eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XXV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XXV
Numer ogłoszenia: 154796 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53823 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XXV.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Karola Szymanowskiego w Oświęcimiu, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Janiny Garści w Chrzanowie, c) Zespół Państwowych Szkół Plastycznych w Krakowie, d) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Z. Noskowskiego w Krzeszowicach, e) Zespół Szkół Plastycznych w Bielsko-Białej. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Karola Szymanowskiego w Oświęcimiu a) ocieplenie stropodachu nad salami koncertowymi płytami z wełny mineralnej b) ocieplenie stropodachów części B, C i fragmentu części A granulatem z wełny mineralnej c) ocieplenie stropu nad podcieniem segmentu C płytami z wełny mineralnej d) docieplenie stropu segmentu C pomiędzy nieogrzewaną piwnicą a parterem płytami z wełny mineralnej e) ocieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych płytami polistyrenu ekstrudowanego wraz z wykonaniem izolacji wodnej typu średniego f) docieplenie ścian zewnętrznych części nadziemnych wełną mineralną g) wymiana stolarki okiennej na nową z PCV o U= 1,0 W/m2K h) wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej na aluminiową o U = 1,3 W/m2K i) wymiana instalacji c.o. j) budowa wentylacji mechanicznej sal koncertowych oraz wentylacji hybrydowej dla sal lekcyjnych k) wykonanie instalacji sterowania c.o. i monitorowania zużycia mediów l) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych m) budowa systemu ogniw PV 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Janiny Garści w Chrzanowie a) ocieplenie ścian fundamentowych i cokołu styropianem z wykonaniem izolacji pionowej b) ocieplenie ścian powyżej terenu styropianem c) docieplenie stropu nad poddaszem poprzez montaż dodatkowego docieplenia matami z wełny mineralnej d) docieplenie lukarn płytami Eurothane G pokrytą jednostronnie płytą gipsowo-kartonową z warstwą paroizolacji e) docieplenie podłogi na gruncie twardą poliuretanową płytą termoizolacyjną f) wymiana okien na nowe z PCV o U = 0,9W/m2K g) wymiana drzwi na nowe o U = 1,3W/m2K h) wymiana instalacji centralnego ogrzewania i) montaż klimakonwektorów na poddaszu z funkcją chłodzenia j) budowa instalacji wentylacji mechanicznej - nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła w sali koncertowej k) wymiana źródła ciepła na gazowa pompę ciepła, l) wymiana instalacji c.w.u , m) usprawnienie instalacji wentylacji grawitacyjnej n) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych o) budowa systemu BMS 2.3. Zespół Państwowych Szkół Plastycznych w Krakowie a) ocieplenie ścian poniżej gruntu płytami styroduru b) ocieplenie płytami styropianu ścian zewnętrznych szkieletowych c) docieplenie stropodachu w budynku głównym płytami warstwowymi z okładzinami z papy d) ocieplenie stropodachu w sali gimnastycznej płytami warstwowymi z okładzinami z papy e) docieplenie stropodachu nad pracowniami i korytarzami płytami warstwowymi z okładzinami z papy f) docieplenie stropu nad piwnicą twardymi poliuretanowymi płytami termoizolacyjnymi w okładzinie z laminatu paroizolacyjnego g) docieplenie podłogi na gruncie w piwnicy twardymi poliuretanowymi płytami termoizolacyjnymi w okładzinie z laminatu paroizolacyjnego h) docieplenie podłogi na gruncie na parterze twardymi poliuretanowymi płytami termoizolacyjnymi w okładzinie z laminatu i) docieplenie węgarków oraz ścian osłonowych płytami z polistyrenu ekstrudowanego j) wymiana okien na nowe okna aluminiowe lub PCV o Umax=0,9W/m2K. Okna zaopatrzyć w nawietrzaki okienne. k) wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o profilu aluminiowym o Umax=0,9W/(m2K) l) wymiana bramy garażowej na bramę izolowaną o Umax=1,3W/(m2 K) ł) wymiana instalacji c.o. m) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych n) budowa systemu ogniw PV o) budowa systemu BMS 2.4. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Z. Noskowskiego w Krzeszowicach 2.4.1 Budynek A a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samogasnącym b) docieplenie stropodachu płytami warstwowymi z okładzinami z papy c) docieplenie stropu nad garażem płytami warstwowymi z okładzinami z papy d) docieplenie węgarków oraz ścian osłonowych płytami z polistyrenu ekstrudowanego e) docieplenie podłogi na gruncie na parterze twardymi poliuretanowymi płytami termoizolacyjnymi w okładzinie z laminatu paroizolacyjnego f) docieplenie podłogi nad piwnicą twardymi poliuretanowymi płytami termoizolacyjnymi g) wymiana okien na nowe okna drewniane lub PCV o Umax=0,9W/m2 K h) wymiana luksferów na okna o U = 0,9 W/m2K i) wymiana drzwi wejściowych na aluminiowe o U = 1,3 W/m2K j) wymiana bramy garażowej na bramę izolowana o U = 1,3 W/m2K k) wymiana kotła gazowego na gazową pompę ciepła z kotłem kondensacyjnym szczytowym l) wymiana instalacji c.o. ł) modernizacja instalacji gazu m) budowa systemu wentylacji i klimatyzacji sali koncertowej n) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych o) budowa systemu BMS p) budowa instalacji ogniw PV 2.4.2. Budynek B a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem b) docieplenie stropu nad parterem od strony strychu wełną mineralną c) docieplenie podłogi na gruncie twardymi poliuretanowymi płytami termoizolacyjnymi w okładzinie z laminatu paroizolacyjnego d) wymiana okien na okna drewniane lub PCV o U = 0,9 W/m2K e) wymiana drzwi wejściowych na aluminiowe o U = 0,9 W/m2K f) wymiana instalacji c.o. g) wymiana opraw na energooszczędne LED z wymiana instalacji elektrycznych h) budowa systemu ogniw PV 2.5. Zespół Szkół Plastycznych w Bielsko-Białej 2.5.1 Budynek główny a) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją płytami z wełny mineralnej b) remont ściany wschodniej wraz z wykonaniem tynku ciepłochronnego c) wymiana stolarki okiennej na okna PCV o U = 1,0 W/m2K d) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi aluminiowe o U = 1,3W/m2K e) wymiana instalacji c.o., f) modernizacja wentylacji grawitacyjnej z zastosowaniem elementów wentylacji mechanicznej g) montaż zespołu gazowych pomp ciepła h) wykonanie instalacji sterowania c.o. i monitorowania zużyciem mediów 2.5.2. Budynek sali gimnastycznej a) ocieplenie stropodachu wełną mineralną b) ocieplenie ściany południowej wełną mineralną c) wykonanie tynku ciepłochronnego na elewacji wschodniej i zachodniej d) ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem e) wymiana stolarki okiennej na okna PCV o U = 1,0 W/m2K f) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową o U = 1,3 W/2K g) wymiana instalacji c.o. i c.t. h budowa systemu instalacji wentylacji mechanicznej i) montaż gazowej pompy ciepła j) wykonanie instalacji sterowania c.o. i monitorowania zużyciem mediów Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Termodom, ul. Gen. Maczka 149, 34-240 Jordanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9400,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) porządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 14.03.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 052-087037 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 14.07.2014 r. Wykonawcy: Termodom, ul. Gen. Maczka 149, 34-240 Jordanów. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.