eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 527 i 530 w Łukcie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Olsztyn: Przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 527 i 530 w Łukcie
Numer ogłoszenia: 163521 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5261900, fax 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarząd Dróg.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 527 i 530 w Łukcie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich: nr 527( Pasłęk - Morąg - Olsztyn) i nr 530( Ostróda - Dobre Miasto) wraz z przebudową wlotów dróg, w miejscowości Łukta, - przeprowadzenie pomiarów związanych z monitoringiem efektów realizacji zadania poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zakres robót obejmuje przebudowę skrzyżowania czterowylotowego bez sygnalizacji świetlnej na skrzyżowanie typu małe rondo o średnicy zewnętrznej 36m, przebudowę wlotów dróg na łącznej długości od zewnętrznej krawędzi ronda: 324,25+100,00+237,86+146,36=808,47m, budowę chodników, ścieżek rowerowych, przebudowę kanalizacji deszczowej i sieci elektroenergetycznych, budowę oświetlenia drogowego oraz wycinkę drzew i nasadzenie zieleni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. mają do dyspozycji 1 osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, b. mają do dyspozycji 1 osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, c. mają do dyspozycji 1 osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, d. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zadanie związane przebudową skrzyżowania lub przebudową ulicy, obejmujące budowę nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z przebudową sieci uzbrojenia podziemnego i budową oświetlenia ulicznego , o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (przez cały okres realizacji robót budowlanych), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek 3)a spełnia każdy z wykonawców, a pozostałe warunki spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) informacje dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego), 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ustanowiony pełnomocnik składa dokumenty wymienione w pkt. nr 1), 3), 4), dokumenty wymienione w pkt. 2) i 5) składa każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg. Cena SIWZ - bezpłatna ( w wersji papierowej 100 zł.).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, pok. 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.