eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Pobiedziska: Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 97638 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obsługa prawna powinna być prowadzona w zakresie określonym przepisami ustawy o radcach prawnych (Dz.U. z 2002 r., nr 123, poz. 1059 ze zmianami) i polegać winny na: a) bieżącym doradztwie prawnym , b) sporządzaniu opinii i ekspertyz prawnych, c) udzielaniu porad i konsultacji prawnych, d) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów umów i porozumień, e) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów decyzji, postanowień i ugód administracyjnych wydawanych (zatwierdzanych) przez Zamawiającego w granicach przysługujących mu kompetencji f) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów uchwał Rady Miejskiej a jeżeli wystąpi konieczność -przygotowanie projektów uchwał, g) uczestnictwie lub reprezentacji Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych z parterami handlowymi klienta, bakami i innymi podmiotami, h) doradztwu, sporządzaniu opinii, kontroli umów w zakresie zamówień publicznych, i) udziale w sesjach Rady Miejskiej oraz jeżeli to konieczne to udział w Komisjach j) reprezentacji Gminy Pobiedziska w zakresie: -z uczestnictwa w postępowaniu nadzorczym (przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia, wyjaśnienia i stanowiska) -zaskarżania rozstrzygnięć nadzorczych do WSA -zastępstw procesowych w postępowaniu przed WSA i NSA, -zastępstw w sprawach odwołań wniesionych przez strony postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - uczestnictwa w prowadzonych przez Gminę negocjacjach w sprawie nawiązania zmiany lub rozwiązania stosunków prawnych j) wdrażaniu nowych regulacji prawnych: - analizy skutków prawnych zmian w przepisach prawa samorządowego dla Gminy - przygotowania projektów niezbędnych aktów prawnych i innych dokumentów związanych z wejściem w życie nowych przepisów. 2. Usługi wymienione w ust. 1 lit. a , c- g świadczone będą w terminie możliwie najkrótszym, maksymalnie do 5 dni roboczych. 3. Usługi wymienione w ust. 1 lit b. świadczone będą w terminie do 10 dni roboczych. 4. Usługi wymienione w ust. 1 lit. h. świadczone będą w terminie możliwie najkrótszym, maksymalnie do 2 dni roboczych. 5. Pomoc prawna udzielana będzie w siedzibie Zamawiającego trzy razy w tygodniu w godzinach pracy urzędu minimum 4 godziny w ciągu jednego pobytu (12 godzin tygodniowo). Pozostała działalność może być wykonywana w siedzibie radcy prawnego bądź adwokata. 6. Liczba godzin w siedzibie Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych może ulec zwiększeniu do 20 godzin tygodniowo bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 7. Usługa w siedzibie Zamawiającego pełniona będzie wyłącznie przez Radcę Prawnego bądź Adwokata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zaświadczenia właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej lub Okręgowej Izby Radców Prawnych potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać Zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia i wpisane są na właściwą listę adwokatów lub radców prawnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego lub organów administracji rządowej przez minimum 12 miesięcy (łącznie).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez wykazanie że dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami, w tym przynajmniej jednej osoby posiadającymi uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie każdy, w zakresie obsługi prawnej organów administracji rządowej lub jednostek samorządu terytorialnego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowymjako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.