Bieckiej w Gorlicach ma to podstawowe znaczenie ze względu na zastosowanie malowania elewacji w kolorze białym, a wybranych detali np. gzymsów w kolorze jasnym, piaskowca. Ze względu na właściwości w zakresie mostkowania rys tynku, Farba nanosilikonowa CT 49 Silix XD jest szczególnie zalecana do wykonania wymalowań tynków mineralnych, które będą nałożone przed malowaniem, na elewację budynku, zgodnie z projektem. Zamawiający ze względu na warunki określone w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej nie dopuszcza zastosowania innej metody malowania elewacji, aniżeli nałożenie powłoki malarskiej nanosilikonowej.   20) montaż gzymsu koronacyjnego, wykonanie odlewów i montaż dolnej części gzymsu koronacyjnego, wykonanie i montaż odlewów ozdobnych detali architektoniczno - konserwatorskich elewacji, wykonanie i montaż pozostałych gzymsów, wykonanie i montaż ozdobnych obramowań okiennych, 21) rekonstrukcja i odtworzenie odlewów z roślinami w strefie poddasza, 22) dwukrotne malowanie powyższych zdobień i gzymsów elewacji farbą nanosilikonową w kolorystyce określonej w projekcie, 23) przemurowanie kominów nad dachem z wykonaniem czap kominowych, 24) wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, 25) rozebranie i odtworzenie opaski w obrębie elewacji, 26) wywóz i utylizacja gruzu i innych odpadów. 2.2. Zamawiający informuje, że ewentualne nazwy własne, podane w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów i jakości, a nie jako nazwy materiałów do zastosowania. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz parametry użytego materiału nie mogą odbiegać od parametrów danego materiału wynikających z dokumentów stanowiących opis przedmiotu zamówienia. W przypadku proponowania przez wykonawcę materiałów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych materiałów równoważnych. Zastosowane materiałów równoważnych oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z materiałami opisanymi w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.21.12.25 - 45.21.12.25 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: GORLICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O. Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Gorlicach ul. Mickiewicza 22 38-300 Gorlice Nr 39 2030 0045 1170 0000 0534 8960 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (przelew) należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego przy ul. Plac Kościelny 2 (księgowość). Nie dopuszcza się składania wadium (w innej formie niż w pieniądzu) wewnątrz oferty ! Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno zabezpieczać złożoną ofertę w okresie związania ofertą tj. 30 dni, licząc od terminu wskazanego w pkt.5, co musi wynikać z treści złożonego dokumentu. 5. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE: do dnia 20.07.2015 r. do godz. 10.00 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin skutecznego wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), a także pozostałe warunki określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, w którym członkowie konsorcjum umocowali jeden podmiot do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, które musi obejmować również wszystkie czynności podejmowane przez wykonawców w trakcie postępowania i zawarcia umowy. Jednocześnie żaden z podmiotów występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy Pzp. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonanie robót remontowo - renowacyjnych z odtworzeniem odlewów i montażem ozdobnych detali architektonicznych w obiektach podlegających ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z czego każde z wykonanych zamówień o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wyszczególnione potwierdzenie spełnienia powyższego warunku dotyczy wykonawcy lub podwykonawcy lub innego podmiotu zobowiązanego do udostępnienia oferentowi zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5a do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. 2. potwierdzenie wykonania co najmniej dwóch robót w zakresie zabezpieczenia systemowego pęknięć ścian wraz ze wzmocnieniem elementów budynku systemem naprawczym i wzmacniającym wszelkiego rodzaju konstrukcje ceglane i betonowe, z czego każde z wykonanych zamówień o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto , z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wyszczególnione potwierdzenie spełnienia powyższego warunku dotyczy wykonawcy lub podwykonawcy lub innego podmiotu zobowiązanego do udostępnienia oferentowi zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5a do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi : 2.1 Rusztowaniami zewnętrznymi o powierzchni co najmniej 400 m2 2.2. Formami do odlewów detali architektonicznych gzymsu koronacyjnego, zdobień roślinnych, pozostałych detali i ozdób architektonicznych elewacji.   Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym przynajmniej: 1.1 jedną osobę spełniającą wymagania określone w par. 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. nr 165, poz. 987 z późn. zm.) tj. posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i posiadającą co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie osobę spełniającą powyższe wymagania składa przynajmniej jeden z wykonawców. 1.2 jedną osobę spełniającą wymagania określone w par. 22 ust. 1 w.w rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. par. 22 ust. 1. Prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: 1/ na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub 2/ w specjalności w zakresie konserwacji zabytków - oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków oraz dokumenty potwierdzające jej wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie osobę spełniającą powyższe wymagania składa przynajmniej jeden z wykonawców. 1.3 jedną osobę spełniającą wymagania określone w art. 12 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane uprawnioną do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie osobę spełniającą powyższe wymagania składa przynajmniej jeden z wykonawców. załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazaniem się przez Wykonawcę dysponowaniem środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszej niż 300.000 złotych oraz musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300.000 zł w zakresie podstawowym oraz załączeniem informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy i opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Okres gwarancji - 35

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbs.gorlice.pl , www.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GORLICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O. Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice, tel./fax. 18/ 353-58-10, woj. małopolskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 10:00, miejsce: GORLICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O. Plac Kościelny 2 38-300 Gorlice, sekretariat, woj. małopolskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.