eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Pobiedziska: Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 163475 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97638 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Obsługa prawna powinna być prowadzona w zakresie określonym przepisami ustawy o radcach prawnych (Dz.U. z 2002 r., nr 123, poz. 1059 ze zmianami) i polegać winny na: a) bieżącym doradztwie prawnym , b) sporządzaniu opinii i ekspertyz prawnych, c) udzielaniu porad i konsultacji prawnych, d) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów umów i porozumień, e) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów decyzji, postanowień i ugód administracyjnych wydawanych (zatwierdzanych) przez Zamawiającego w granicach przysługujących mu kompetencji f) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów uchwał Rady Miejskiej a jeżeli wystąpi konieczność -przygotowanie projektów uchwał, g) uczestnictwie lub reprezentacji Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych z parterami handlowymi klienta, bakami i innymi podmiotami, h) doradztwu, sporządzaniu opinii, kontroli umów w zakresie zamówień publicznych, i) udziale w sesjach Rady Miejskiej oraz jeżeli to konieczne to udział w Komisjach j) reprezentacji Gminy Pobiedziska w zakresie: -z uczestnictwa w postępowaniu nadzorczym (przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia, wyjaśnienia i stanowiska) -zaskarżania rozstrzygnięć nadzorczych do WSA -zastępstw procesowych w postępowaniu przed WSA i NSA, -zastępstw w sprawach odwołań wniesionych przez strony postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - uczestnictwa w prowadzonych przez Gminę negocjacjach w sprawie nawiązania zmiany lub rozwiązania stosunków prawnych j) wdrażaniu nowych regulacji prawnych: - analizy skutków prawnych zmian w przepisach prawa samorządowego dla Gminy - przygotowania projektów niezbędnych aktów prawnych i innych dokumentów związanych z wejściem w życie nowych przepisów. 2. Usługi wymienione w ust. 1 lit. a , c- g świadczone będą w terminie możliwie najkrótszym, maksymalnie do 5 dni roboczych. 3. Usługi wymienione w ust. 1 lit b. świadczone będą w terminie do 10 dni roboczych. 4. Usługi wymienione w ust. 1 lit. h. świadczone będą w terminie możliwie najkrótszym, maksymalnie do 2 dni roboczych. 5. Pomoc prawna udzielana będzie w siedzibie Zamawiającego trzy razy w tygodniu w godzinach pracy urzędu minimum 4 godziny w ciągu jednego pobytu (12 godzin tygodniowo). Pozostała działalność może być wykonywana w siedzibie radcy prawnego bądź adwokata. 6. Liczba godzin w siedzibie Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych może ulec zwiększeniu do 20 godzin tygodniowo bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 7. Usługa w siedzibie Zamawiającego pełniona będzie wyłącznie przez Radcę Prawnego bądź Adwokata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Adamczewska, ul. Powstańców Wlkp. 46, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56088,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51564,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144648,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.