eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Remont dróg leśnych w 2012 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Przygodzice: Remont dróg leśnych w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 160964 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin , ul. Wrocławska 11, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7348124, faks 062 7348128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.antonin.poznan.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 3. 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest remont - naprawa dróg gruntowych leśnych i dojazdów p-poż, na terenie trzech obrębów N-ctwa Antonin poprzez: 1. Wyrównaniu podbudowy mieszanką z kamienia łamanego lub ze skruszenia elementów betonowych 0/63 mm. 2. Jw. lecz żużlem wielkopiecowym. 3. Wymiana przepustów z rur betonowych fi 50 cm. 4. Remont cząstkowy drogi tłuczniowej poprzez uzupełnienie powstałych dziur i wyboi kruszywem łamanym z wyrównaniem i zawałowaniem - na terenie jednego obrębu (Moja Wola) Podane obmiary, ilości i grubości są szacowane dla celów wyceny i mogą ulec nieznacznej zmianie podczas wykonawstwa robót. Szczegółowy zakres robót i ilości zawiera przedmiar robót i SST.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w stosunku do zamówienia określonego przez zakres prac wyszczególnionych wyżej przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. - do 50%

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 2000,00 zł, słownie: dwatysiące złotych 00 groszy, 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 2000,00 zł, słownie: dwatysiące złotych 00 groszy, 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 2000,00 zł, słownie: dwatysiące złotych 00 groszy. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BOŚ 07 1540 1173 2001 4000 0130 0001 z adnotacją: Wadium - Remont dróg leśnych w 2012 roku 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2012-06-01, sposób przekazania: w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej, należy w formie oryginału dołączyć do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - w ostatnich pięciu latach wykonali z należytą starannością co najmniej 3 podobne roboty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, gdzie każda robota była o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł brutto, potwierdzona przez Inwestora. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku spełnia - niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość, co najmniej 100000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku spełnia - niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych, albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140. ust. 3. ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.antonin.poznan.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Antonin - Antonin ul. Wrocławska 11, 63-421 Przygodzice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 08:30, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Antonin w Antoninie ul. Wrocławska 11, 63-421 Przygodzice sekretariat (pokój nr 18).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg leśnych - obręb leśny Antonin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Naprawa dróg gruntowych poprzez wyrównanie podbudowy mieszanką z kamienia łamanego 0/63 mm o szerokości 3,5m i średniej grubości 15 cm. Podbudowa wykonywana na drodze leśnej odcinkami o długościach od 20 do 100 mb. Szacowana ilość wyrównania podbudowy - 5250 m2. Należy zastosować kruszywo naturalne łamane lub ze skruszenia elementów betonowych. 2. Naprawa dróg gruntowych poprzez wyrównanie podbudowy żużlem wielkopiecowym o szerokości 3,5 m i średniej grubości 15 cm i 5 cm. Podbudowa wykonywana na drodze leśnej odcinkami o długościach od 20 do 100 mb. Szacowana ilość podbudowy - 1750 m2. 3. Wykonanie wymiany przepustów z rur betonowych fi 50 cm na drodze leśnej. Przepust o dł. 5,00 mb z dwoma ściankami z muru darniowego. W zakres wymiany wchodzą roboty ziemne (wykop i nasyp - około 2 m3 wykopu i nasypu na jeden przepust) wraz z wywozem i utylizacją gruzu na odległość do 5 km. Ilość przepustów - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg leśnych - obręb leśny Moja Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Naprawa dróg gruntowych poprzez wyrównanie podbudowy mieszanką z kamienia łamanego 0/63 mm o szerokości 3,5m i średniej grubości 15 cm. Podbudowa wykonywana na drodze leśnej odcinkami o długościach od 20 do 100 mb. Szacowana ilość wyrównania podbudowy - 5250 m2. Należy zastosować kruszywo naturalne łamane lub ze skruszenia elementów betonowych. 2. Naprawa dróg gruntowych poprzez wyrównanie podbudowy żużlem wielkopiecowym o szerokości 3,5 m i średniej grubości 15 cm i 5 cm. Podbudowa wykonywana na drodze leśnej odcinkami o długościach od 20 do 100 mb. Szacowana ilość podbudowy - 2800 m2. 3. Wykonanie wymiany przepustów z rur betonowych fi 50 cm na drodze leśnej. Przepust o dł. 5,00 mb z dwoma ściankami z muru darniowego. W zakres wymiany wchodzą roboty ziemne (wykop i nasyp - około 2 m3 wykopu i nasypu na jeden przepust) wraz z wywozem i utylizacją gruzu na odległość do 5 km. Ilość przepustów - 4 szt. 4. Remont cząstkowy dróg tłuczniowych na długości 5,99 km poprzez uzupełnienie powstałych dziur i wyboi kruszywem łamanym z wyrównaniem i zawałowaniem. Szacowana powierzchnia wyrównania - 410 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg leśnych - obręb leśny Świeca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Naprawa dróg gruntowych poprzez wyrównanie podbudowy mieszanką z kamienia łamanego 0/63 mm o szerokości 3,5m i średniej grubości 15 cm. Podbudowa wykonywana na drodze leśnej odcinkami o długościach od 20 do 100 mb. Szacowana ilość wyrównania podbudowy - 3500 m2. Należy zastosować kruszywo naturalne łamane lub ze skruszenia elementów betonowych. 2. Naprawa dróg gruntowych poprzez wyrównanie podbudowy żużlem wielkopiecowym o szerokości 3,5 m i średniej grubości 15 cm i 5 cm. Podbudowa wykonywana na drodze leśnej odcinkami o długościach od 20 do 100 mb. Szacowana ilość podbudowy - 1750 m2. 3. Wykonanie wymiany przepustów z rur betonowych fi 50 cm na drodze leśnej. Przepust o dł. 5,00 mb z dwoma ściankami z muru darniowego. W zakres wymiany wchodzą roboty ziemne (wykop i nasyp - około 2 m3 wykopu i nasypu na jeden przepust) wraz z wywozem i utylizacją gruzu na odległość do 5 km. Ilość przepustów - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.