eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej dla Wydziału Zamiejscowego Prawa i Nauk o Gospodarce oraz Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w budynku dydaktycznym mieszczącym się

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Lublin: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej dla Wydziału Zamiejscowego Prawa i Nauk o Gospodarce oraz Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w budynku dydaktycznym mieszczącym się w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4
Numer ogłoszenia: 149743 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205876 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4454160, faks 081 4454161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Uczelnia Prywatna na prawach uczelni publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej dla Wydziału Zamiejscowego Prawa i Nauk o Gospodarce oraz Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w budynku dydaktycznym mieszczącym się w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej w budynku dydaktycznym KUL w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4, zgodnego z parametrami technicznymi opisanymi poniżej W skład wyposażenia sali wideokonferencyjnej wchodzą między innymi: I. System prezentacji obrazu II. System nagłośnienia III. System wideokonferencyjny IV. System sterowania centralnego V. Akcesoria Dostawa wyposażenia sali wideokonferencyjnej budynku dydaktycznym KUL w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4 - WYMAGANIA KONIECZNE I. System prezentacji obrazu Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Monitor bezszwowy LCD 46 - 1366x768 pikseli szt 9, 2 Konstrukcja do zawieszenia zestawu monitorów - z regulacjami położenia w pionie i poziomie kpl 1, 3 Matryca sygnału DVI 4x4 szt 1 , 4 Dystrybutor DVI 1:10 szt 1 , 5 Dystrybutor HDMI 1:8 szt 1, 6 Matryca sygnału XGA 4x4 szt 1, 7 Matryca sygnału YC 4x4 szt 1, 8 Dystrybutor YC 1:5 szt 2, 9 Odtwarzacz BlueRay szt 1, 10 Nagrywarka DVD szt 1, 11 Komputer stacjonarny typu PC szt 1. II. System nagłośnienia Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Mikrofon przewodowy podstawkowy kpl 3, 2 Mikrofon bezprzewodowy UHF do ręki kpl 2 , 3 Mikser foniczny automatyczny szt 1 , 4 Procesor audio szt 1 , 5 Wzmacniacz mocy szt 1 , 6 Zestaw głośnikowy szerokopasmowy szt 4, 7 Zestaw montażowy do zestawów głośnikowych kpl 2. III. System wideokonferencyjny Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Codec wideokonferencyjny - transmisja IP 6Mbps - kamera 1080p - mikrofon cyfrowy kpl 1, 2 Dodatkowa kamera 1080p - systemowa szt 1, 3 Wysięgniki do montażu kamer szt 2, Opcje softwarowe Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Software - mostek wideokonferencyjny do połączeń wielopunktowych 1+3 kpl 1, 2 Moduł komunikacyjny ISDN (512kbps) kpl 1, 3 Software People on Content Kpl 1, 4 Software People + Content Kpl 1, 5 Serwer do nagrywania i streming-u (jednoczesne nagrywanie dwóch spotkań - streaming do 50 odbiorców WEB)600 h archiwizacji Kpl 1, 6 Licencja Multicast Kpl 1. IV. System sterowania centralnego Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Panel 10 cali wbudowany w katedrę.System sterowania zapewni możliwość włączania i wyłączania wszystkich urządzeń audio-video; sterowanie wybranymi funkcjami urządzeń audio i video tj. play, stop, kontrast itp.; wybór źródła prezentowanego obrazu na ekranie projekcyjnym lub monitorze plazmowym; regulację poziomu dźwięku w systemie nagłośnienia; obsługę systemu wideokonferencyjnego; uruchamianie zaprogramowanych sekwencji zdarzeń - tzw. scen. Ekran sterujący posiada wbudowany intercom VoiceIP, który może służyć do komunikacji z działem technicznym lub w przyszłości do komunikacji pomiędzy salami w całym obiekcie - np. jako kontakt techniczny przy połączeniach wideokonferencyjnych itp. szt 1 . V. Akcesoria Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Przyłącze stołowe z gniazdami AV szt 2 , 2 Katedra przystosowana do wbudowania urządzeń szt 1 , 3 Szafa sprzętowa typu Rack-19 szt 1. Dodatkowe wymagania Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Gwarancja wymagana - minimum od daty podpisania protokołu odbioru miesiące 36, 2 Bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji minimum szt. 4, 3 Czas naprawy gwarancyjnej przedłużającej okres gwarancji, max. dni 4, 4 Okres zagwarantowania części zamiennych od daty sprzedaży - minimum. lata 10, 5 Punkty serwisowe - wymagane podanie wszystkich dostępnych punktów serwisowych (podać adresy, numery telefonów i faksów oraz adresy e-mail do kontaktu w celu zgłoszenia usterki), 6 Instrukcje obsługi do powyższych urządzeń w języku polskim - wymagane dołączenie do urządzenia przy dostawie, 7 Bezpłatne szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia siedzibie Zamawiającego po dostawie i instalacji urządzenia, 8 Gwarantowany czas rzeczywistego przystąpienia do naprawy, maksymalnie Godz. 48.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 690000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RGBS Systemy Audiowizualne Sp. z o.o., UL. Sady Żoliborskie 2, 01-772 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 721983,80
  • Oferta z najniższą ceną: 721983,80 oferta z najwyższą ceną: 739283,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.