eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Modernizacja budynku mieszkalnego dwu rodzinnego przy ul. Sikorskiego 14. w Międzyrzecu Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Międzyrzec Podlaski: Modernizacja budynku mieszkalnego dwu rodzinnego przy ul. Sikorskiego 14. w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 160500 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec, ul. Warszawska 53, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3714206, fax 083 3714206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/miedzyrzec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego dwu rodzinnego przy ul. Sikorskiego 14. w Międzyrzecu Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PROJEKTU ARCHITEKTONICZNEGO. Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt przebudowy stropodachu budynku mieszkalnego - w konsekwencji powodującej jego nadbudowę. Podwyższenie budynku w kalenicy wyniesie około 1,5 m. W zakres robót wchodzi również docieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą lekką-mokrą (BSO), ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji , wymiana lastrykowych posadzek na balkonach i schodach zewnętrznych, wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej. ZAKRES ROBÓT. 1. Wykonanie konstrukcji więźby dachowej na stropodachu; 2. Pokrycie dachu blachą trapezową; 3. Wykonanie obróbek blacharskich; 4. Wykonanie instalacji odgromowej; 5. Ocieplenie stropodachu wełną mineralną; 6. Ocieplenie budynku styropianem z położeniem wyprawy tynkarskiej; 7. Naprawa schodów wejściowych; 8. Ułożenie płytek mrozoodpornych na schodach i tarasach; 9. Malowanie stolarki; 10. Wykonanie izolacji fundamentów; 11. Położenie wyprawy żywicznej na ścianach podpiwniczenia; 12. Wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej. Uwaga: Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót i kosztorys ofertowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł. Słownie: cztery tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ujednolicony tekst ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą w szczególności spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1.1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. spełniają wymogi art.22. ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2. 1.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia; 2.2. wykonali , w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (tj. z zakresu robót budowlanych o stopniu skomplikowania odpowiadającym co najmniej niniejszemu zamówieniu) i wartością przedmiotowi zamówienia , nie mniejszym jednak niż 80 tys. zł (brutto) każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane, 2.3. dysponują specjalistą, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlane, które są potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1 spełniają wymogi z pkt 1.1 każdy oddzielnie 3.2. spełniają pozostałe punkt łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania. 3) dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane należycie ( referencje, lub protokóły odbioru robót, lub opinie - dotyczące ww. usług ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania), 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 5) kopie dokumentów potwierdzających, że specjaliści posiadają wymagane uprawnienia oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej : 1. w ust.1 pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymienione w ust. 2 p.1 litera a lub odpowiednio w ust.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, . 5. Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez tłumacza przysięgłego (opatrzone jego podpisem i pieczęcią).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/miedzyrzec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Międzyrzec ul. Warszawska 53., 21-560 Międzyrzec Podlaski woj. lubelskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego Nadleśnictwo Międzyrzec ul. Warszawska 53., 21-560 Międzyrzec Podlaski woj. lubelskie - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.