eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Katowice: Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru.
Numer ogłoszenia: 152418 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115578 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Katowice, ul. Warszawska 42, Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598859, faks 032 2598859.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru wymienionych w załączniku Nr 1. 2.Przedstawione w załączniku Nr 1 ilości są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia bez żadnych konsekwencji ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy. 3.Dostawa realizowana będzie przez okres 12 miesięcy, sukcesywnie, partiami do miejsc wskazanych przez Zamawiającego: Katowice, Sosnowiec, Częstochowa na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem lub telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 4.Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru na koszt Wykonawcy do Zamawiającego (Katowice, Sosnowiec, Częstochowa) w tym transport oraz złożenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 5.Każdorazowe zamówienie określi ilość i rodzaj zamawianych artykułów . 6.Artykuły biurowe i papier muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt - określony w złożonej ofercie). 7. W przypadku materiałów, których cena jest uzależniona od cech zewnętrznych ( np. koloru), Wykonawca poda cenę uśrednioną, obejmującą wszystkie opcje wymienione w opisie przedmiotu zamówienia danego materiału. 8.Zamawiający wymaga, aby oferowane tusze i tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe (pochodziły z bieżącej produkcji oraz aby do ich produkcji nie zostały użyte materiały i podzespoły pochodzące ze skupu lub zbiórki zużytych), oryginalne, nieregenerowane i nierefabrykowane. Elementy składowe nie mogą pochodzić z rynku wtórnego. Muszą one pochodzić z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej, oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi, stwierdzającymi ich autentyczność. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem. 9.W przypadku uszkodzenia drukarki, kserokopiarki, faksu z powodu użytkowania wadliwego wkładu koszty naprawy tego urządzenia pokryje Wykonawca z zastrzeżeniem, iż naprawę urządzenia na gwarancji Zamawiający powierzy firmie wykonującej serwis gwarancyjny na rzecz WOMP. 10.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji był nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy materiału lub każdej partii materiałów. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę spełniającą wszystkie parametry techniczne (ogólnie dostępne, podane np. na stronach www. danego producenta) określone przez producentów posiadanych przez Zamawiającego urządzeń. 12.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, powodujących nieprawidłową pracę drukarki lub jakość wydruków - Wykonawca wymieni wadliwy produkt na wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. 13.Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, to Zamawiający wymaga załączenia (do oferty) oświadczeń wystawionych przez producentów posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, stwierdzających, iż zastosowanie oferowanych, równoważnych produktów nie naruszy warunków gwarancji udzielonej Zamawiającemu. 14.Zmawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie samodzielnie tzn. bez udziału podwykonawców. 15.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru pustych opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych oraz poddanie ich recyklingowi lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.50.00 - Notatniki 22.90.00.00 - Różne druki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 32.35.31.00 - Płyty .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42319.72 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUROMARKET Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42.319,72
  • Oferta z najniższą ceną: 42.319,72 oferta z najwyższą ceną: 53.816,39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.