eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec › Remont i wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Janowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-13

Janowiec: Remont i wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Janowice
Numer ogłoszenia: 152104 - 2012; data zamieszczenia: 13.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec , ul. Radomska 2, 24-123 Janowiec, woj. lubelskie, tel. 0-81 8815216, 8815215, faks 0-81 8815216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Janowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont i wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Janowice. Zakres robót budowlano-remontowych obejmuje w szczególności: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku i stropu nad częścią socjalną, b) remont w zakresie: - wymiany pokrycia dachu z blachy stalowej płaskiej na blachę trapezową z nabiciem około 50% krokwi, - przemurowania kominów od poziomu stropu cegłą klinkierową z wymianą czap betonowych, - wymiany podłogi na legarach na posadzkę na gruncie w części socjalnej budynku, - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wrót garażowych, - zamurowania prawych wrót garażowych, - montażu kominka z rozprowadzeniem ciepła powietrza w sali zebrań, - wymurowania ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniem świetlicy dla dzieci i zapleczem kuchennym, - remontu sanitariatów, przemurowaniu zewnętrznych schodów przy wejściu głównym do części socjalnej budynku wraz z zamontowaniu obustronnych barierek, - remontu instalacji elektroenergetycznej. c) utwardzenie terenu - dojazdu do garażu i dojścia do budynku kostką brukową grubości: 8 cm i 6 cm, d) budowę pochylni dla niepełnosprawnych, e) wymurowanie ścianki działowej pełnej z cegieł pełnych grubości 1/2 ceg. w garażu o pow. 18.805 m2 - UWAGA!!! Roboty te nie zostały uwzględnione w projekcie budowlanym, a jedynie w przedmiarach robót budowlanych (części niekwalifikowalnej, poz. 7.20), stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ, f) wykonanie wentylacji pomieszczeń - UWAGA!!! Roboty te nie zostały uwzględnione w projekcie budowlanym, a jedynie w przedmiarach robót budowlanych (części kwalifikowalnej,), stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest: projektem budowlanym i przedmiarami robót (Uwaga! Przedmiary robót zostały podzielone na cztery części). Ww. dokumenty stanowią załączniki nr 1, 3, 4, 5 i 6 do SIWZ. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej, a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa, przy czym należy pamiętać, iż w dokumentacji projektowej nie zostały uwzględnione roboty polegające na wymurowaniu ścianki działowej pełnej z cegieł pełnych grubości 1/2 ceg. w garażu oraz wykonanie wentylacji pomieszczeń, które to należy uwzględnić przy obliczaniu ceny oferty. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w pkt XII niniejszej SIWZ, Zamawiający zaleca Wykonawcom sporządzenie własnych przedmiarów, przeprowadzenie wizji lokalnej i wykonanie niezbędnych pomiarów z natury w celu wyliczenia ceny oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego I polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W przypadku zaistnienia okoliczności udzielenia zamówienia uzupełniającego, zostanie ono zlecone Wykonawcy w ramach odrębnej umowy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium od Wykonawców w wysokości: 10.000 zł. Szczegóły odnośnie wadium zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, w sytuacji gdy Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 500.000,00 zł każda, w tym remont, budowę lub przebudowę co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 500.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek w sytuacji przedłożenia przez Wykonawcę polisy OC bądź innego dokumentu wskazującego na posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej o wartości co najmniej 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Brak

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjanowiec.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Janowiec, ul. Radomska 2, 24-123 Janowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Janowiec, ul. Radomska 2, 24-123 Janowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.