eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej dla Wydziału Zamiejscowego Prawa i Nauk o Gospodarce oraz Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w budynku dydaktycznym mieszczącym się

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Lublin: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej dla Wydziału Zamiejscowego Prawa i Nauk o Gospodarce oraz Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w budynku dydaktycznym mieszczącym się w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4.
Numer ogłoszenia: 205876 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4454160, faks 081 4454161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Uczelnia Prywatna na prawach uczelni publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej dla Wydziału Zamiejscowego Prawa i Nauk o Gospodarce oraz Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w budynku dydaktycznym mieszczącym się w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali wideokonferencyjnej w budynku dydaktycznym KUL w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4, zgodnego z parametrami technicznymi opisanymi poniżej W skład wyposażenia sali wideokonferencyjnej wchodzą między innymi: I. System prezentacji obrazu II. System nagłośnienia III. System wideokonferencyjny IV. System sterowania centralnego V. Akcesoria Dostawa wyposażenia sali wideokonferencyjnej budynku dydaktycznym KUL w Stalowej Woli przy ul. Ks. J. Popiełuszki 4 - WYMAGANIA KONIECZNE I. System prezentacji obrazu Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Monitor bezszwowy LCD 46 - 1366x768 pikseli szt 9, 2 Konstrukcja do zawieszenia zestawu monitorów - z regulacjami położenia w pionie i poziomie kpl 1, 3 Matryca sygnału DVI 4x4 szt 1 , 4 Dystrybutor DVI 1:10 szt 1 , 5 Dystrybutor HDMI 1:8 szt 1, 6 Matryca sygnału XGA 4x4 szt 1, 7 Matryca sygnału YC 4x4 szt 1, 8 Dystrybutor YC 1:5 szt 2, 9 Odtwarzacz BlueRay szt 1, 10 Nagrywarka DVD szt 1, 11 Komputer stacjonarny typu PC szt 1. II. System nagłośnienia Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Mikrofon przewodowy podstawkowy kpl 3, 2 Mikrofon bezprzewodowy UHF do ręki kpl 2 , 3 Mikser foniczny automatyczny szt 1 , 4 Procesor audio szt 1 , 5 Wzmacniacz mocy szt 1 , 6 Zestaw głośnikowy szerokopasmowy szt 4, 7 Zestaw montażowy do zestawów głośnikowych kpl 2. III. System wideokonferencyjny Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Codec wideokonferencyjny - transmisja IP 6Mbps - kamera 1080p - mikrofon cyfrowy kpl 1, 2 Dodatkowa kamera 1080p - systemowa szt 1, 3 Wysięgniki do montażu kamer szt 2, Opcje softwarowe Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Software - mostek wideokonferencyjny do połączeń wielopunktowych 1+3 kpl 1, 2 Moduł komunikacyjny ISDN (512kbps) kpl 1, 3 Software People on Content Kpl 1, 4 Software People + Content Kpl 1, 5 Serwer do nagrywania i streming-u (jednoczesne nagrywanie dwóch spotkań - streaming do 50 odbiorców WEB)600 h archiwizacji Kpl 1, 6 Licencja Multicast Kpl 1. IV. System sterowania centralnego Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Panel 10 cali wbudowany w katedrę.System sterowania zapewni możliwość włączania i wyłączania wszystkich urządzeń audio-video; sterowanie wybranymi funkcjami urządzeń audio i video tj. play, stop, kontrast itp.; wybór źródła prezentowanego obrazu na ekranie projekcyjnym lub monitorze plazmowym; regulację poziomu dźwięku w systemie nagłośnienia; obsługę systemu wideokonferencyjnego; uruchamianie zaprogramowanych sekwencji zdarzeń - tzw. scen. Ekran sterujący posiada wbudowany intercom VoiceIP, który może służyć do komunikacji z działem technicznym lub w przyszłości do komunikacji pomiędzy salami w całym obiekcie - np. jako kontakt techniczny przy połączeniach wideokonferencyjnych itp. szt 1 . V. Akcesoria Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Przyłącze stołowe z gniazdami AV szt 2 , 2 Katedra przystosowana do wbudowania urządzeń szt 1 , 3 Szafa sprzętowa typu Rack-19 szt 1. Dodatkowe wymagania Lp Nazwa urządzenia Jm Ilość 1 Gwarancja wymagana - minimum od daty podpisania protokołu odbioru miesiące 36, 2 Bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji minimum szt. 4, 3 Czas naprawy gwarancyjnej przedłużającej okres gwarancji, max. dni 4, 4 Okres zagwarantowania części zamiennych od daty sprzedaży - minimum. lata 10, 5 Punkty serwisowe - wymagane podanie wszystkich dostępnych punktów serwisowych (podać adresy, numery telefonów i faksów oraz adresy e-mail do kontaktu w celu zgłoszenia usterki), 6 Instrukcje obsługi do powyższych urządzeń w języku polskim - wymagane dołączenie do urządzenia przy dostawie, 7 Bezpłatne szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia siedzibie Zamawiającego po dostawie i instalacji urządzenia, 8 Gwarantowany czas rzeczywistego przystąpienia do naprawy, maksymalnie Godz. 48..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców zaproszonych do złożenia ofert ostatecznych wniesienia wadium w wysokości 23 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych). 2. Oferta ostateczna ma być zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj. w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokonuje przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKaO S.A. III O Lublin, nr rachunku 50 1240 2382 1111 0010 2390 2519 Tytuł przelewu: Wadium sala wideokonferencyjna AZP 250-ZP-NZO-p14-02-09 5. Wadium wnosi się do dnia, w którym upływa termin składania ofert ostatecznych, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty ostateczne. Wadium złożone w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno znajdować się na koncie Zamawiającego (zostać na nim zaksięgowane) do dnia, w którym upływa termin składania ofert ostatecznych, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty ostateczne. 6. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w rozdz. IX ust. 2 lit. B, c, d, e Ogłoszenia o zamówieniu, do oferty należy dołączyć oryginał. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 10 pkt b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od dnia 23 czerwca 2006 r. do dnia 23 czerwca 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw wyposażenia sal wideokonferencyjnych wraz z usługą montażu tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 750 000,00 zł. (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto każda. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 750 000,00 zł (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia-nie spełnia Wnioski wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków będą podlegały dalszej ocenie, która zostanie przeprowadzona zgodnie z Rozdz. VIII Ogłoszenia o zamówieniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wszystkie postawione w Rozdz. VI Ogłoszenia o zamówieniu warunki, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy (oryginał wypełniony wg wzoru oświadczenia stanowiącego załącznik 3a lub - i 3b do Ogłoszenia o zamówieniu) a) załącznik nr 3a wypełnia Wykonawca samodzielnie składający Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub pełnomocnik Wykonawców składających wspólnie Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) załącznik nr 3b wypełnia każdy z Wykonawców składających wspólnie Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) oryginał albo kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od dnia 23 czerwca 2006 r. do dnia 23 czerwca 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw wyposażenia sal wideokonferencyjnych wraz z usługą montażu, tożsamych z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 750 000,00 zł. (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto każda, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia o zamówieniu - oryginał, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - oryginały albo kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - oryginały albo kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy; 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - oryginał albo kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy; 7) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 750 000,00 zł (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - oryginał albo kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - oryginał albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza jeśli wniosku i załączników nie będzie podpisywać osoba lub osoby wskazane w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zastały umocowane. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VII ust. 1 pkt 2, 3, 6 Ogłoszenia o zamówieniu - składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 5 Ogłoszenia o zamówieniu - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 5 Ogłoszenia o zamówieniu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Każdy z Wykonawców składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdz. VII ust. 1 pkt 1b, 2, 3, 5, 6, 7, 8 Ogłoszenia o zamówieniu. Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdz. VII ust. 1 pkt 1a), 4, 10 i wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do Wniosku oryginał pełnomocnictwa, potrzebny do ustalenia: - Wykonawcy pełniącego funkcję pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w tym Wykonawcę pełniącego funkcję pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek musi być podpisany tak, aby prawnie zobowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4. Forma składanych dokumentów. 1) Dokumenty składane w formie kopii zostaną uznane za dokumenty jeśli na każda zapisana strona kopii dokumentu zostanie opatrzona napisem za zgodność z oryginałem i podpisem osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, wskazanych jako upoważnione w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. 2) Jeśli przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4) Podpisy osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy na dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować nazwisko osoby podpisującej (czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z pieczątką imienną). 5. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy wskazane jako upoważnione w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kul.lublin.pl/1650.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.kul.lublin.pl/1650.html.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień i Zaopatrzenia, Gmach Główny, pokój nr 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.