eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Przebudowa alejek parku zabytkowego przy ul. Warszawskiej i Szkolnej w Przysusze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Przysucha: Przebudowa alejek parku zabytkowego przy ul. Warszawskiej i Szkolnej w Przysusze
Numer ogłoszenia: 160133 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125563 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 6752823, faks 048 6752106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa alejek parku zabytkowego przy ul. Warszawskiej i Szkolnej w Przysusze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Nazwa zamówienia: Przebudowa alejek parku zabytkowego przy ul. Warszawskiej i Szkolnej w Przysusze 3.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy alejek parku zabytkowego przy ulicy Warszawskiej i Szkolnej w Przysusze. Park, w którym planowana jest przebudowa alejek został wraz z Lamusem i dworem wpisany jako zespół dworski do rejestru zabytków byłego województwa radomskiego prawomocną decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Radomiu z dnia 15.03.1982 r. pod nr rejestru 140/A/82. Zakres robót objętych zamówieniem obejmujące w szczególności: 3.2.1. Otworzenie (wyznaczenie) przebiegu trasy i punktów wysokościowych alejek. 3.2.2. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych, trelinki, oraz bloczków pokrytych asfaltem; 3.2.3. Rozebranie nawierzchni bitumicznych gr. do 2 cm oraz destruktu; 3.2.4. Rozebranie nawierzchni żwirowych gr. do 10 cm; 3.2.5. Rozbiórka obrzeży betonowych; 3.2.6. Wykonanie korytowania na całej szerokości alejek o głębokości średnio 15 cm; 3.2.7. Wykonanie profilowania i zagęszczenia pod warstwy konstrukcyjne; 3.2.8. Wykonanie podbudowy pod alejki z ulepszonego gruntu stabilizowanego cementem o grubości 10 cm Rm =1.5 MPa; 3.2.9. Wykonanie alejek parku z kostki brukowej betonowej kolorowej płukanej, imitującej granit o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm; 3.2.10. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. 3.3. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z: 3.3.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.3.2. Dokumentacją projektową; 3.3.3. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do dokumentacji projektowej należy traktować jako materiał pomocniczy przy opracowaniu oferty. Uwaga 2: 1. Materiały z rozbiórki nawierzchni alejek typu obrzeża betonowe, betonowe płyty chodnikowe nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania do celów przebudowy alejek w parku stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3.4. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, SIWZ a konieczne do uwzględnienia ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa: 3.4.1. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, Uwaga 3: Roboty budowlane muszą być prowadzone w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektów użyteczności publicznej: sąd rejonowy i muzeum, przedszkole. W przypadku, gdy będzie to konieczne, wykonawca opracuje oraz wykona na własny koszt - włącznie z niezbędnymi uzgodnieniami - projekt czasowej organizacji ruchu łącznie z ustawieniem znaków drogowych na czas wykonywania robót. 3.4.2. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy, 3.4.3. Zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), 3.4.4. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej. Uwaga 4: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego, Polskich Norm, Norm Branżowych oraz innymi aktami prawnymi. 3.6. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Przysucha nr ewidencyjny działki 4325/1. 3.9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożenna Jakubczyk P.H.U. DRÓG-BUD, ul. Kochanowskiego 173, 26-432 Wieniawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330646,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288694,53

  • Oferta z najniższą ceną: 283298,52 / Oferta z najwyższą ceną: 296820,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.