eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa drobnego sprzetu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Łódź: Dostawa drobnego sprzetu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 16029 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzetu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzetu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi Zamówienia jest podzielone na 52 części Wartośc zamówienia poniżej 206 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 52.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a których łączna wartość stanowi 70 % wartości brutto składanej oferty (suma części na które wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości stanowiącej 70 % wartości brutto składanej oferty (suma części na które wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ; 4.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ Inne dokumenty wymagane SIWZ: 5.Katalogi lub foldery potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia określonego w częściach 3 i 4 Załącznika nr 3 do SIWZ. 6Dokumenty rejestracyjne potwierdzające, ze zaoferowane w częściach 49 i 50 wyroby są zarejestrowane w klasie IIa zgodnie z regułą 7 jako chirurgiczne inwazyjne wyroby medyczne. 7.Formularz cenowy - Załącznik Nr 3do SIWZ 8.Celem oceny zgodności parametrów oferowanego drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych określonych w częściach 1 - 8 załącznika nr 3 do SIWZ, należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilościach podanych w ww załączniku. Termin dostawy próbek - najpóźniej w dniu otwarcia ofert (próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą: - Załączniki - wymienione w pkt 8.1-8.7 SIWZ - Formularz cenowy- Załącznik nr 3 do SIWZ - Próbki materiałów medycznych dla części 1 - 8 w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181, Łódź Pawilon C, I piętro (Dział Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Okólna 181, Łódź Pawilon C, II piętro (Kancelarai Zespołu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.