eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Przebudowa drogi powiatowej nr 1367D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów Zadanie współfinansowane w ramach projektu pn.Przebudowa drogi powiatowej nr 1367 D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Wisznia Mała: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów Zadanie współfinansowane w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367 D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011
Numer ogłoszenia: 154329 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów Zadanie współfinansowane w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367 D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: I. przebudowa drogi nr 1367D w miejscowości Strzeszów, ul. Lipowa - długość ok 1600 mb, II. remont drogi nr 1367D od miejscowości Strzeszów do skrzyżowania z drogą krajową nr 5 w miejscowości Wisznia Mała - długość 1920 mb. Ad. I: Na odcinku objętym projektem przebudowy droga posiada przekrój szlakowy oraz jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości oscylującej w granicach od 4.5 do 5,5 m. Wzdłuż drogi zlokalizowane są obustronne, gruntowe pobocza, w niedużej części umocnio?ne. Klasa drogi: L. Projektowana droga w miejscowości Strzeszów w całości przebiega przez teren zabudowy mieszkaniowej w skutek czego po obu jej stronach występują liczne zjazdy indywidualne do posesji graniczących bezpośrednio z pasem drogi powiatowej. W przeważającej części nawierzchnia w/w zjazdów jest nie urządzona. W ciągu rozpatrywanego odcinka występują trzy przystanki autobusowe, oddzielnie dla każdego kierunku ruchu, nie posiadające wyodrębnionej zatoki. Lokalny ruch pieszych odbywa się w obrębie gruntowych poboczy, gdzie również skupia się postój pojazdów mechanicznych. Odbiór wód opadowych następuje za pomocą otwartych rowów odprowadzających biegnących wzdłuż drogi powiatowej. Projekt przebudowy drogi powiatowej w miejscowości Strzeszów obejmuje swoim zakresem: 1. dostosowanie przedmiotowej drogi do następujących parametrów: klasa drogi: L, prędkość projektowa: 40 km/h, kategoria ruchu: KR2; 2. korekcje przekroju poprzecznego przez poszerzenie jezdni drogi powiatowej do 6,0 m; 3. budowę nowej konstrukcji jezdni na odcinku ok. 0,3 km; 4. odnowę nawierzchni jezdni drogi powiatowej na odcinku ok. 1,3 km; 5. budowę zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej; 6. budowę miejsc postojowych o nawierzchni z kostki kamiennej; 7. budowę jednostronnego chodnika o nawierzchni z kostki betonowej (w centrum miejscowości Strzeszów z kostki kamiennej); 8. odnowę nawierzchni skrzyżowań i zjazdów (w tym zjazdów do posesji indywidualnych) w granicach pasa drogowego drogi powiatowej; 9. budowie przy krawężnikowych ścieków z kostki kamiennej; 10. zagospodarowanie terenów nie objętych projektem układu drogowego przez pasy zieleni; 11. budowę kanalizacji deszczowej wraz z budową ciągu drenarskiego; 12. przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z przebudową kolidujących z projektowanym układem drogowym istniejących hydrantów; 13. przebudowę kolidujących z projektowanym układem drogowym słupów oświetlenia ulicznego oraz wymianę słupów energetycznych niskiego napięcia w obrębie centrum miejscowości Strzeszów wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych wzdłuż całego remontowanego odcinka drogi powiatowej; 14. usunięcie wraz z karczowaniem kolidujących z nowoprojektowanym układem drogowym pni drzew; 15. regulację studni istniejącej infrastruktury technicznej. 16. wykonanie wraz z montażem trzech tablic promocyjnych- informacyjnych o wymiarach 60x40 cm o treści ustalonej z Zamawiającym. Całość inwestycji uzupełnia budowa niezbędnych, dla poprawnego funkcjonowania nowoprojektowanego układu drogowego elementów zagospodarowania terenu, takich jak: -budowa murów oporowych oraz ścianek czołowych, -montaż wiat przystankowych spełniających następujące wymogi: -wysokość 2,0m; -ścianki boczne: szerokość ok. 1,0m, długość ok. 2,9m; -wymiary daszku: ok. 3,4m x 1,3m; -wiata wykonana z profili stalowych; -ścianki z szyby hartowanej o gr. 5 mm; -pokrycie dachowe: poliwęglan komorowy, przyciemniony; -posadowienie: fundamenty na bloczkach; -siedziska: ławka drewniana z oparciem; -kolor: wiata zielona, dach i ławka w kolorze żółtym; -tabliczka na rozkłady jazdy -kosz na odpady Ad. II: Droga powiatowa od skrzyżowania z drogą krajową nr 5 w Wiszni Małej do miejscowości Strzeszów będzie remontowana na odcinkach: 1) od km 0+000 do km 1+750 i 2) od km 3+300 do km 3+470. Nawierzchnia drogi jest bitumiczna o przekroju szlakowym, klasa L. Szerokość korony drogi waha się od 5,0 do 14.0 m. Szerokość jezdni wynosi około 5,0m. Jest ona zdeformowana i brak jest na niej prawidłowych spadków podłużnych i poprzecznych. Pobocza są zawyżone i nie umocnione. Przydrożne rowy są zamulone. Na tym odcinku przewiduje się stan projektowy: 1. Funkcja drogi- droga bitumiczna o przekroju szlakowym klasy L; 2. Prędkość projektowa - 40 km/h; 3. kategoria ruchu - ICR2; 4. Szerokość korony drogi- 5,0-14,0 m; 5. Szerokość jezdni- ok. 5,5 m: 6. Odwodnienie- odmulenie rowów przydrożnych; 7. Pobocza- utwardzone materiałem kamiennym. 8. odnowę nawierzchni jezdni drogi powiatowej na odcinku ok. 1,9 km; Przewiduje się powierzchniowy dwustronny spadek na jezdni 2% (przekrój daszkowy) na pobocze utwardzone tłuczniem ze spadkiem 3% do rowów przydrożnych. Masy ziemne pozyskane w wyniku robót Wykonawca rozplantuje wzdłuż drogi, nie będzie więc konieczności wywozu na większą odległość. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z dwóch kierunków jednocześnie w szczególności dotyczy to chodnika w Strzeszowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 44.11.22.10 - Płyty podłogowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007r., z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta: 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002 Z dopiskiem - wadium na: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złozonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi publicznej (krajowej, wojewódzkiej, powiatowej lub gminnej). Każda z robót musi spełniać warunki: -nawierzchnia bitumiczna, -długość wykonanych robót drogowych min. 1600 m.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje: I. KIEROWNIKIEM BUDOWY Osobą mogącą wykonywać, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która posiada doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma budowami, przebudowami lub remontami dróg publicznych (krajowych, wojewódzkich, powiatowych lub gminnych) jako kierownik budowy. II. KIEROWNIKIEM ROBÓT Osobą mogącą wykonywać, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej bez ograniczeń obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która posiada doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma budowami, przebudowami lub remontami sieci wodociągowych i kanalizacyjnych jako kierownik budowy lub robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tzn.: -posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 1 000.000,00 PLN. -posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1000 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Dowód wniesienia wadium 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ustawy pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: a) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane: zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; b) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane: uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; c) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót, które nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; d) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; e) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku różnic wynikających z kosztorysu powykonawczego w stosunku do przedmiaru robót, na podstawie którego sporządzono ofertę. f) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; g) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych z zastrzeżeniem, że przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższe niż ilość dni w których występowały niekorzystne warunki jednak nie dłużej niż do 30.11.2011r.; h) zmiany kluczowego personelu wymienionego w Ofercie Wykonawcy oraz osób pełniących nadzór inwestorski z ramienia Zamawiającego; i) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2) rezygnacji podwykonawcy, 3) zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę; j) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.