eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › remont pokrycia dachowego budynku Domek Dzwonnika oraz wymiana pokrycia dachowego Wieży Kleszej, realizowane w ramach Projektu Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowane z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawyZp 16/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Malbork: remont pokrycia dachowego budynku Domek Dzwonnika oraz wymiana pokrycia dachowego Wieży Kleszej, realizowane w ramach Projektu Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowane z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawy: Zp 16/2015
Numer ogłoszenia: 152145 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235670 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury. Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pokrycia dachowego budynku Domek Dzwonnika oraz wymiana pokrycia dachowego Wieży Kleszej, realizowane w ramach Projektu Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowane z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawy: Zp 16/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego budynku Domek Dzwonnika oraz wymianie pokrycia dachowego Wieży Kleszej, realizowane w ramach Projektu Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowanego z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Wymagania organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: w ramach Projektu Prace konserwatorskie i roboty budowlane .., Zamawiający zlecił we wrześniu i październiku 2014r., w ramach trzech odrębnych zadań, wykonanie szeregu prac konserwatorskich i robót budowlanych polegających m.in. na odbudowie sklepień w kościele NMP i Wieży Kleszej, pracach konserwatorskich elewacji skrzydła północnego, wymianie instalacji elektrycznych w całym obiekcie. Zostali wybrani wykonawcy poszczególnych zakresów prac, którym został przekazany plac budowy. Wybrany w ramach niniejszego zamówienia wykonawca robót budowlanych ma obowiązek współdziałać z tymi wykonawcami oraz ponosić na jego rzecz opłaty związane z poborem prądu, wody, dozorem placu budowy itp., które wykonawcy powinni uzgodnić między sobą (istnieje możliwość wykonania własnych ujęć prądu i wody oraz urządzenia własnego placu budowy); 1) Ze względu na specyfikę terenu i utrudnienia komunikacyjne przyszłej budowy niezbędne jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu sporządzenia rzetelnej wyceny robót, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobami wyznaczonymi do porozumiewania się z Wykonawcami (pkt. 7.8. SIWZ). 2)Pracownicy Wykonawcy winni na terenie MZM nosić jednolite ubrania robocze z logo firmy. 3) Wszystkie dostawy odbywać się mogą od godziny 06:00 do godziny 9:00. Sposób dostawy należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. 4) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy uporządkować teren budowy (w części komunikacyjnej przyległej do terenu prowadzonych robót) do stanu czystości tak, aby praca Zamawiającego oraz ruch turystyczny odbywał się bez zakłóceń. 5) Prace objęte przedmiotem zamówienia nie mogą zakłócać bieżącego funkcjonowania muzeum. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2) Wykonawca sporządzi plan Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3) Pracownicy Wykonawcy podlegają obowiązkowi udziału w szkoleniu p.poż. i bhp zorganizowanym przez Zamawiającego. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 5) Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek uczestniczyć w cyklicznych naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: na wykonane roboty budowlane i użyte materiały Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji przez okres nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.25.20 - Roboty murowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MSP SMOK KEISTER, KSEPKA, ul. Kanałowa 13, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112396,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158423,70

  • Oferta z najniższą ceną: 151547,88 / Oferta z najwyższą ceną: 169243,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.