eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Katowice: Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru.
Numer ogłoszenia: 115578 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Katowice , ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598859, faks 032 2598859.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru wymienionych w załączniku Nr 1. 2.Przedstawione w załączniku Nr 1 ilości są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia bez żadnych konsekwencji ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy. 3.Dostawa realizowana będzie przez okres 12 miesięcy, sukcesywnie, partiami do miejsc wskazanych przez Zamawiającego: Katowice, Sosnowiec, Częstochowa na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem lub telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 4.Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz papieru na koszt Wykonawcy do Zamawiającego (Katowice, Sosnowiec, Częstochowa) w tym transport oraz złożenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 5.Każdorazowe zamówienie określi ilość i rodzaj zamawianych artykułów . 6.Artykuły biurowe i papier muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt - określony w złożonej ofercie). 7.W przypadku materiałów, których cena jest uzależniona od cech zewnętrznych ( np. koloru), Wykonawca poda cenę uśrednioną, obejmującą wszystkie opcje wymienione w opisie przedmiotu zamówienia danego materiału. 8.Zamawiający wymaga, aby oferowane tusze i tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe (pochodziły z bieżącej produkcji oraz aby do ich produkcji nie zostały użyte materiały i podzespoły pochodzące ze skupu lub zbiórki zużytych), oryginalne, nieregenerowane i nierefabrykowane. Elementy składowe nie mogą pochodzić z rynku wtórnego. Muszą one pochodzić z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej, oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi, stwierdzającymi ich autentyczność. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem. 9.W przypadku uszkodzenia drukarki, kserokopiarki, faksu z powodu użytkowania wadliwego wkładu koszty naprawy tego urządzenia pokryje Wykonawca z zastrzeżeniem, iż naprawę urządzenia na gwarancji Zamawiający powierzy firmie wykonującej serwis gwarancyjny na rzecz WOMP. 10.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji był nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy materiału lub każdej partii materiałów. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę spełniającą wszystkie parametry techniczne (ogólnie dostępne, podane np. na stronach www. danego producenta) określone przez producentów posiadanych przez Zamawiającego urządzeń. 12.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, powodujących nieprawidłową pracę drukarki lub jakość wydruków - Wykonawca wymieni wadliwy produkt na wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. 13.Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, to Zamawiający wymaga załączenia (do oferty) oświadczeń wystawionych przez producentów posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, stwierdzających, iż zastosowanie oferowanych, równoważnych produktów nie naruszy warunków gwarancji udzielonej Zamawiającemu. 14.Zmawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie samodzielnie tzn. bez udziału podwykonawców. 15.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru pustych opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych oraz poddanie ich recyklingowi lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.50.00 - Notatniki 22.90.00.00 - Różne druki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 32.35.31.00 - Płyty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (według wzoru stosowanego przez wystawcę); 2)oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4; 3)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli z umocowanie nie wynika wprost z dokumentu, o którym mowa w pkt.1). 2.Wszystkie dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzi Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach, ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach, ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice Sekretariat Dyrektora WOMP na Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.