eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Termomodernizacja budynków i remont klatek schodowych w Policach, przy ul. Grunwaldzkiej 5 i Grunwaldzkiej 7



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Police: Termomodernizacja budynków i remont klatek schodowych w Policach, przy ul. Grunwaldzkiej 5 i Grunwaldzkiej 7
Numer ogłoszenia: 154252 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków i remont klatek schodowych w Policach, przy ul. Grunwaldzkiej 5 i Grunwaldzkiej 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Termomodernizacja budynku i remont klatki schodowej w Policach, ul. Grunwaldzka 5: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi, b) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych. Zakres robót: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi: - Wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku, wykonanie ogrodzenia placu budowy, - ustawienie rusztowania ramowego z osłonami z siatki - wysokości do 10 m, wraz z wykonaniem instalacji odgromowej, - przełożenie rurociągów instalacji gazowej biegnących na ścianach zewnętrznych budynku, z dokonaniem niezbędnych prób ciśnieniowych instalacji, z malowaniem olejnym rur, wymiana zewnętrznej skrzynki gazowej, - zabezpieczenie folią okien, - przygotowanie ścian zewnętrznych budynków pod docieplenie (naprawa tynków, uzupełnienie tynków, odbicie uszkodzonych tynków, wykucie wszystkich zakotwionych w elewacji elementów), zamurowanie otworów, - oczyszczenie istniejącej elewacji i zmycie, - jednokrotne zagruntowanie ścian przed dociepleniem, - wyrobienie spadków podokiennych pod parapety zewnętrzne, - zamocowanie listwy startowej - cokołowej, - przyklejenie płyt styropianowych grubości 15 cm na ścianach (z wyjątkiem ściany szczytowej z płaskorzeźbą), grubości 3 cm na ościeżach, z zastosowaniem kleju i dybli plastikowych, - przyklejenie warstwy siatki na całości (na ścianach i ościeżach), a ponadto dodatkowej warstwy siatki na wysokości parteru i na ościeżach okiennych, - przyklejenie kątowników aluminiowych na narożnikach wypukłych, - wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej wg kolorystyki opisanej w zał. nr 11a do SIWZ, - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego gr. 2 mm na ścianach i ościeżach, - malowanie wykonanego tynku farbą silikonową wg kolorystyki przedstawionej na rysunku wg załącznika 11a do SIWZ, - ściana szczytowa z elewacją dekoracyjną (tynk z płaskorzeźbą) - wykonanie dokumentacji płaskorzeźby, następnie odbicie tynków, wyrównanie, zmycie podłoża, dwukrotne gruntowanie, przyklejenie płyt styropianowych gr. 10 cm, z zastosowaniem kleju i dybli plastikowych, nałożenie masy tynkarskiej, wykonanie tynku dekoracyjnego gr. 5 cm i odtworzenie płaskorzeźby wg dokumentacji, - rozebranie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej oraz opaski betonowej wzdłuż ścian budynków, - wykonanie wykopów wzdłuż ścian budynków w celu odsłonięcia ścian poniżej terenu na głębokość do 1,0 m, - oczyszczenie ścian poniżej terenu, zmycie, usunięcie starej zaprawy, naprawienie murów, - wykonanie izolacji pionowej murów, ocieplenie płytami styropianowymi wodoodpornymi grubości 10 cm z zastosowaniem dybli plastikowych, zabezpieczenie siatką dolnej krawędzi płyt styropianowych przed odwarstwieniem od ściany fundamentowej, przyklejenie warstwy siatki na przygotowanym ociepleniu, zaizolowanie powłoką bitumiczną, zasypanie wykopów, - odtworzenie chodników i placów z kostki betonowej polbruk, - obłożenie płytkami klinkierowymi na zaprawie klejowej cokołu, murków przy wejściach i ościeży drzwi wejściowych po uprzednim przygotowaniu powierzchni, naprawie tynków i ociepleniu płytami styropianowymi grubości 10 cm i zabezpieczeniu siatką, - naprawa schodów wejściowych: rozebranie uszkodzonych schodów, uzupełnienie brakujących schodów, uszczelnienie powierzchni np. płynną folią, wyrównanie powierzchni, wykonanie okładziny z płytek kamionkowych gresowych mrozoodpornych antypoślizgowych na zaprawie klejowej, z zastosowaniem płytek stopnicowych i wykonaniem cokolików, obłożenie płytkami klinkierowymi ścian bocznych schodów, zamontowanie metalowej wycieraczki do obuwia, - remont muru zamykającego podwórko od strony południowej i murowanego zejścia do piwnic - uzupełnienie brakujących tynków, oczyszczenie i zmycie, uzupełnienie zbrojonych czapek betonowych na murze, malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową - wymiana 2 szt drzwi starych drzwi drewnianych na nowe stalowe nieocieplane, - naprawa dachu przy zejściach do piwnic z 1 warstwy papy termozgrzewalnej, wykonanie nowych obróbek krawędzi dachu z blachy ocynkowanej, - montaż rur spustowych (w części z materiałów z rozbiórki) po wykonaniu docieplenia, z uzupełnieniem brakujących elementów - kolanek, stojaków, klap burzowych, - wymiana obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej: mur ogniowy i wiatrownice, - wymiana drzwi wejściowych do klatki schodowej od strony zaplecza - drzwi drewniane, wraz z uzupełnieniem tynków na ościeży, - odnowienie - lakierowanie drzwi wejściowych do budynku od strony ulicy, - wymiana 3 szt starych okien drewnianych na nowe z pcv - z zachowaniem dzielności i wyglądu okien zgodnie z projektem architektonicznym, wraz z uzupełnieniem tynków ościeży, - wymiana podbitki drewnianej gzymsów i na przedłużeniu na szczycie budynku z dwukrotnym malowaniem olejnym, - malowanie z przygotowaniem powierzchni szafki energetycznej, - zamontowanie drobnych nowych elementów: uchwytu do flag, tabliczki adresowej z numerem budynku, opraw oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi, - wykonanie napisu adresowego na ścianie budynku, - zakup i zamontowanie nad drzwiami wejściowymi od strony zaplecza daszka wykonanego z profili aluminiowych z pokryciem z płyty poliwęglanowej, - oczyszczenie studzienek ściekowych, osadzenie na studzienkach włazów żeliwnych, - wywiezienie materiałów z rozbiórki, utylizacja rozebranej papy bitumicznej. 2. Remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych: - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian przed malowaniem, - wzmocnienie sufitów na trzcinie - gruntowanie, przyklejenie siatki, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach, - dwukrotne malowanie powierzchni gipsowych sufitów farbami emulsyjnymi, - zamurowanie otworu w ścianie, uzupełnienie tynków, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie powierzchni ścian, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, - ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian (powyżej lamperii) farbami emulsyjnymi, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian (lamperii) farbami olejnymi, - zerwanie starej wykładziny z pcv na posadzce i ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej pcv, - malowanie olejne z uprzednim przygotowaniem powierzchni drewnianych: balustrady schodowej, policzków biegów schodowych, ścianek drewnianych, stopni i podstopni, - olejne malowanie listw podłogowych i cokołów wzdłuż biegów schodowych, z uprzednim uzupełnieniem brakujących cokołów, - olejne malowanie rur wodnych i gazowych, - malowanie wapienne tynków korytarzy piwnicznych i ścian na strychu. Zadanie II. Termomodernizacja budynku i remont klatki schodowej w Policach, ul. Grunwaldzka 7: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi, b) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych. Zakres robót: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi: - Wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku, wykonanie ogrodzenia placu budowy, - ustawienie rusztowania ramowego z osłonami z siatki - wysokości do 16 m, wraz z wykonaniem instalacji odgromowej, - przełożenie rurociągów instalacji gazowej biegnących na ścianach zewnętrznych budynku, z dokonaniem niezbędnych prób ciśnieniowych instalacji, z malowaniem olejnym rur, wymiana zewnętrznych skrzynek gazowych, - zabezpieczenie folią okien, - przygotowanie ściany szczytowej - wykucie krat i drzwi stalowych, zamurowanie otworów naprawa i uzupełnienie tynków, - przygotowanie ścian zewnętrznych budynków pod docieplenie (naprawa tynków, wykucie wszystkich zakotwionych w elewacji elementów), - oczyszczenie istniejącej elewacji i zmycie, - jednokrotne zagruntowanie ścian przed dociepleniem, - wyrobienie spadków podokiennych pod parapety zewnętrzne, - zamocowanie listwy startowej - cokołowej, - przyklejenie płyt styropianowych grubości 15 cm na ścianach (z wyjątkiem ściany szczytowej obecnie ocieplonej), grubości 3 cm na ościeżach, z zastosowaniem kleju i dybli plastikowych, - przyklejenie warstwy siatki na całości (na ścianach i ościeżach), a ponadto dodatkowej warstwy siatki na wysokości parteru i na ościeżach okiennych, - przyklejenie kątowników aluminiowych na narożnikach wypukłych, - wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej wg kolorystyki opisanej w zał. nr 11b do SIWZ, - montaż profili elewacyjnych- profile gzymsowe pomiędzy parterem a I piętrem), - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego gr. 2 mm na ścianach i ościeżach, - malowanie wykonanego tynku farbą silikonową wg kolorystyki przedstawionej na rysunku wg załącznika 11b do SIWZ, - rozebranie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej oraz opaski betonowej wzdłuż ścian budynków i placu z płyt żelbetowych, - wykonanie wykopów wzdłuż ścian budynków w celu odsłonięcia ścian poniżej terenu na głębokość do 1,0 m, - oczyszczenie ścian poniżej terenu, zmycie, usunięcie starej zaprawy, naprawienie murów, - wykonanie izolacji pionowej murów, ocieplenie płytami styropianowymi wodoodpornymi grubości 10 cm z zastosowaniem dybli plastikowych, zabezpieczenie siatką dolnej krawędzi płyt styropianowych przed odwarstwieniem od ściany fundamentowej, przyklejenie warstwy siatki na przygotowanym ociepleniu, zaizolowanie powłoką bitumiczną, zasypanie wykopów, - odtworzenie chodników i placów z kostki betonowej polbruk i z betonu, - obłożenie płytkami klinkierowymi na zaprawie klejowej cokołu i ościeży drzwi wejściowych po uprzednim przygotowaniu powierzchni, naprawie tynków i ociepleniu płytami styropianowymi grubości 10 cm i zabezpieczeniu siatką, - naprawa schodów wejściowych: rozebranie uszkodzonych schodów, uzupełnienie brakujących schodów, uszczelnienie powierzchni np. płynną folią, wyrównanie powierzchni schodów i ścianek bocznych schodów, wykonanie okładziny z płytek kamionkowych gresowych mrozoodpornych antypoślizgowych na zaprawie klejowej, z zastosowaniem płytek stopnicowych i wykonaniem cokolików, obłożenie płytkami klinkierowymi ścian bocznych schodów, zamontowanie metalowej wycieraczki do obuwia, - Przedłużenie połaci dachowych na szczycie od strony budynku nr 5 - rozebranie pasów pokrycia z dachówki zakładkowej i blachodachówki, rozebranie wiatrownic, uzupełnienie (wydłużenie) łacenia dachu, uzupełnienie pokrycia dachów z dachówki zakładkowej i blachodachówki, wykonanie podbitki drewnianej na przedłużeniach połaci z malowaniem olejnym, wymiana desek czołowych, uzupełnienie wiatrownic, - wymiana na nowe pasów nadrynnowych i rynien z blachy cynk-tytan, - wymiana na nowe rur spustowych z blachy cynk-tytan, z uzupełnieniem nowych elementów - kolanek, stojaków, klap burzowych, - wymiana obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej: mur ogniowy i wiatrownice, - naprawa dachów nad przybudówką i magazynem - jednokrotne pokrycie dachów papą termozgrzewalną, - wymiana drzwi wejściowych do klatki schodowej od strony zaplecza - drzwi drewniane, wraz z uzupełnieniem tynków na ościeży, - wymiana starych drzwi drewnianych zewnętrznych wejściowych do budynku na nowe drzwi drewniane, z naprawą ościeży, - wymiana starych drzwi wejściowych do magazynu na nowe drzwi stalowe pełne ocieplane, z naprawą ościeży, - wymiana 6 szt starych okien drewnianych na nowe z pcv i 4 szt starych okien z pcv na nowe z pcv - z zachowaniem dzielności i wyglądu okien nawiązujących do okien historycznych, zgodnie z projektem architektonicznym, wraz z uzupełnieniem tynków ościeży, - wymiana 6 szt okien metalowych nieotwieranych w lokalach użytkowych, z naprawą ościeży, - wymiana drzwi metalowych w lokalu użytkowym na nowe metalowe ocieplane oszklone, z naprawą ościeży, - wymiana podbitek drewnianych gzymsów i na przedłużeniach na szczycie budynku z dwukrotnym malowaniem olejnym, - malowanie z przygotowaniem powierzchni szafki energetycznej, - zamontowanie drobnych nowych elementów: uchwytów do flag, tabliczki adresowej z numerem budynku, opraw oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi, - wykonanie napisu adresowego na ścianie budynku, - zakup i zamontowanie nad drzwiami wejściowymi od strony zaplecza daszka wykonanego z profili aluminiowych z pokryciem z płyty poliwęglanowej, - wywiezienie materiałów z rozbiórki, utylizacja rozebranej papy bitumicznej 2. Remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych: - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian przed malowaniem, - naprawa - uzupełnienie brakujących tynków, - wzmocnienie sufitów na trzcinie - gruntowanie, przyklejenie siatki, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach, - dwukrotne malowanie powierzchni gipsowych sufitów farbami emulsyjnymi, - wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych (wraz z ościeżnicą) do lokalu użytkowego w klatce schodowej, - uzupełnienie metalowych drzwiczek do wnęki licznikowej, - obudowanie słupów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych, - uzupełnienie drewnianej stopnicy, - ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian (powyżej lamperii) farbami emulsyjnymi, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian (lamperii) farbami olejnymi, - zerwanie starej wykładziny z pcv na posadzce i ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej pcv, - malowanie olejne z uprzednim przygotowaniem powierzchni drewnianych: balustrady schodowej, policzków biegów schodowych, ścianek drewnianych, słupa, stopni i podstopni, - olejne malowanie listew podłogowych i cokołów wzdłuż biegów schodowych, z uprzednim uzupełnieniem brakujących lub zniszczonych listew, - olejne malowanie rur wodnych i gazowych, - malowanie wapienne tynków korytarzy piwnicznych i ścian na strychu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-7, 45.43.12.00-9, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.11.12.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium : Zadanie I - Grunwaldzka 5 - 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset zł) Zadanie II - Grunwaldzka 7 - 2.000 zł (dwa tysiące zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 3 i 4 : 3. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji co najmniej 2 budynków - wg zał. nr 7 , 4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 6 i 7 : 6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 200 m2 , 7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 5 : 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 8 i 9 : 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 100.000 zł) , 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości złożonej oferty wykonawcy brutto . Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium (na 1 lub 2 zadania). 2. Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5a,b wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, z którego wynika cena oferty. 14. Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10. 15. Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ, a w szczególności: a) zmiana terminu realizacji przedmiotowego zamówienia w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie. b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, prac lub badań konserwatorskich lub innych niezbędnych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową . Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obydwie strony - pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w Wydziale Gosp. Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, pok.202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie (pok. nr 30) Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Tytuł projektu: Renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w obszarze Stare Miasto w ramach rewitalizacji miasta Police.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I. Termomodernizacja budynku i remont klatki schodowej w Policach, ul. Grunwaldzka 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi, b) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II. Termomodernizacja budynku i remont klatki schodowej w Policach, ul. Grunwaldzka 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi, b) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.