To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Warszawa: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 155647 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229988 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie. 2. Obiekt to budynek dziewięciokondygnacyjny (podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9.309 m2 wraz z otaczającym go terenem. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych: a) szczegółowy zakres czynności oraz podstawowe obowiązki osób je wykonujących określa Załącznik nr 1 do SIWZ, a wykaz środków i materiałów, jakich Wykonawca będzie używał do wykonania tych prac, wraz z określeniem ich średniego zużycia w skali miesiąca - Załącznik nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b, b) w przypadku, gdy w wykazie środków i materiałów, o których mowa w lit. a, zostały wskazane znaki towarowe lub pochodzenie tych środków i materiałów, Zamawiający dopuszcza użycie środków i materiałów równoważnych; za równoważne uznaje się środki i materiały posiadające porównywalne (takie same lub lepsze) walory użytkowe i jakościowe, c) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 4.899 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1.100 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), d) do realizacji zamówienia Wykonawca wyznaczy co najmniej: - 6 osób sprzątających powierzchnię wewnętrzną (w tym co najmniej 2 osoby, o których mowa w lit. f), - 1 osobę sprzątającą powierzchnię zewnętrzną, - 1 osobę nadzorującą prawidłowe wykonywanie tych prac, e) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych będą świadczone w dniach pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, do godz. 8:00 i od godz. 16:15, z zastrzeżeniem lit. f, f) w celu zapewnienia stałego utrzymania czystości budynku w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:15-16:15, oraz sprzątania w tym czasie pomieszczeń plombowanych (których powierzchnia stanowi około 6% całkowitej powierzchni wewnętrznej), dyżur w tych godzinach będą pełnić w budynku co najmniej 2 osoby wyznaczone przez Wykonawcę spośród osób, o których mowa w lit. d, g) usługi sprzątania powierzchni zewnętrznych będą wykonywane codziennie, na bieżąco, we wszystkie dni tygodnia, z zastrzeżeniem, że sprzątanie ich po nocy musi zostać zakończone najpóźniej do godz. 7:45, h) w okresie zimowym usuwanie śniegu i oblodzeń powstałych w nocy musi być zakończone do godz. 7:45, natomiast w ciągu dnia, w czasie ciągłych opadów, usuwanie śniegu i oblodzeń musi być wykonywane na bieżąco, i) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w wykonywaniu usługi przez osobę (osoby) wyznaczoną przez Wykonawcę, dokona on, na żądanie Zamawiającego, zmiany składu osób świadczących usługi sprzątania, 2) mycie okien i żaluzji: a) prace te będą wykonywane trzy razy w okresie obowiązywania umowy na podstawie odrębnych zleceń, w terminach uzgodnionych wcześniej przez osoby wyznaczone przez Strony, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: - 921 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, - 454 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego). 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga, aby Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnił na pełny etat, na podstawie stosunku pracy, co najmniej 1 osobę długotrwale bezrobotną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN BLOCH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE VIVA-AQUA
jakie przetargi wygrała firma
JAN BLOCH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE VIVA-AQUA
- Jan Bloch Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe VIVA AQUA, ul. Leśniewska 3, 03-582 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221482,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187708,31
Oferta z najniższą ceną: 178341,43 / Oferta z najwyższą ceną: 256216,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.