eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Usługa opieki dziennej nad dziećmi w wieku przedszkolnym w ramach projektu pt.Edukacja przedszkola kluczem do sukcesunr POKL 09.01.01-06-043/10 realizowanym od dnia 1 lipca 2011 roku do dnia 30 czerwca 2014 roku przez Szkołę Podstawową w Mariance w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Niedrzwica Duża: Usługa opieki dziennej nad dziećmi w wieku przedszkolnym w ramach projektu pt.Edukacja przedszkola kluczem do sukcesunr POKL 09.01.01-06-043/10 realizowanym od dnia 1 lipca 2011 roku do dnia 30 czerwca 2014 roku przez Szkołę Podstawową w Mariance w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Numer ogłoszenia: 164231 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża , ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opieki dziennej nad dziećmi w wieku przedszkolnym w ramach projektu pt.Edukacja przedszkola kluczem do sukcesunr POKL 09.01.01-06-043/10 realizowanym od dnia 1 lipca 2011 roku do dnia 30 czerwca 2014 roku przez Szkołę Podstawową w Mariance w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do przepracowania, przez cały okres trwania projektu, łącznie 5600 godzin. Szczegółowy opis zadań: Sprawowanie dziennej opieki nad dziećmi w Klubie Przedszkolnym w Mariance, położonym w Gminie Niedrzwica Duża Zakres realizacji zamówienia: 1. Przygotowanie sal do prowadzenia zajęć, 2. Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu niezbędnych materiałów, 3. Wychodzenie z dziećmi do toalety, 4. Pomoc przy porządkowaniu zabawek, 5. Opieka nad dziećmi w przypadku nieobecności nauczyciela w sali, 6. Pomoc dzieciom przy ubieraniu się, 7. Pomoc w przygotowaniu posiłków, 8. Otwieranie Punktów Przedszkolnych, Zajęcia będą trwały od 8.30 do 16.30 lub od 6.30 do 14.30 (w zależności od zapotrzebowania zgłoszonego przez rodziców na początku roku szkolnego).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne, najchętniej o specjalności: pedagogika wczesnoszkolna lub przedszkolna, w celu sprawowania profesjonalnej opieki lub posiada doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - świadczył należycie przynajmniej jedno zlecenie na usługi opiekuńcze dzieci w punktach przedszkolnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne, najchętniej o specjalności: pedagogika wczesnoszkolna lub przedszkolna, w celu sprawowania profesjonalnej opieki lub posiada doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - świadczył należycie przynajmniej jedno zlecenie na usługi opiekuńcze dzieci w punktach przedszkolnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, - nie będący pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -legitymujący się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego (na stanowisku nauczyciela klas młodszych lub wychowania przedszkolnego) w celu znajomości potrzeb rozwojowych grupy docelowej tj. dzieci od 3 do 10 lat, lub innym dokumentem potwierdzającym posiadane doświadczenie w pracy z dziećmi (np. świadectwo pracy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o niezaangażowaniu w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, Oświadczenie Wykonawcy o braku zatrudnienia (również w formie umowy cywilnoprawnej) w instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, Dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych Dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego (na stanowisku nauczyciela klas młodszych w celu znajomości potrzeb rozwojowych grupy docelowej tj. dzieci od 3 lat do 10 lat).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedrzwica.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy NIedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica DUża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd gminy Niedrzwica DUża ul. Lubelska 30 kancelaria (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przetarg realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa opieki dziennej nad dziećmi w wieku przedszkolnym w ramach projektu pt. Edukacja przedszkola kluczem do sukcesu nr POKL 09.01.01-06-043/10 realizowanym od dnia 1 lipca 2011 roku do dnia 30 czerwca 2014 roku przez Szkołę Podstawową w Mariance w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań: Sprawowanie dziennej opieki nad dziećmi w Klubie Przedszkolnym w Mariance, położonym w Gminie Niedrzwica Duża Zakres realizacji zamówienia: 1. Przygotowanie sal do prowadzenia zajęć, 2. Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu niezbędnych materiałów, 3. Wychodzenie z dziećmi do toalety, 4. Pomoc przy porządkowaniu zabawek, 5. Opieka nad dziećmi w przypadku nieobecności nauczyciela w sali, 6. Pomoc dzieciom przy ubieraniu się, 7. Pomoc w przygotowaniu posiłków, 8. Otwieranie Punktów Przedszkolnych, Zajęcia będą trwały od 8.30 do 16.30 lub od 6.30 do 14.30 (w zależności od zapotrzebowania zgłoszonego przez rodziców na początku roku szkolnego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa opieki dziennej nad dziećmi w wieku przedszkolnym w ramach projektu pt. Edukacja przedszkola kluczem do sukcesu nr POKL 09.01.01-06-043/10 realizowanym od dnia 1 lipca 2011 roku do dnia 30 czerwca 2014 roku przez Szkołę Podstawową w Mariance w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań: Sprawowanie dziennej opieki nad dziećmi w Klubie Przedszkolnym w Mariance, położonym w Gminie Niedrzwica Duża Zakres realizacji zamówienia: 1. Przygotowanie sal do prowadzenia zajęć, 2. Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu niezbędnych materiałów, 3. Wychodzenie z dziećmi do toalety, 4. Pomoc przy porządkowaniu zabawek, 5. Opieka nad dziećmi w przypadku nieobecności nauczyciela w sali, 6. Pomoc dzieciom przy ubieraniu się, 7. Pomoc w przygotowaniu posiłków, 8. Otwieranie Punktów Przedszkolnych, Zajęcia będą trwały od 8.30 do 16.30 lub od 6.30 do 14.30 (w zależności od zapotrzebowania zgłoszonego przez rodziców na początku roku szkolnego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa opieki dziennej nad dziećmi w wieku przedszkolnym w ramach projektu pt. Edukacja przedszkola kluczem do sukcesu nr POKL 09.01.01-06-043/10 realizowanym od dnia 1 lipca 2011 roku do dnia 30 czerwca 2014 roku przez Szkołę Podstawową w Mariance w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań: Sprawowanie dziennej opieki nad dziećmi w Klubie Przedszkolnym w Mariance, położonym w Gminie Niedrzwica Duża Zakres realizacji zamówienia: 1. Przygotowanie sal do prowadzenia zajęć, 2. Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu niezbędnych materiałów, 3. Wychodzenie z dziećmi do toalety, 4. Pomoc przy porządkowaniu zabawek, 5. Opieka nad dziećmi w przypadku nieobecności nauczyciela w sali, 6. Pomoc dzieciom przy ubieraniu się, 7. Pomoc w przygotowaniu posiłków, 8. Otwieranie Punktów Przedszkolnych, Zajęcia będą trwały od 8.30 do 16.30 lub od 6.30 do 14.30 (w zależności od zapotrzebowania zgłoszonego przez rodziców na początku roku szkolnego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.