eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodowice › Organizacja i realizacja wyjazdu edukacyjnego dla klas I-III Gimnazjum im. Wł. Kowala we Włodowicach w ramach projektu POKL pod nazwą Szansa na sukces nr POKL.09 01 02 24 142/13, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-26

Włodowice: Organizacja i realizacja wyjazdu edukacyjnego dla klas I-III Gimnazjum im. Wł. Kowala we Włodowicach w ramach projektu POKL pod nazwą Szansa na sukces nr POKL.09 01 02 24 142/13, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 16409 - 2014; data zamieszczenia: 26.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice , ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, tel. 034 3153001, faks 034 3153031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wlodowice.pl; www.szansanasukces.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja wyjazdu edukacyjnego dla klas I-III Gimnazjum im. Wł. Kowala we Włodowicach w ramach projektu POKL pod nazwą Szansa na sukces nr POKL.09 01 02 24 142/13, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis: a/ jednodniowej wycieczki edukacyjnej do Wrocławia dla 120 uczniów i uczennic Gimnazjum im. Wł. Kowala we Włodowicach (+ kierownik wycieczki + ubezpieczenie + posiłki), w tym: uczniowie i uczennice mają wziąć udział w zwiedzaniu: Panoramy Racławickiej, rynku oraz ogrodu botanicznego. b/ jednodniowej wycieczki edukacyjnej do Tarnowskich Gór dla 120 uczniów i uczennic Gimnazjum im. Wł. Kowala we Włodowicach (+ kierownik wycieczki + ubezpieczenie + posiłki), w tym: uczniowie i uczennice mają wziąć udział w zwiedzaniu: Zabytkowej Kopalni Srebra, Sztolni Czarnego Pstrąga oraz skansenu maszyn parowych. c/ jednodniowej wycieczki edukacyjnej do Krakowa połączonej z udziałem w spektaklu w teatrze w Krakowie dla 120 uczniów i uczennic Gimnazjum im. Wł. Kowala we Włodowicach (+ kierownik wycieczki + ubezpieczenie + posiłki), w tym: uczestnicy i uczestniczki wyjazdu mają poszerzyć swoją wiedzę na temat kultury, sztuki oraz na temat funkcjonowania teatru. Uczniowie i uczennice mają zwiedzić: Kościół Mariacki, Katedrę Wawelską, komnaty królewskie oraz wyjście do teatru w celu obejrzenia sztuki teatralnej dostosowanej do wieku uczniów i uczennic. Wykonawca musi zorganizować po 2 wyjazdy w sumie dla 120 uczniów/uczennic. W każdym wyjeździe weźmie udział max. 60 uczestników + 7 opiekunów wycieczki, których zapewni zamawiający. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany do dnia 30 czerwca 2015 r. w dniach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczestników projektu. O terminie wyjazdów Wykonawca poinformuje Zleceniodawcę najpóźniej 4 tygodnie przed wyjazdem w formie mailowej. W terminie do 14 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: wzór listy obecności na wyjazdy edukacyjne, proponowane terminy wyjazdów. W terminie 30 dni kalendarzowych od przekazania w/w dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji, przez kierownika projektu program wyjazdów oraz imienną listę opiekunów wyjazdów. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników wyjazdu oraz pisemne zgody rodziców/opiekunów prawnych najpóźniej 30 dni kalendarzowych przed planowanym wyjazdem. Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Dojazd/Powrót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników autokarem z Włodowic do miejsca wyjazdu edukacyjnego i powrót z miejsca wyjazdu edukacyjnego do Włodowic. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W przypadku złego stanu technicznego sprawdzanego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar). Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu na czas podróży. Wykonawca przedstawi ksero ubezpieczenia poświadczone za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu) Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed wyjazdem. Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla uczestników podczas pobytu. W ramach wyżywienia Wykonawca zapewni - , obiad, podwieczorek. Wykonawca zapewni uczestnikom całodobowy dostęp do napoi ciepłych i zimnych. Kierownik wycieczki Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę wykwalifikowanego kierownika wycieczek oraz bezpieczeństwa dla uczniów i uczennic zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie tj. m.inn. zgodnie z: Rozporządzeniem MENiS z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 6 poz. 69 ze zm.); Kierownik wycieczki winien być obecny podczas pobytu i podróży, w tym podczas przewozu uczestników z Włodowic do miejsca wyjazdu edukacyjnego i z miejsca wyjazdu edukacyjnego do Włodowic. Opiekunów zapewni Zamawiający. Kierownik wycieczki będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Ponadto wykonawca w zakresie realizacji zobowiązany będzie do: 1) Zapewnienia pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawnymi oraz zagwarantowanie, że pojazd ten będzie posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające go do ruchu w dniu wyjazdu edukacyjnego oraz co najmniej na 1 dzień przed tym wyjazdem edukacyjnym. 2) Wyrażenia zgody na przeprowadzenie kontroli stanu technicznego pojazdu i trzeźwości kierowcy w dniu organizowanego wyjazdu edukacyjnego; 3) Zapewnienia we własnym zakresie sprawnego pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu w celu ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem umowy; 4) Poniesienia wszelkich opłat parkingowych dla pojazdu przez Wykonawcę w dniu organizowanego wyjazdu edukacyjnego. 5) Wykonania usługi zgodnie z programem wyjazdów edukacyjnych oraz z użyciem wzorów dokumentów przekazanych przez Zamawiającego; 6) Zapewnienia dokumentacji fotograficznej z wyjazdów oraz dostarczenia zamawiającemu w ciągu 7 dni od ostatniego dnia wyjazdu wymaganej dokumentacji z wyjazdu tj. sprawozdania kierownika wycieczki oraz listy obecności dzieci, 7) Wykonania usługi zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 roku w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (DZ.U. Nr 135,poz 1516) oraz Rozporządzenia z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (DZ.U. Nr 12 poz.67 z póź. zm.). 8) Terminowego i sprawnego wykonania usługi oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania usługi; 9) Przedłożenia aktualnego wpisu do rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych; 10) Przedłożenia ważnej krajowej licencji na przewóz osób; 11) Przedłożenia aktualnego ubezpieczenia OC i NNW na środek transportu; 12) Przedłożenia przed zawarciem umowy ważnej polisy OC organizatora, która obejmuje cały okres trwania umowy oraz informowania o każdej zmianie dotyczącej ubezpieczenia OC..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykona usługi zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 8 listopada 2001 roku w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (DZ.U. Nr 135,poz 1516) oraz Rozporządzenia z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (DZ.U. Nr 12 poz.67 z póź. zm.) oraz przedłoży aktualny wpis do rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych i ważną krajową licencję na przewóz osób. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia tj. zorganizował wyjazdy dla młodzieży.Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma autokarami z 40 miejscami, posiadającymi wszelkie ważne i aktualne dokumenty i spełniającymi warunki do realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej jednym kierownikiem wycieczki- kierownik wycieczki musi legitymować się doświadczeniem w postaci udziału jako kierownik w wyjazdach dla młodzieży: musi wykazać udział co najmniej w 3 wyjazdach. Wykazany kierownik wycieczki musi posiadać wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży aktualne ubezpieczenia OC i NNW na środek transportu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, zaakceptowane projekty umów, pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1) zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o max 2 osoby i wypłacenie proporcjonalnego wynagrodzenia; 2) zmiany terminu realizacji usługi; 3) zmiany danych adresowych, osobowych Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zaistnienie siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy tj. pożar, powódź i inne, 5)zmiana umowy nastąpi również w przypadku zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wlodowice.pl; www.szansanasukces.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy we Włodowicach, ul. Krakowska 26, II piętro, pokój 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy we Włodowicach, ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice II piętro, pokój 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie - organizacja i realizacja wyjazdu edukacyjnego dla uczniów klas I-III Gimnazjum im. Wł. Kowala we Włodowicach - realizowane jest w ramach projektu POKL pod nazwą Szansa na sukces Nr POKL 09 01 02 24 142/13, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.