eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XIV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XIV
Numer ogłoszenia: 154786 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53815 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XIV.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia nr 2 w Kędzierzynie Koźle, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Stanisława Moniuszki w Raciborzu, c) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. W. Kilara w Wodzisławiu Śląskim, d) Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Katowicach, e) Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Katowicach (Posm I st. I Posm II st.) w Katowicach. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia nr 2 w Kędzierzynie Koźlu a) ocieplenie ścian zewnętrznych od strony podwórza styropianem b) częściowe ocieplenie od wewnątrz ścianek kolankowych poddasza płytami poliuretanowymi c) ocieplenie od wewnątrz stropu nad poddaszem płytami poliuretanowymi d) częściowe ocieplenie dachu w części poddasza płytami poliuretanowymi e) ocieplenie stropu nad piwnicą nieogrzewaną płytami poliuretanowymi f) ocieplenie podłogi na gruncie w części niepodpiwniczonej płytami poliuretanowymi g) wymiana drzwi wejściowych na nowe aluminiowe U = 1,3 W/m2K h) wymiana okien na nowe PCV z nawiewnikami U = 0,9 W/m2K i) wymiana okien połaciowych na nowe j) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian piwnic k) modernizacja wentylacji grawitacyjnej - wentylacja hybrydowa pomieszczeń l) budowa wentylacji mechanicznej z funkcją schładzania sali koncertowej i kondygnacji poddasza ł) wymiana istniejącego źródła ciepła na rewersyjne absorpcyjne gazowe pompy ciepła m) budowa instalacji gazu dla zasilania pomp n) wymiana instalacji c.o. o) budowa instalacji c.t. p) budowa systemu zarządzania centralnym ogrzewaniem r) wymiana oświetlenia na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych s) budowa systemu BMS w zakresie sterowania, zarządzania oraz monitorowania systemów wentylacji, instalacji grzewczej oraz instalacji dystrybucji chłodu 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Stanisława Moniuszki w Raciborzu a) ocieplenie stropodachu nad salą koncertową płytami z wełny mineralnej b) ocieplenie stropodachu części B,C i fragmentu części A granulatem z wełny mineralnej c) ocieplenie stropu nad podcieniem segmentu C płytami z wełny mineralnej d) ocieplenie stropu wewnętrznego segmentu C pomiędzy nieogrzewaną piwnicą a parterem płytami z wełny mineralnej e) ocieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych styrodurem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej f) ocieplenie ścian elewacji płytami z wełny mineralnej g) wymiana stolarki okiennej na PCV o U = 0,9 W/m2K h) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową o U = 1,3 W/m2K i) usprawnienie wentylacji grawitacyjnej - montaż nasad wentylacyjnych j) wymiana instalacji c.o. k) modernizacja instalacji c.t. l) modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w sali koncertowej i kameralnej, szatni i holu ł) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznej m) budowa systemu ogniw PV n) budowa systemu BMS 2.3. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. W. Kilara w Wodzisławiu Śląskim 2.3.1. Budynek A a) docieplenie podłogi na gruncie w dobudówce sali koncertowej styropianem z odtworzeniem posadzki b) ocieplenie ścian dobudówki styropianem c) cieplenie stropodachu dobudówki styropapą d) wymiana okna i drzwi dobudówki e) ocieplenie dachu nad salą koncertową wełną mineralną f) ocieplenie stropodachu części parterowej granulatem z wełny mineralnej g) ocieplenie dachu części dwupiętrowej wełną mineralną h) ocieplenie stropu pomiędzy nieogrzewaną piwnicą a parterem płytami z wełny mineralnej i) ocieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji wodnej typu średniego j) ocieplenie ścian budynku styropianem k) wymiana stolarki okiennej U = 1,0 W/m2K l) wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej U = 1,3 W/m2K ł) wymiana instalacji c.o., m) budowa instalacji c.t. n) modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem w sali koncertowej, małej sali koncertowej o) usprawnienie działania wentylacji grawitacyjnej w budynku p) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych r) budowa systemu ogniw PV s) budowa systemu BMS 2.3.2. Budynek pomocniczy a) ocieplenie stropodachu wełną mineralną b) ocieplenie podłogi na gruncie styropianem z odtworzeniem posadzki c) ocieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych styrodurem wraz z wykonaniem izolacji wodnej typu średniego d) ocieplenie elewacji budynku wełną mineralną e) wymiana stolarki okiennej U = 1,0 W/m2K f) wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej U = 1,3 W/m2K g) budowa wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach h) wymiana instalacji c.o. i) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych j) budowa systemu BMS 2.4. Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Katowicach a) ocieplenie ścian piwnic styrodurem z wykonaniem izolacji przeciwwodnej b) docieplenie docieplonych wcześniej ścian zewnętrznych styropianem c) docieplenie nieocieplonych ścian powyżej posesji Teatrala 14 od wewnątrz płytą poliuretanową d) docieplenie stropodachu granulatem celulozowym e) docieplenie ściany szczytowej z mozaiką płytami poliuretanowymi f) wymiana okien na nowe z PCV o U = 0,9 W/m2K g) wymiana drzwi głównych i wyjścia boczne na nowe z PCV o U = 1,3 W/m2K h) wymiana instalacji c.o. i) wymiana instalacji wentylacji hybrydowej wyciągowej j) wymiana instalacja wentylacji mechanicznej z funkcją schładzania w sali koncertowej i kameralnej k) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych l) budowa systemu ogniw PV 2.5. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Katowicach a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem b) ocieplenie ścian zewnętrznych studni doświetlających styropianem c) ocieplenie cokołów i ścian fundamentowych styrodurem z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej d) ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej e) wymiana stolarki okiennej na nową z PCV o U = 0,9 W/m2K f) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową o U = 0,9 W/m2K g) modernizacja instalacji c.o. h) modernizacja wentylacji mechanicznej - wymiana central wentylacyjnych (nowe z odzyskiem ciepła) i) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED w sali koncertowej z modernizacją instalacji elektrycznych j) budowa systemu ogniw PV Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Termodom, ul. Gen. Maczka 149, 34-240 Jordanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) porządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 14.03.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 052-087037 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 14.07.2014 r. Wykonawcy: Termodom, ul. Gen. Maczka 149, 34-240 Jordanów. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.