eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Kursy zawodowe w ramach zadania Aktywna Integracja w projekcie pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym cz. I Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Ryglice: Kursy zawodowe w ramach zadania Aktywna Integracja w projekcie pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym cz. I Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 159624 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach , ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 14 644 36 47, faks 14 644 36 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe w ramach zadania Aktywna Integracja w projekcie pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym cz. I Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są kursy Aktywna Integracja w ramach projektu pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym cz. I. Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Przeprowadzenie warsztatów z zakresu porad i zabiegów wizażu i stylizacji fryzur oraz warsztatów z zakresu porad i zabiegów kosmetycznych, wraz z potrzebnymi egzaminami dla klientów Zamawiającego, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w projekcie pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów z zakresu porad i zabiegów wizażu i stylizacji fryzur oraz warsztatów z zakresu porad i zabiegów kosmetycznych, dla 19 Uczestników Projektu. Przewidywana liczba godzin szkoleniowych dla Uczestników Projektu szkolenia wynosi: min. 60 godzin (1 godzina = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy) w tym zarówno zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8:00 do 15:00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie nie więcej niż 6 godzin. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności wykonywania zabiegów z zakresu fryzjerstwa oraz wizażu, stylizacji fryzur i paznokci. Program szkolenia obejmuje co najmniej: a)podstawy wizażu, stylizacji fryzur oraz kosmetologii; b)stanowisko pracy i przybory wizażystki, przygotowanie modelki do makijażu; c)typologia i indywidualizacji urody; d)harmonia kolorów, barwy podstawowe, ich typologia, kompozycja i zastosowanie; e)techniki wykonywania profesjonalnego wizażu, kamuflaż, modelarz, korekcja twarzy; f)makijaż dzienny, makijaż wieczorowy, sporty visage, wizażu osoby dojrzałej - makijaż kobiety; g)techniki kamuflażu blizn, wykwitów, plam h)określenie typu urody i sylwetki, dobór fryzury, ubioru, korekcja stylu, figury, twarzy, i)zastosowanie dodatków, biżuterii. Program szkolenia obejmuje naukę elementów stylizacji i doboru fryzur, materiałoznawstwa, zasad BHP oraz obsługi klienta. Podczas zajęć teoretycznych z zakresu fryzjerstwa uczestnicy/uczestniczki poznają budowę włosa oraz zasady koloryzacji, preparaty do pielęgnacji włosów i trwałej ondulacji. Podczas części praktycznej uczestnicy/uczestniczki nauczą się różnych technik strzyżenia. Dowiedzą się również jak stylizować fryzury wieczorowe: jak dobierać kosmetyki, elementy ozdobne oraz dopinki. Zakres tematyczny kursu obejmuje również stylizacje paznokci. Osoby uczestniczące w szkoleniach dowiedzą się jakie są przeciwwskazania do wykonania zabiegu manicure i zabiegów pielęgnacyjnych dłoni oraz jakie są poszczególne etapy wykonywania tego typu zabiegów. Nauczą się również różnych technik zdobienia paznokci w tym manicure hybrydowy. Uczestnicy kursu będą uczestniczyć w wykładach i zajęciach praktycznych oraz będą wykonywać ćwiczenia i zadania praktyczne kształtujące i doskonalące nabyte umiejętności. Każdy uczestnik będzie też indywidualnie wykonywał zadania praktyczne oraz prace zadane przez wykładowcę. Wykonawca musi dysponować materiałami dydaktycznymi i sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom warsztatów niezbędne materiały szkoleniowo - dydaktyczne, wszelkie środki kosmetyczne i higieniczne, fartuch, palety do analizy kolorystycznej, przenośne suszarki do paznokci itp. Materiały te po zakończonym kursie wykonawca powinien za potwierdzeniem odbioru przekazać Uczestnikom Projektu uczestniczącym w kursie. Pracownie, w których będą odbywały się zajęcia (teoretyczne i praktyczne) winny być wyposażone w niezbędne materiały szkoleniowe, profesjonalne sprzęty do praktycznej nauki zawodu. Zamawiający wymaga dla zapewnienia wymaganego poziomu szkolenia, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące zajęcia teoretyczno - praktyczne spełniała/spełniały następujące warunki: a)wykształcenie kierunkowe, osoby posiadające przynajmniej trzyletnie doświadczenie dydaktyczne i zawodowe związane z tematyką warsztatów. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186). W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia. Uczestnicy szkolenia winni otrzymać: Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z § 7 ust. 7 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz. 186). 2.Przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie Profesjonalny sprzedawcaz obsługą programów do fakturowania, kas fiskalnych i terminali płatniczych wraz z niezbędnymi egzaminami dla klientów Zamawiającego, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w projekcie pn.Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie 1 kursu zawodowego w zakresie Profesjonalny sprzedawca z obsługą programów do fakturowania, kas fiskalnych i terminali płatniczych, dla 7 Uczestników Projektu. Przewidywana liczba godzin szkoleniowych dla Uczestników Projektu szkolenia wynosi: min. 100 godzin (1 godzina = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy) w tym zarówno zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8:00 do 15:00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie nie więcej niż 6 godzin. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń dla zawodu kasjer handlowy (kod zawodu: 523002) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujące się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl, oraz być zgodny z § 75 ust. 4 Rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). Zakres tematyczny powinien zapewnić w szczególności nabycie wiedzy w zakresie: a)budowa i obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, b)obsługa programów komputerowych do wystawiania faktur i rachunków, c)wystawiania faktur i rachunków, not korygujących, d)sprzedaż towarów na kasie, e)drukowanie raportów kasowych, f)zasady przechowywania i magazynowania towarów, g)zasady BHP w obiekcie handlowym, h)profesjonalna obsługa klienta, i)realizację płatności gotówkowych i bezgotówkowych, j)fakturowanie i dokumentowanie sprzedaży. Wykonawca powinien posiadać co najmniej 7 stanowisk wyposażonych w kasę fiskalną i terminal płatniczy po jednym dla każdego uczestnika szkolenia Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r.w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186). W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia. Uczestnicy szkolenia winni otrzymać: Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z § 7 ust. 7 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz. 186). Kurs ma na celu przygotowanie do skutecznych i nowoczesnych metod sprzedaży oraz do samodzielnej pracy na tym stanowisku Uczestnicy kursu będą uczestniczyć w wykładach i zajęciach praktycznych oraz będą wykonywać ćwiczenia i zadania praktyczne kształtujące i doskonalące nabyte umiejętności. Każdy uczestnik będzie też indywidualnie wykonywał zadania praktyczne oraz prace zadane przez wykładowcę. Wykonawca musi dysponować materiałami dydaktycznymi i sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia. W przypadku zajęć praktycznych, każdy uczestnik powianiem mieć zapewnioną odrębną kasę fiskalną, komputer oraz terminal płatniczy. 3.Przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie Magazynier z obsługą wózka jezdniowego wraz z niezbędnymi egzaminami dla klientów Zamawiającego, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w projekcie pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie 1 kursu zawodowego w zakresie Magazynier z obsługą wózka jezdniowego, dla 2 Uczestników Projektu. Przewidywana liczba godzin szkoleniowych dla Uczestników Projektu szkolenia wynosi: min. 110 godzin (1 godzina = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy) w tym zarówno zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8:00 do 15:00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie nie więcej niż 6 godzin. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu, który przeprowadza Urząd Dozoru Technicznego i uzyskanie uprawnień w zakresie obsługi wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowej oraz przygotowanie do pracy magazyniera. Program szkolenia powinien wykorzystywać modułowe programy szkoleń dla zawodu magazynier (kod zawodu: 432103) oraz kierowca operator wózków jezdniowych (kod zawodu: 834401) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej oraz z § 75 ust. 4 Rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). Zakres tematyczny powinien zapewnić w szczególności nabycie wiedzy w zakresie: a)budowa i wyposażenie wózka jezdniowego, b)czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego, c)praktyczna nauka jazdy i manewrowanie wózkiem jezdniowym, d)wymiana butli przy wózkach jezdniowych, e)dokumentacja organizacji magazynu, f)gospodarka magazynowa, g)wystawianie dokumentów sprzedaży, h)przyjmowanie towarów do magazynu, i)sporządzanie zamówień, j)odbiór ilościowy i jakościowy, k)sposoby rozmieszczania towarów w magazynie, l)ładunkoznawstwo, m)przepisy BHP w jednostce handlowej i podczas pracy z wózkiem jezdniowym. Zamawiający wymaga dla zapewnienia wymaganego poziomu szkolenia, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące zajęcia teoretyczno - zawodowe spełniała/spełniały następujące warunki: a)posiadała/posiadały wykształcenie wyższe techniczne; b)prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce. Wykonawca powinien gwarantować uczestnikowi szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne do egzaminu państwowego i do wykonywania pracy w zawodzie operatora koparko - ładowarki.. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić egzamin przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszt ponownego egzaminu ponosi uczestnik kursu. Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma ologowany certyfikat,zaświadczenie potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający: numer z rejestru, imię i nazwisko, numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania, liczbę godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz po pozytywnym wyniku egzaminu przeprowadzonego przez UDT - zezwolenie na prowadzenie wózka jezdniowego. 4.Przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie Spawanie metodą MIG/MAG wraz z niezbędnymi egzaminami dla klientów Zamawiającego, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w projekcie pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie 1 kursu zawodowego w zakresie Spawanie metodą MIG/MAG, dla 1 Uczestnika Projektu. Przewidywana liczba godzin szkoleniowych dla Uczestników Projektu szkolenia wynosi: min. 125 godzin (1 godzina = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy) w tym zarówno zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8:00 do 15:00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie nie więcej niż 6 godzin. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności spawalniczych przez uczestnika kursu, zapoznanie uczestnika kursu z budową typowych urządzeń, poznanie aktualnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych obowiązujących w Polsce, przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa. Zamawiający wymaga dla zapewnienia wymaganego poziomu szkolenia, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące zajęcia teoretyczno - zawodowe spełniała,spełniały następujące warunki: c)Posiadała/posiadały wykształcenie wyższe techniczne; d)Prowadziła/prowadziły, co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce. Wykonawca powinien gwarantować uczestnikowi szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne do egzaminu państwowego i do wykonywania pracy w zawodzie spawacz metodą MIG/MAG Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186). W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia. Uczestnicy szkolenia winni otrzymać: Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia,zgodnie z § 7 ust. 7 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz. 186). W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i sfinansowania przystąpienia uczestnika kursu do egzaminu państwowego jeżeli jest wymagany do uzyskania kwalifikacji (przynajmniej jedno podejście każdego uczestnika kursu). 5.Przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie Florysta/bukieciarz z obsługą kasy fiskalnej wraz z niezbędnymi egzaminami dla klientów Zamawiającego, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w projekcie pn. Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie 1 kursu zawodowego w zakresie Florysta/bukieciarz z obsługą kasy fiskalnej, dla 9 Uczestników Projektu. Przewidywana liczba godzin szkoleniowych dla Uczestników Projektu szkolenia wynosi: min. 110 godzin (1 godzina = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy) w tym zarówno zajęcia praktyczne (na żywych jak i sztucznych kwiatach) jak i teoretyczne. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8:00 do 15:00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie nie więcej niż 6 godzin. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników przygotowania teoretyczno praktycznego do wykonywania pracy w charakterze florysty. Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia, a)podział i przegląd roślin ozdobnych znajdujących się w użyciu potrzeb dekoracyjnych. b)wykorzystanie poszczególnych części roślin w układaniu kompozycji kwiatowych, c)pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych, d)ochrona roślin ozdobnych, e)materiały i akcesoria wykorzystywane w florystyce, f)podstawowe wiadomości o kompozycjach roślinnych oraz zasady ich tworzenia, g)dekoracje komunijne i ślubne, i)dekoracje świąteczne oraz okolicznościowe, j)florystyka pogrzebowa, k)kompozycje z kwiatów suchych, l)układanie kwiatów w naczyniach, m)dekoracje witryn sklepów oraz wnętrz na różne okazje, n)artykuły dekoracyjne i pomocnicze stosowane do pakowania prezentów oraz pakowanie, o)nabycie przez uczestników umiejętności obsługi kas fiskalnych, p)organizacja pracy w kwiaciarni, q)kultura obsługi klienta w handlu. Uczestnicy kursu będą uczestniczyć w wykładach i zajęciach praktycznych oraz będą wykonywać ćwiczenia i zadania praktyczne kształtujące i doskonalące nabyte umiejętności. Każdy uczestnik będzie też indywidualnie wykonywał zadania praktyczne oraz prace zadane przez wykładowcę. Wykonawca musi dysponować materiałami dydaktycznymi i sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom warsztatów niezbędne materiały szkoleniowo - dydaktyczne. Materiały te po zakończonym kursie wykonawca powinien za potwierdzeniem odbioru przekazać Uczestnikom Projektu uczestniczącym w kursie. Pracownie, w których będą odbywały się zajęcia (teoretyczne i praktyczne) winny być wyposażone w niezbędne materiały szkoleniowe, profesjonalne sprzęty do praktycznej nauki zawodu. Zamawiający wymaga dla zapewnienia wymaganego poziomu szkolenia, aby osoba,osoby prowadząca,prowadzące zajęcia teoretyczno - praktyczne spełniała,spełniały następujące warunki: b),wykształcenie kierunkowe, osoby posiadające przynajmniej trzyletnie doświadczenie dydaktyczne i zawodowe związane z tematyką warsztatów. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186). W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia. Uczestnicy szkolenia winni otrzymać: Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z § 7 ust. 7 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz. 186). II. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 roku. III. Zajęcia zarówno praktyczne jak i teoretyczne organizowane w ramach kursów zawodowych będących przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane na terenie Gminy Ryglice. Gdy warunki lokalowe lub charakter danego szklenia uniemożliwią realizację kursu na terenie gminy Ryglice, zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone w odległości nie większej niż 50 km od Gminy Ryglice. W takiej sytuacji Wykonawca zapewni kursantom dowóz na szkolenie bądź zwrot kosztów dojazdu na miejsce szkolenia, zgodnie z obowiązującymi zasadami. Miejsce realizacji kursów Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Zajęcia praktyczne mają się odbywać w odpowiednio do tego przygotowanych i wyposażonych zgodnie z tematem szkolenia pomieszczeniach. Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w profesjonalnie przygotowanych salach, z wyposażeniem multimedialnym, np. w: aparaturę audiowizualną, kserokopiarkę, rzutnik pisma, tablicę flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo-magnetyczna), biurka i krzesła. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się oddzielnie. Wykonawca podczas szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 15:00. IV. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników kursów zawodowych będących przedmiotem zamówienia od następstw nieszczęśliwych wypadków za pełny okres trwania kursów powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników, którym nie przysługuje stypendium szkoleniowe oraz osób posiadających prawo do stypendium, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną prace zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuują szkolenie. V. Wykonawca gdy zaistnieje taka konieczność zobowiązany jest dla uczestników kursów będących przedmiotem zamówienia zorganizować i sfinansować badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie mają być przeprowadzone jeżeli przepisy tego wymagają aby wziąć udział w kursie. Badania lekarskie muszą być przeprowadzone przed rozpoczęciem kursów, przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego kursu. VI. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienie uczestnikom kursów będących przedmiotem zamówienia, transportu na miejsce realizacji kursów i z powrotem, autobusem klimatyzowanym, posiadającym aktualny przegląd techniczny lub też jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce realizacji kursu. VII. Wykonawca w trakcie kursów powinien zapewnić uczestnikom usługę cateringową w formie drożdżówek (różne smaki) po 2 sztuki na Uczestnika kursu, ciastka kruche, kawa, herbata, napoje zimne (soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana), cukier, śmietanka w proszku, kubki jednorazowe, talerzyki jednorazowe, serwetki, łyżeczki jednorazowe, paluszki słone, ciastka kruche. W sytuacji gdy zajęcia w ciągu dnia trwać będą min.6 godz. Wykonawca w trakcie kursów powinien zapewnić uczestnikom usługę cateringową w formie jednodaniowego, ciepłego posiłku. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursów, warsztatów bezpłatne zaplecze socjalne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników kursów. VIII. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć na własność każdego Uczestnika Projektu w trakcie kursów, w materiały dydaktyczne zgodne z ich tematem (podręcznik lub inne niezbędne materiały dydaktyczne), materiały piśmiennicze (długopis, notatnik), jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych (do zajęć teoretycznych) dla Zamawiającego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę warsztatów koszt przeznaczonego dla Zamawiającego zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Materiały powinny być oznaczone logo POKL i przekazane Uczestnikom Projektu za potwierdzeniem odbioru. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. Z zajęć praktycznych i teoretycznych w ramach kursów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do ostatniego dnia miesiąca w którym miały kursy miejsce listę obecności. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursów dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi kursów z podanymi tematami wynikającymi z programu kursów, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia kursu. IX. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) imienna lista obecności uczestników kursów, warsztatów zarówno zajęć praktycznych jak i teoretycznych; b) dziennik zajęć zarówno praktycznych jak i teoretycznych przeprowadzonych w ramach kursów zawierający, wymiar godzin i rodzaj przeprowadzonych zajęć dla każdego uczestnika; X. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za wykonanie zamówienia zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestników na zajęcia praktyczne jak i teoretyczne przeprowadzonych w ramach kursów; b) przerwaniu udziału w kursach lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności Uczestnika Projektu, c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. XI. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia, następujących dokumentów: a) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły udział w kursach, warsztatach; b) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły udziału w kursach, warsztatach; c) kserokopii dziennika zajęć poświadczonej za zgodność z oryginałem; d) kserokopii list obecności poświadczonych za zgodność z oryginałem; e) oryginału kosztorysu powykonawczego; f) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia zamówienia. XII. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej ich przebiegu, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. Zleceniobiorca ma obowiązek opracować projekt ankiety i dostarczyć go do siedziby Zamawiającego nie później niż 5 dni przed datą jej przeprowadzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do w/w formularza, który może podlegać modyfikacjom, zgodnie z uwagami Zamawiającego. XIII Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy winien przedstawić proponowany przez niego harmonogram i ramowy program kursów będących przedmiotem zamówienia, który podlegać będzie uzgodnieniu z GOPS w Ryglicach. XIV. W zakresie realizacji całego zadania objętego zamówieniem Wykonawca korzystał będzie z obsługi administracyjno - techniczno - biurowej zapewnianej przez GOPS w Ryglicach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie dotyczącym 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie. 2) Sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmian jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje konieczności zwiększenia wynagrodzenia. Zmiany umowy wymagają dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, adres: ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, adres: ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.